• File

Анна

Керівник відділу маркетингу

Considering positions:
Керівник відділу маркетингу, Керівник проєктів (ВТМ)
Age:
44 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Васильєва Ганна
Народилася 21.03.1981.
Живу м. Дніпро, Вартових Неба 38/25.
Поштова скриня: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Телефон: viber: [open contact info](look above in the "contact info" section) або telegram/whatsapp [open contact info](look above in the "contact info" section)
Сімейний стан: заміжня, є діти

Основна освіта: Дніпропетровській національний університет. Фах: Практичний психолог. Викладач англійської мови та літератури.

Професійний досвід: експертиза у маркетингу понад 15 років; продуктовий/проектний досвід у FMCG 10+ років; керівний досвід – 3+ роки.

Посада: керівник проектів Private Label, керівник з маркетингу.

Проекти, з якими працювала:
Бакалія: Neofood, Skipper`s, Томатіно, LaPasta, Хуторок
Побутова хімія: REF, SuperWash, 4U (Казахстан)
Алкоголь: Erisioni, Грузинська Легенда, Wine Stories, Mixer, Наливки від Гуса, Aznauri, Грааль, ArtGlass
Товари для дому: ORNA, Prolisok (США, Європа)
Косметика: MorecoBeauty, WCH, Karen Doue

Досягнення: Збільшення товарообігу/прибутку, оптимізація маркетингового бюджету відносно затрат, оптимізація/автоматизація процесів у відділі маркетингу, збільшення частки ринку, успішний запуск торгових марок

Стратегія
• Аналітика ринків, пошук драйверів росту та обґрунтування ризиків, встановлення річних/довгострокових цілей та ключових дій по їх досягненню, формування річного бюджету.
Розробка торгових марок, товарний портфель
• Розрахунки по проектах (обсяги продажів, рентабельності, ціноутворення, маркетингові витрати, інвестиції);
• Розробка позиціонування, атрибутів, айдентики, логіки і комунікацій брендів, реєстрація ТМ, співпраця з агенціями;
• Розробка власне продуктів (органолептичні чи функціональні показники) на базі досвіду цільової, співпраця з власними та сторонніми виробничими майданчиками;
• Керування проектами та командами;
• Оптимізація товарного портфеля(перегляд категорій та окремих продуктів), ребрендинг/рестайлінг наявних торгових марок.
Просування
• Планування та запуск програм для торгової команди, дистрибуторів, кінцевого offline-/ online-споживача;
• Планування та запуск комунікаційних кампаній (digital, радіо, ТБ), співпраця з агенціями;
• Виробництво контенту в каналі SMM, оптимізація сайтів під органіку (SЕО);
• Відстеження ефективності по показниках ROI, NPS, динаміка продажів, АКБ (% дистрибуції) рентабельність, середній чек, повторюваність заказів, % акційних замовлень, CPC/CPV, охоплення.
Персонал
• Побудова відділу digital
• Планування та організація роботи відділу
• Операційна діяльність

Досвід:
11.2024-п.ч. Фреш Маркет Бренд-менеджер напрямку Бакалія tdfm.com.ua
04.2024- 11.2024. Sol Uninon Керівник відділу маркетингу
08.2023- 04.2024 ПТК Шабо. Бренд-менеджер, релокація в Одесу shabo.ua
06.2021- 08.2023 Інтернет e-com проекти для США та Європи Head of Digital, freelance
01.2020- 06.2021 ДМКТ Таврія. Керівник напрямку нових продуктів tavria.ua
04.2019-12.2019 ПП НВФ СВК. Маркетинг-менеджер Svk.ua
01.2017-03.2019 ТОВ Зовнішторгресурс Бренд-менеджер напрямку Бакалія foodsales.com.ua
04.2010-07.2015 ГК АЛБО Фахівець з маркетингу та імпорт-менеджер gbt.com.ua

Інше :
Англійська – intermediate,
Програми - MS Office, Trello, Zoho, WorkSection, GAds, Meta, Shopify.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: