• File

Андрій

Digital-менеджер

Age:
31 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 17 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Позиція: Рязанов Андрій
31 рік
Junior Project Manager [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Hard Skills: Soft Skills:
Управління проектами Організованість – вміння структурувати завдання, контролювати
E-commerce та маркетплейси: Amazon, Allegro, Rozetka, дедлайни.
Prom.ua, Instagram, Telegram. Командна робота – успішний досвід керування та координації команд.
B2B-комунікації та CRM: 1C, різні CRM і сервіси на основі Критичне мислення – аналіз ринку, конкурентів, оптимізація рішень.
Kanban. Гнучкість та адаптивність – швидке занурення в нові сфери та індустрії.
Аналіз даних та аналітика: Google Analytics (базово), Комунікативні навички – досвід ведення переговорів, робота з
Semrush (Базово) Helium10, Junglescout, Allegro analytics, клієнтами та партнерами.
TGstat, Telemetr. Стратегічне мислення – розробка маркетингових і бізнес-стратегій.
Фінансове планування та бюджетування: Google Sheets, Вміння працювати в умовах багатозадачності – керування кількома
Excel. процесами одночасно.
Координація команди та комунікація

Сильні сторони:
Англійська: Pre-intermediate
Звик брати відповідальність за результати
Вміння будувати партнерські відносини
На слух - Advanced
Письмова - Pre-intermediate
розмовна - Pre-intermediate
Досвід

2017-2022 Власне швейне 2021-2022 Запуск і 2021-2022 Запуск і розвиток
виробництво розвиток каналів гуртових власного онлайн бренду одягу
- Поставки товарів в офлайн роздрібні продажів дрібної - Розробка продукту
магазини - Пошук постачальників і закупівля сировини
- Розробка моделей електроніки
- Формування і розвиток каналів збуту - Планування на виробництві
- Формування товарної матриці - Організація виробництва
- Планування закупівель сировини - Формування пропозиції і умов
співпраці - Організація фотосесій
- Планування поставок продукції - Співпраця з креативниками
- Ведення переговорів з партнерами - Робота з B2B клієнтами
(40% робили повторне замовлення на (СММ, Таргетолог, Дизайнер, Фотограф)
- Робота з дебіторською
заборгованістю протязі місяця)
- Проведення ринкових досліджень - Контроль за наявністю товарів За рахунок якісної роботи над продуктом,
Запуск нових товарів 600+ SKU в ассортименті підготовки контенту, формуванні якісної
пропозиції для клієнта і ретельного аналізу перед
Посилання на тг. канал: запуском, вдалось досягти ціни продажу +
хороший органічний трафік, на прикладі светра,
https://t.me/Smart_b2b ціна продажу
5$ при р\ц 90$
Проект зупинився через вторгнення росії. Склад і
виробництво були в міст Куп’янськ

посилання на інстаграм:

[open contact info](look above in the "contact info" section)
MWs0cmYzNGNxdjVzdQ==
Досвід

2023-2025 2023-2025

Відновлення: Проведено більше 20 ринкових досліджень на замовлення в
Після втрати більшості активів довелось ретельно подумати над тим “як рамках “Амазон”
відновити свою діяльність?”. Мені весь час своєї роботи хотілось почати В основному пов’язаних з запуском нових продуктів
продавати за кордон і так як через військову агресію рф я повністю З виведенням критеріїв:
звільнився від операційної діяльності (скажемо так) то цим я і зайнявся. - Оцінкою об’ємів ринків
- Рівня конкуренції
- Рекомендаціями по ассортименту
За 2023 рік було зроблено: - Розрахунком юніт економіки
- Відкрита юр. особа в Естонії - Формуванню бюджету
- Отримані VAT номери Естонії, Німеччини, Польщі - Розрахунком можливої динаміки продажів і прибутковості
- Отримано LUCID номер в НІмеччині (сертифікат переробки)
- Отримано EORI
-Проведено глобальне дослідження ринку європейських маркетплейсів
- Відібрано товар для старту (Критерії: виробляється в ЄС, продається
усюди)
- Знайдені постачальники (В Чехії, Британії і Україні, для коротких
логістичних ланок)
- Розроблена айдентика і пакування
- Розміщене замовлення у виробника
- Старт продажів на 3х маркетплейсах (Amazon, Allegro, Kaufland)
В 4 країнах (Німеччина, Польша, Франція, Велика Британія)
Приклади роботи:
Експрес-аналіз категорії на
Amazon.com
Аналіз був зроблений на безоплатній основі і надаю за
згодою замовника

Craftico - це назва моєї LLC
Request: Scope leveling kit
Market: USA
Niche details

Craftico © 2025
Scope leveling kit

Niche details

Search Volume (Past 360 days)
268 347,00
Range of average units sold (Past 360
days)
250-500
Average price
$25,00
Return Rate (Past 360 days)

2,09%
Scope leveling kit

Top-100 Top-10 New Listing Top-10

Total Revenue (Top-100 Past 30 days) Total Revenue (Past 30 days) Total Revenue (Past 30 days)

$343 919,00 $203 020,00 $35 935,00
Average Revenu (Top-100 Past 30 days) Average Revenue (Past 30 days) Average Revenue (Past 30 days)

$3 821,00 $20 320,00 $3 266,00
Average price Average price Average price

$25,00 $27,60 $21,80
Топ-10: Лідер ринку:
До Топ-10 товарів входять 9 Wheeler - профільний бренд
Scope leveling kit брендів і забирають 59% від інструментів для зброї.
загальної суми продажів Топ-100. Має частку 13.47% від всього
Середній вік продавця 6.6 роки. трафіку і 16,2% від загальної
суми продажів по запиту
(Не критично, буває 60%)

Топ-10 серед нових: Конверсія: Найкращий
(до 12 місяців на ринку)
“новачок”:
До Топ-10 товарів входять 8 Відсоток покупок до пошукових WarBull, також входить в
брендів і забирають 10,45% всіх запитів дуже високий - 6,05%. Це загальний Топ-10 товарів за
продажів Топ-100. зазвичай вказує на одну з двох сумою продажів, займає 2
причин: позицію за продажами.
1) клієнти шукають конкретний
функціонал.
2) клієнти шукають конкретний
бренд.
Products (Top 90% of clicks past 360 days) Today 90 days ago 360 days ago
Number of products 38,00 35,00 42
% of Products Using Sponsored Products 82.05% 74.29% 69.05%
% of Prime Products 100.00% 100.00% 100.00%
Top 5 Products Click Share 39.8% 41.2% 38.6%
Top 20 Products Click Share 80.9% 84.2% 77.7%
Average Best Seller Rank 616,00 409 417
Average Number of Reviews 697,00 – –

Brands and Selling Partners (Top 90% of clicks) Today 90 days ago 360 days ago
Brand count 22,00 22,00 25,00
Top 5 Brands Click Share 3.9% 60.7% 56.3%
Top 20 Brands Click Share 98.7% 98.4% 96.8%
Average Brand Age in Niche (past 360 days) 5.1 years 5.2 years 5.4 years
# of Selling Partners (past 360 days) 131,00 125,00 110,00
Average selling partner age in niche 11.3 years 11.2 years 11.7 years
No. of new products launched (past 180 days) 2,00 3 3
No. of successful launches (past 180 days) 0,00 1 0
# of new products launched (past 360 days) 7,00 8 16
# of successful launches (past 360 days) 3,00 3 5
Попит: Конкуренція:
В рамках майданчику об’єм Перші 50 зі 100 товарів
Висновок пошуку і продажів Scope leveling рейтингу отримують ~95% всіх
kit дуже малий, при цьому лідери продажів по сумі. Враховуючи
категорії продають на рівні високий рівень конверсії, варто
500-1000 од./місяць приділити більше часу
конкурентному аналізу,
визначити вплив брендів на
продажі.

Ціни: Пропозиція до Ціль:
запуску:
В форматі Amazon конкурентна За умови, що Топ-продавці мають власний Єдина прийнятна ціль - це
ціна 21-27$, що значно нижче за трафік, з пошуковими запитами по назві потрапити в Топ-10.
ціну Davika. Так, це товари не такої бренду варто звернути увагу на Tik-tok Якщо ціль - спробувати, то
ж якості, але якщо треба бути shop, роботу з інфлюенсерами і блогерами, очікуваний рівень продажів -
найдорожчим, то потрібно сформувати власний трафік на рівні від 300$ в місяць.
сформувати докази своєї 200-500 запитів/місяць, інакше очікувані
переваги. продажі будуть на рівні 300$/місяць. Якщо
брендового трафіку немає, то можна
запускатись.
Request: Scope leveling kit
Market: USA
Niche details

Рязанов Андрій [open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

Craftico © 2025
Приклади роботи:
Запуск власної сторінки бренду в
Instagram
Далі приклади статистики по EMPT і SMART-B2B (синій прямокутник
це період моєї роботи )

Розробка продукту
Пошук постачальників і закупівля сировини
Планування на виробництві
Організація виробництва
Організація фотосесій
Співпраця з креативниками
(СММ, Таргетолог, Дизайнер, Фотограф)
суммарный бюджет на момент скріна менше 400$
Приклади роботи:
Розвиток гуртових каналів
продажів дрібної електроніки з
нуля
на прикладі статистики Телеграм-каналу з відкритих джерел
Формування і розвиток каналів збуту
Формування пропозиції і умов співпраці
Робота з B2B клієнтами
(40% робили повторне замовлення на протязі
місяця)
Контроль за наявністю товарів
600+ SKU в ассортименті
Позиція: Рязанов Андрій
31 рік
Junior Project Manager [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: