• PRO

Олександра

Support manager, 30 000 UAH

Considering positions:
Support manager, Операційний менеджер
Employment type:
full-time
Age:
19 years
City of residence:
Zhytomyr
Ready to work:
Remote, Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор інтернет-магазину

from 10.2024 to 04.2025 (6 months)
Armstor, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Під час роботи адміністратором інтернет-магазину віддалено я відповідала за виконання іншими працівниками плану та допомагала їм з вирішенням всіх складних ситуацій, також відповідала за створення контенту для продажу, активний пошук нових клієнтів, та оформлення замовлень. Мені вдалося підвищити рейтинг магазину завдяки ефективному спілкуванню з клієнтами, ретельному аналізу потреб клієнтів та вмінню вирішувати будь-які складні ситуації. Також, завдяки ефективному спілкуванню та підтримці відносин із клієнтами, вдалося досягти значного зростання обсягів продажів. Мої навички комунікації та вміння працювати віддалено дозволили досягти успіху у цій ролі.

Обовʼязки:

• Організація віддалених продажів товарів;
• Якісне спілкування з клієнтами в чаті;
• Розвиток клієнтської бази;
• Підготовка та надсилання комерційних пропозицій;
• Координація процесу замовлення та доставки;
• Моніторинг ринку та конкурентного середовища;
• Аналіз потреб і запитів клієнтів;
• Забезпечення виконання планів продажів;
• Звітність та аналіз результатів діяльності.

Офіціант

from 05.2021 to 12.2021 (7 months)
Konjoot, Житомир (Готельно-ресторанний бізнес)

Під час роботи офіціантом я забезпечувала високий рівень обслуговування гостей, приймала замовлення, передавала їх на кухню та контролювала процес подачі страв. Активно реагувала на побажання клієнтів та вирішувала конфліктні ситуації, забезпечуючи задоволення від відвідування закладу. Завдяки ефективному комунікаційному підходу та уважному ставленню до деталей досягала високих показників задоволеності клієнтів та підвищувала репутацію ресторану.

Обовʼязки:

- Виконання всіх обов'язків офіціанта, включаючи прийом замовлень, подачу страв та напоїв, роботу з касою.
- спілкування з відвідувачами закладу.
- Забезпечення гостям приємного візиту та високого рівня обслуговування.
- Підтримка чистоти в залі.
- Стресостійкість.

Education

Державний навчальний заклад «Центр сфери обслуговування міста Житомир»

Швачка, кравець, закрійник
Specialized secondary, from 2021 to 2024 (3 years)

Knowledge and skills

  • Готова навчатися новому та досягати в цьому максимального успіху
  • Бажання працювати і дорвиватися
  • Швидко вчуся
  • Відкритість новому
  • Швидкий набір тексту
  • Урегулювання конфліктів
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях
  • Комунікативні навички
  • Енергійність
  • Бажання досягати успіху
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Відкритість до навчання
  • Відкритість
  • Адаптивність
  • Вміння ефективно взаємодіяти з різними людьми
  • Вміння працювати в режимі онлайн
  • Вміння чітко висловлювати свої ідеї
  • Робота в команді
  • Залучення нових клієнтів
  • Робота з клієнтами
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Пунктуальність
  • Працьовитість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: