• PRO

Мирослава

Вчитель інформатики (середня школа), 8 000 UAH

Considering positions:
Вчитель інформатики (середня школа), Вчитель інформатики (початкова школа), Вчитель інформатики
Employment type:
part-time
Age:
27 years
City of residence:
Kryvyi Rih
Ready to work:
Kryvyi Rih, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Практикант у школі (навчальна виховна практика)

from 06.2024 to 06.2024 (less than a month)
Криворізька гімназія 70, Кривий Ріг (Освіта, наука)

Завдання практики:
а) Ознайомитися з організацією навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
b)Набути досвіду планування та проведення навчальних занять.
c)Провести та проаналізувати виховні заходи для учнів початкової школи, які проводить вчитель-вихователь та власний виховний захід
d)Розвинути навички педагогічного спостереження та аналізу.
Досягнення: навчилась проводити виховні години, бесіди з учнями початкової школи, планувати свою діяльність, як вчителя інформатики та трудового навчання

Практикант у ЦДЮТ (навчальна позашкільна практика)

from 04.2024 to 05.2024 (1 month)
Центр дитячої та юнацької творчості «Гармонія», Кривий Ріг (Освіта, наука)

Досягнення: під час позашкільної практики здобуто навички організації та проведення різноманітних занять у гуртках, розробки творчих програм, а також вміння працювати з дітьми різного віку та індивідуальними особливостями.
Обов'язки:
1. Проведення різних занять у гуртках (дистанційно);
2. Спостереження за діяльністю педагога;
3. Ознайомлення із офіційною документацією закладу (плани, виховні години, журнал роботи працівника позашкільної освіти)

Вчитель початкових класів (практикант)

from 09.2022 to 11.2022 (2 months)
Криворізька гімназія 70, Кривий Ріг (Освіта, наука)

1. Досвід роботи в гібридному форматі навчання: успішно проводила уроки в дистанційно-очному форматі для учнів 1-го класу, що свідчить про гнучкість, володіння сучасними технологіями та вміння адаптуватися до різних умов.
2. Володіння сучасними освітніми програмами: маю практичний досвід роботи за програмою «Інтелект України», зокрема з робочими зошитами «Я Пізнаю Світ», що є перевагою для шкіл, які використовують цю програму.
3. Широкий спектр викладання: самостійно проводила уроки з ключових предметів початкової школи: математика, українська мова та читання, ЯДС, мистецтво, дизайн та технології.
4. Взаємодія з учнями та батьками: Встановлювала позитивні та доброзичливі стосунки з учнями, що сприяло створенню комфортної атмосфери на уроках. Налагодила співпрацю з батьками.
5. Робота з документацією: аналізувала та вела класну документацію, що підтверджує відповідальність та увагу до адміністративних обов'язків.
6. Наставництво та підтримка: вмію отримувати та використовувати методичну допомогу від досвідчених вчителів-наставників, що свідчить про бажання розвиватися та навчатися.
7. Практичний досвід викладання: проводила уроки з інформатики для учнів 3-х та 4-х класів, що свідчить про володіння матеріалом та навички роботи зі старшими учнями початкової школи.
8. Створення навчальних матеріалів: розробляла конспекти уроків, створювала презентації та підбирала додаткові відеоматеріали, що демонструє креативність та вміння готувати цікавий контент.
9. Робота з технічними засобами: вмію ефективно використовувати сучасні засоби навчання (технічні засоби, наочний матеріал) та долати технічні труднощі під час проведення уроків.
10. Навички співпраці: ефективно співпрацювала з вчителем-методистом та вчителем інформатики для підготовки та проведення уроків, що говорить про вміння працювати в команді.
11.Постійне вдосконалення: активно шукала поради та рекомендації щодо демонстрації матеріалу, що свідчить про прагнення до професійного зростання.
Окремо можна було б виокремити: гнучкість та адаптивність (здатність працювати в умовах воєнного стану (повітряні тривоги) та адаптуватися до дистанційно-очного формату навчання); комунікативні навички (є вміння швидко знаходити спільну мову з колегами та учнями, налагоджувати довірливі стосунки); відповідальність (виконання обов'язків помічника вчителя та усвідомлення важливості своєї ролі у навчальному процесі)

Education

Криворізький державний педагогічний університет

Факультет педагогічної освіти, Трудове навчання і технологій. Інформатика, Кривий Ріг
Unfinished higher, from 2022 to 2026 (4 years)

Криворізький державний педагогічний університет

Психолого-педагогічний факультет, Початкова освіта. Інформатика, Кривий Ріг
Higher, from 2022 to 2023 (1 year)

Магістр за спеціальністю Початкова освіта та Інформатика. Вступила на основі диплома про кваліфікацію бакалавра за спеціальністю "Практичний психолог" (сдавала також академічну різницю).

Additional education and certificates

Розвиток професійної майстерності педагога..

29-30.09.2022
Certificate

PromtLab (вивчення АІ)

17.02-02.03.2025
Certificate

Cisco Couse completion

2023, 29.03
Certificate

Цифрові інструменти для Google

2022,11.12
Certificate

STEM школа (зимова)

2023,02.03
Certificate

Про дистанційний та змішаний формат освіти

2022
Certificate

Вступ до програмування (Campster)

2023,10.10

Knowledge and skills

  • Відповідальність
  • Знання офісних програм
  • Редагування текстів
  • Копірайтинг
  • Неконфліктність
  • Google Meet
  • Google Клас
  • Чесність
  • Доброзичливість
  • Творчий підхід
  • Здатність до навчання
  • Дитяча психологія
  • Проведення презентацій
  • Цілеспрямованість
  • Проведення групових занять
  • Психодіагностика
  • Комунікабельність

Language proficiencies

  • Spanish — beginner
  • English — beginner
  • Ukrainian — advanced

Additional information

Вимоги: розглядаю співпрацю із закладами, які розташовані у
Саксаганському, Центрально-Міському,Металургійному районі - це стосується м. Кривий ріг. Для нього також стосується й транспортне сполучення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: