• PRO

Андрій

Директор з маркетингу

Employment type:
full-time
Age:
36 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор з маркетингу

from 09.2015 to now (9 years 11 months)
Промислово-будівельна группа "Камбіо-Інвест", Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Повна інформація про мене на сайті - www.osipovandriy.site

Посади: Залежно від періоду: менеджер з маркетингу, керівник маркетингового відділу, керівник відділу промислового дизайну, керівник проектів.

Обов'язки:

1. Організація роботи відділу маркетингу та його підрозділів. Формування посадових інструкцій, регламентів взаємодії з іншими підрозділами.

2. Організація роботи з окремих областей та напрямків маркетингу:

- Організація роботи співробітників з 3D моделювання та анімації сцен. Обробка, формування інформаційних роликів, їх монтаж; формування рендерів та візуалізацій (екстер'єр/інтер'єр); комерційна експрес-візуалізація для прорахунків та багато іншого.
- Формування команд програмістів до роботи над внутрішніми проектами групи. Функціональна, пряма взаємодія з ними.
- Функціональна взаємодія з проектним, макетним, ЧПУ відділами, робота з інжинірингою групою. Вивчення технологій, методик, організація взаємодії.

3. Активна участь у формуванні стратегії розвитку промислової групи компанії, визначення пріоритетних напрямів, цільових ніш. Визначення форматів взаємодії із нашими партнерами, клієнтами.

4. Розробка та реалізація короткострокових та довгострокових маркетингових стратегій.

5. Менеджмент та контроль усіх проектів, структурний системний підхід.

6. Планування рекламних бюджетів, контроль за виконанням.

7. Організація зустрічей та конференцій, роботи з висвітлення даних заходів.

8. Робота з телеканалами, радіостанціями (виготовлення та розміщення відео реклами/аудіо-реклами), забезпечення власних інвестиційних ресурсів;

9. Організація роботи з дослідження, моніторингу, інтерпретацією споживчих та ринкових даних, виявлення споживчих тенденцій та інсайтів.

Приклади проектів у реалізації яких брав активну участь:

- Інжинірингова група "Камбіо-Інвест". Супровід інжинірингових проектів, робота з нашими партнерами. Проектування, ведення проектів, авторський нагляд, експлуатаційне обслуговування.
- Музей бетону. Соціальний проект, що розкриває сучасні технології виробництва будівельних матеріалів. У доступній формі показує, які сучасні технології та матеріали ми використовуємо, чому саме вони. Проект було повністю реалізовано власними силами. Маркетинговий відділ брав активну участь у формуванні концепції, реалізації проекту, виході ринку.
- Будівельна кафедра. Другий соціальний проект компанії Організація роботи з Одеською академією будівництва та архітектури. Студенти проходять навчання на кафедрі, спостерігають за виробничими ділянками, знайомляться з історією бетону, проводять досліди у Будівельній лабораторії.
- Будівнича лабораторія. Як окремий підрозділ взаємодіє з усіма підприємствами групи сторонніми організаціями.
- Unity – освітній порт, який включає он-лайн школу – 5-11 класи та маркетплейс курсів та пізнавальних програм. Проект проектувався та розроблявся, щоб перенести всі логіки звичайної школи он-лайн.
І багато інших у різних галузях та напрямках.

Маркетолог

from 09.2012 to 12.2013 (1 year 3 months)
ТОВ НВП «Аріадна», Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки:

1.Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії. Тактичне планування.
2.Методологічна розробка внутрішньої документації підрозділу (посадові інструкції та ін.). Організація взаємодії відділу з іншими підрозділами всередині підприємства.
3.Планування, розробка та централізоване проведення рекламних компаній по всій Україні. Аналіз ефективності проведення цих заходів.
4.Безперервний аналіз конкурентного середовища.
5. Створення та опис фірмового стилю для низки препаратів компанії.
6.Забезпечення медичних представників компанії усіма потрібними рекламними матеріалами, організація дистанційного навчання.
7.Виведення ринку лінійки нових препаратів зі своїми повним маркетинговим забезпеченням.
8.Організація участі компанії у наукових конференціях, семінарах, ведення переговорів.
9.Організація роботи із заповнення та оновлення сайту компанії. Оптимізація вмісту.

Головні здобутки:

- Підвищення кваліфікації медичних представників, що позначилося на зростанні призначень лікарями в середньому на 18-20%.
- Укладання договорів з аптечними мережами «Полімед», «Арніка», Аптечна мережа «9-1-1», мережа аптек «Доброго дня» та ін.
- Продукція компанії (у тому числі нова) повністю забезпечена поліграфічною та методичною продукцією.
- Налагодив систему освіти та підвищення кваліфікації для медичних представників, лікарів.
- Повнофункціональний сайт компанії, що виконує функції інформаційного порталу.

Кількість підлеглих:

- Пряме підпорядкування - 3 особи (1 помічник маркетолога, 2 наукові консультанти).
- Аутсорсинг – 1 особа (розробка сайту).

Маркетолог

from 01.2012 to 09.2014 (2 years 8 months)
ТОВ Агрофірма "Евріка", Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

Посада: Маркетолог.

Обов'язки:

1. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства.
2. Безперервний аналіз конкурентного оточення; проведення маркетингових досліджень по всій території України згідно з розробленою методологією, як силами відділу, так і за допомогою сторонніх організацій.
3. Планування, розробка та централізоване проведення рекламних компаній по всій Україні та по всіх каналах збуту. Аналіз ефективності.
4. Забезпечення підприємства та дистриб'юторів всією необхідною поліграфічною та сувенірною продукцією.
5. Пошук нових продуктових ніш, пропозиції щодо розробки нового продукту, маркетингове забезпечення виходу ринку.
6. Організація виїзних виставок: «World Food Ukraine» – м. Київ, «Світ Продуктів» – м. Донецьк. Організація щорічних зустрічей із дистриб'юторами, торговими представниками.


Досягнення:

- Організація власної дистрибуції у південній частині міста Києва з охопленням 15% ключового роздрібу, щомісячні обсяги реалізації близько 520 тис. грн.
- Налагодив співпрацю з дистриб'юторами у Луганській та Донецькій областях. Додатковий приріст реалізації становив 11,5% (згідно з наведеними цінами).
- Організація виїзних виставок: «World Food Ukraine» – м. Київ, «Світ Продуктів» – м. Донецьк. Організація щорічних зустрічей із дистриб'юторами, торговими представниками.

Кількість підлеглих:

Пряме підпорядкування – 1 особа (1 маркетолог-аналітик).
Аутсорсинг – 1 особа (дизайнер).

Education

Одеська академія харчових технологій

Факультет Економіки та Бізнесу, спеціальність – економіст., Одеса
Higher, from 2006 to 2011 (5 years)

Knowledge and skills

  • Дисциплінованість
  • Управління командою
  • WordPress
  • Adobe Photoshop
  • Autodesk 3ds Max
  • ArtCAM
  • Figma
  • Adobe After Effects
  • Adobe Premiere Pro
  • MS Office
  • Користувач ChatGPT
  • Фінансова грамотність

Language proficiencies

English — above average

Additional information

Повна інформація про мене на сайті - osipov.active.space

Про мене:

Коротко про себе. Народився та виріс у місті Одеса. Здобув освіту в Одеській академії харчових технологій, факультет «Економіки та бізнесу», спеціальність «Економіка підприємства». Озираючись назад, то був дуже гарний стартовий багаж знань, методів та логіки.

Молодшим спеціалістом я почав працювати у ТОВ Агрофірма «Евріка», займав посаду маркетолога. Тоді було здійснено багато виїздів у межах центральної та східної України. Аналізував ринок плодоовочевої консервації, наші цільові ніші, робив конкурентний аналіз, вивчав ринок, охоплення нашим брендом. Використовували дуже цікавий підхід, метод аналізу. Отримана статистика дозволяла дуже ефективно керувати системою дистрибуції, комерційною діяльністю.

Цікавим був і другий досвід, фармацевтична компанія ТОВ «Аріадна». Зовсім інший підхід, інше позиціонування бренду, зовсім інша лінійка і підхід до промоції. Працювали з експертами та лідерами думок, кожен препарат мав вичерпний список наукових статей, періодики. Дуже велику увагу приділили безпосередньо місцям продажу: робота з аптеками, POS-матеріали та багато іншого. Багато специфіки в галузі лікування, профілактики та здоров'я.

Основний досвід я отримав працюючи у Промислово-будівельній групі компаній "Камбіо-Інвест". ПБГ "Камбіо-Інвест" виступає у ролі керуючої компанії, яка об'єднує підприємства різних галузей та напрямків: від видобутку інертних, реалізації власних будівельних матеріалів та систем, до будівництва та реалізації об'єктів нерухомості. Великий досвід було отримано рамках роботи на цьому підприємстві майже 10 років. І зараз, навіть за умов кризи, дуже радий роботі у цій групі компанії.

Напрями діяльності групи підприємств дуже різноманітні. Ми розвивали в рамках команди краудфандинг (народне фінансування), навіть було знято художній фільм «Одеський підкидьок», був сервіс зворотного зв'язку Knocker – завжди зручно та швидко можна залишити зворотний зв'язок. З останніх непоганий продукт – Unity – Універсальна платформа для онлайн навчання 5-11 класи (справжня школа), маркет плейс курсів, як доповнення проекту. Це все It напрямки, які розширюють розуміння багатьох онлайн процесів, інструментів розробки та просування

__________
Аналітичний склад розуму, активна життєва позиція, комунікабельність, ініціативний, чесний, порядний, високі організаційні та адміністративні навички, здатність працювати над різними завданнями одночасно, швидка адаптація при зміні середовища

Водійські права категоріі «А, В»

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: