• File

Вадим

Керівник відділу, провідний економіст, аналітик даних

Considering positions:
Керівник відділу, провідний економіст, аналітик даних, Аналітик, Керівник відділу продажу, Маркетинг-аналітик
Age:
27 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

ПІБ: Шеремет Вадим Костянтинович

Місто: Київ

Дата народження: 18.04.1998

Моб.тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Бажана посада:
Керівник відділу /

Провідний економіст /

Аналітик даних

Бажана зарплата: 50 000 грн

Досвід роботи

ТОВ "Нова Пост Європа" (Логістичні послуги)
Посада: Провідний економіст з ціноутворення (технічний спеціаліст)
березень 2023 - березень 2025 (2 роки)
Обов’язки:
• налаштування ERP-системи - MS DAX для коректного відображення тарифів та послуг для фізичних осіб та бізнес-клієнтів;
• аналіз, тестування та оптимізація процесів ціноутворення;
• запуск нових модулів MS DAX для відкриття філій у нових країнах;
• заведення знижок, акцій, промокодів у MS DAX;
• заведення індивідуальних умов ціноутворення для бізнес-клієнтів у MS DAX;
• заведення номенклатур в MS DAX;
• розрахунок тарифів в Excel на предмет рентабельності;
• написання бізнес-вимог для доопрацювання поточного функціоналу та взаємодія з відділами щодо отримання кінцевого результату;
• створення нових продуктів для користування клієнтами;
• перевірка даних на предмет коректного налаштування ціноутворення в системі Опермодуль та Awis;
• організація процесів навчання та адаптації нового співробітника у відділі.

ТОВ "IBI-Rating" (Фінансові послуги)
Посада: Фінансовий аналітик
вересень 2020 - січень 2023 (2 роки 5 міс)
Обов’язки:
• аналіз фінансової звітності підприємств - Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал;
• аналіз фінансової звітності банків та фінансових установ;
• написання аналітичних рейтингових звітів;
• формування висновку по аналізу фінансової звітності та надання рекомендації для покращення ведення діяльності компанії;
• Формування баз даних в Excel та Google таблицях для проведення аналізу;
• аналіз бухгалтерських виписок;
• комунікація з клієнтами;

ТОВ " АМАКО " (Агропромисловий комплекс)
Посада: Молодший фінансовий аналітик
квітень 2019 - листопад 2019 (8 міс)
Обов’язки:
• формування фінансових звітів: Cash-Flow, Balance, P&L на основі даних з 1С;
• аналіз рентабельності продажів;
• аналіз ефективності виробництва;
• розрахунок бонусів;
• аналіз та контроль дебіторської заборгованості.

ПрАТ "Кернел" (Агропромисловий комплекс)
Посада: Помічник спеціаліста з оперативного обліку (стажування)
грудень 2018 - лютий 2019 (3 міс)
Обов’язки:
• формування щоденних звітів за залишками товарів на основі отриманої інформації в Excel;
• формування щоденного підсумкового звіту за залишками товарів та передача до інших підрозділів компанії;
• імпорт даних за надходженнями товарів у систему Navision;
• формування картки товарів в системі Navision;
• внесення актів зачистки в систему Navision;
• створення шаблонів в Excel для внесення та обліку залишків товарів;

Освіта

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана (закінчена, вища - бакалавр)
Факультет економіки та управління, спеціальність "Економіка підприємства"
2015-2019 рр.

Володіння мовами

• Українська – рідна мова
• Англійська - вище середнього

Додаткове навчання

• Курси Фінансового менеджменту (Фінансова академія "Актив") - Диплом АСРМ з Фінансового менеджменту 2023 року
• Курси Бухгалтерського обліку (компанія "Актив-Софт") 2023 року
• Курси "Excel та фінанси" (Фінансова Академія "Актив") 2019 року
• Курси англійської мови (рівень intermediate) в школі Green Forest 2018 року

Ключові навички

• Робота в MS Office Excel:
◦ формування зведених таблиць;
◦ робота з великими масивами даних;
◦ робота з логічними функціями (Суммесли, Счетесли, Если, ВПР, Индекс, Поискпоз тощо);
• Професійні компетенції:
◦ знання та практичне використання фінансового аналізу;
◦ формування та редагування баз даних в Excel, Google таблицях;
◦ знання та практичне використання облікових систем – 1С, Excel, Navision, Unisystem, MS DAX, Awis, Опермодуль;
◦ оперативне реагування при отриманні та внесенні інформації;
◦ вміння знаходити, аналізувати необхідну інформацію та приводити її до належного вигляду (у відповідності до шаблону, формату);
• Особисті якості:
◦ старанність;
◦ інтерес до розрахунків та аналітики;
◦ працелюбність;
◦ толерантність;
◦ готовність до вирішення складних завдань з отриманням необхідного результату.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: