• File

Ярослав

Заступник начальника відділу

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

П.І.Б: Макуха Ярослав Сергійович
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 09.07.1985
Сімейний стан: одружений
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА:
Найменування закладу освіти
Спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Київський коледж міського господарства Академії муніципального управління
Експлуатація, ремонт і енергопостачання міського електротранспорту
Молодший спеціаліст
Академія муніципального управління
Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Бакалавр
Академія муніципального управління
Автоматизоване управління технологічними процесами
Спеціаліст
Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості України
Менеджмент організацій і адміністрування
Спеціаліст

ДОСВІД РОБОТИ:
• Начальник відділу комунікацій та ІТ підтримки Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській області (28.05.2020 – до тепер)

• Начальник відділу забезпечення діяльності регіонального відділення та роботи зі ЗМІ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській, Черкаській та Чернігівській області (06.02.2020 – 28.05.2020)

• Головний спеціаліст відділу проведення конкурсів з відбору СОД, адміністрування баз даних та роботи зі ЗМІ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Київській області (09.08.2017 – 17.09.2019)

• Заступник начальника відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Васильківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (26.06.2017 – 08.08.2017)

• Головний спеціаліст відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації Васильківського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (03.04.2017 – 26.06.2017)

• Головний спеціаліст сектору ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно –аналітичних систем Управління Пенсійного фонд України у місті Василькові та Васильківському районі (03.11.2015 – 03.04.2017)

• Головний спеціаліст – адміністратор комп’ютерних мереж Управління Пенсійного фонд України у місті Василькові та Васильківському районі (01.11.2011 – 03.11.2015)

• Головний спеціаліст адміністратор АСОПД/КОМТЕХ Управління Пенсійного фонд України у місті Василькові (06.08.2007 – 01.11.2011)

ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ:
• Англійська (Pre-Intermediate)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ:
• Досвід управління взаємовідносинами із засобами масової інформації та громадськістю;
• Розробка та впровадження PR-стратегій, створення ефективного іміджу організації;
• Вміння вести переговори, управляти конфліктами та знаходити оптимальні рішення;
• Управління командою та координація проектів для досягнення цілей вчасно та якісно;
• Розробка, адміністрування та технічна підтримка вебсайту;
• Ведення офіційних сторінок організації у соціальних мережах (Facebook, Telegram) з метою залучення аудиторії;
• Знання інструментів візуальної комунікації, створення професійних презентацій та графічних матеріалів;
• Професійні навички використання фото- та відеообладнання, створення якісного медіаконтенту;
• Досвід роботи з інструментами для управління соціальними мережами та онлайн-комунікацій;
• Встановлення, налаштування та підтримка клієнтського і серверного програмного забезпечення;
• Консультування користувачів, підтримка ПК (включно з віддаленою підтримкою);
• Забезпечення стабільної роботи мережі та ІТ-обладнання підприємства, діагностика і усунення несправностей;
• Ремонт та технічне обслуговування ПК.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Прагну до постійного професійного розвитку та самовдосконалення. Відповідальний, цілеспрямований, уважний до деталей та креативний. Маю аналітичний склад розуму та завжди сумлінно підходжу до виконання робочих обов'язків. Легко встановлюю контакт із людьми, швидко засвоюю нову інформацію і вмію ефективно адаптуватись до нових умов.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: