- File
Anatolii
Геймдизайнер
- Considering positions:
- Геймдизайнер, Наративний дизайнер, Дизайнер персонажів, Дизайнер ігрових механік
- Age:
- 24 years
- City of residence:
- Lviv
- Ready to work:
- Lviv, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13180093/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
Геймдизайнер — наратив, персонажі, ігрові механіки
ПРО МЕНЕ
Завзятий гравець з понад 16 000 годинами в 200+ іграх лише у Steam. Такий досвід дозволяє глибоко розуміти геймплей з точки зору гравця, помічати тонкі дизайнерські патерни та розрізняти, що працює, а що дратує.
Креативний та уважний до деталей геймдизайнер із технічним бекграундом у сфері кібербезпеки, що спеціалізується на наративі, дизайні персонажів та ігрових системах. Захоплююсь створенням емоційних, логічно вмотивованих світів та шукаю можливість рости в команді та робити внесок у сюжетно насичені ігри.
Я вірю, що гра повинна відповідати очікуванням своєї цільової аудиторії — чи то про комфорт, чи виклик, чи емоційну глибину — і ніколи не карати гравця за довіру.
НАВИЧКИ
• Наративний дизайн: структура історії, розгалужені діалоги, розвиток персонажів, емоційний ритм
• Ігрові системи: бойова механіка, атрибути, дерева навичок, розподіл ресурсів
• Документація: GDD, концепт-документи, туторіали, нотатки до рівнів
• Аналіз та деконструкція: ігрові петлі, інтерфейси, механіки
• Програми та інструменти: Google Docs, Microsoft Word, Excel, PowerPoint; Audacity (озвучення), Photoshop (редагування коміксів); базове знання RenPy
• Мови: українська (рідна), російська (вільно), англійська (рівень C1)
ОСВІТА
Магістр з кібербезпеки
Національний університет «Львівська Політехніка» — 2023
КУРСИ ТА СЕРТИФІКАТИ
Game Design: From Concept to Release — Hillel IT School, 2025 (оцінка: «відмінно»)
Практичний курс з основ геймдизайну, документації, ігрових систем, балансу та продакшну. Наставники — Олександр Пустовойтов (коуч) та Вадим Друмов (CEO).
ІГРОВІ ПРОЄКТИ
Tale of the Empty Hearted — Roguelite Hack & Slash (авторський концепт, 2024)
Наративний дизайн, ключові ігрові системи, повноцінна презентація та туторіал.
Тематика: смертність, відчай і спадок.
Сет персонажів — всесвіт RavenVania (2024)
Дизайн і документація чотирьох ключових персонажів темно-фентезійного авторського світу.
Фокус: емоційна глибина, механічна ідентичність, внутрішня послідовність.
Механіки та баланс (2024)
Аналіз та побудова різних моделей балансу для вигаданих персонажів у стилі RPG.
Розробка систем атрибутів, синергій та ризиків/нагород.
Аналітичне портфоліо (2024)
Деконструкція механік і систем у Destiny Run, Helix Jump, Clash Royale та ін.
Охоплює класифікацію інтерфейсів, формальні/динамічні/драматичні елементи та монетизацію.
ТВОРЧІ ПРОЄКТИ
Авторський наративний проєкт — Довготривалий художній твір (2022–донині)
Розробка багатоперсонажного наративу обсягом понад 800 сторінок (російською мовою),
з розгалуженими сюжетами та переплетеними часовими лініями.
Фокус: емоційна реалістичність, тематична послідовність, логічна структура.
Озвучення — голосове експериментування (2024–донині)
Хобі-озвучення коміксів, фанатських перекладів (наприклад, Hazbin Hotel), аудіоверсій авторських текстів.
Допомогло краще відчути тон, ритм діалогів та емоційну подачу персонажів.
Базовий монтаж: обрізка, вирівнювання, фільтри, налаштування гучності.
ШУКАЮ
Проживаю у Львові, Україна. Надаю перевагу дистанційній роботі.
Шукаю позицію джуніор/інтерн у сфері наративного, системного дизайну або загального геймдизайну. Зацікавлений у розвитку, роботі в команді, під менторством досвідчених спеціалістів. Готовий долучитись із власним наративним чуттям і адаптивним підходом до геймдизайну.
Портфоліо доступне за запитом або за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1k9V0OAGbau6QVI4559NJXUJHrC5zu0dc?usp=sharing
More resumes of this candidate
Lviv
Anatoliy Pazdriy • LinkedIn: Game Designer — Narrative | Characters | Gameplay Systems PROFILE Lifelong gamer with over 16,000 hours of playtime across 200+ titles on Steam alone. This extensive...
Similar candidates
-
Game designer
20000 UAH, Remote -
Game designer
Remote -
Game designer
25000 UAH, Remote -
Гейм-дизайнер
20000 UAH, Other countries, Remote -
Гейм-дизайнер
Remote