• PRO

Юлія

Фахівець з персоналу, 35 000 UAH

Considering positions:
Фахівець з персоналу, Офіс-менеджер, Нормувальник, Секретар, Діловод, Адміністратор, Керівник відділу, Управляючий (HR), Фахівець з документообігу, Менеджер з персоналу
Employment type:
full-time, part-time
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Інженер з ремонту

from 03.2023 to now (2 years 5 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Відображення в системі SAP ремонтних бізнес-процесів щодо утримання, експлуатації, технічного обслуговування та всіх видів ремонтів технологічного, механічного, електричного, газового обладнання, транспортних засобів, будівель та споруд.
Формування ведення каталогів технічного обслуговування та ремонтів обладнання, класів та ознак; розробка та коригування технологічних карт по проведенню ремонтів; підготовка та коригування місячних, річних та перспективних планів проведення робіт; формування графіків ремонтів; формування документів та заявок на послуги; створення потреби у запасних частинах та матеріалах для виконання заходів ; планування люд./год. ремонтного персоналу та їх фактичне підтвердження згідно актів виконаних робіт; створення та коригування планових та позапланових замовлень; підтвердження виконаних робіт в системі. Консолідація замовлень/заявок та надання їх в ресурсні відділи для проведення тендерних процедур для укладання відповідних договорів. Коригування актів виконаних робіт підрядними організаціями. Підготовка та своєчасне надання достовірної інформації за напрямком діяльності. Ведення ділового листування з підрядними організаціями.

Фахівець з безперервного удосконалення

from 10.2018 to 03.2023 (4 years 5 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Аналітика виробничого процесу; моніторинг та аналіз результатів операційних процесів; розробка та впровадження нових стратегій, спрямованих на підвищення ефективності; організація та контроль процесів визначення та реалізації потенціалу з операційних поліпшень; розробка та актуалізація регламентуючих документів спрямованих на підвищення операційної ефективності; забезпечення коректного функціювання інструментів безперервного вдосконалення; консультаційна підтримка співробітників з питань реалізації стратегічного бачення розвитку/побудови системи безперервного вдосконалення; розробка та впровадження цільової моделі безперервного вдосконалення.

Начальник бюро з управління персоналом структурних підрозділів

from 03.2018 to 10.2018 (7 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів,. у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Складання штатного розкладу та внесення змін. Атестація робочих місць. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Проведення змін наказами. Підготовка проектів посадових інструкцій. Оформлення наказів та розпоряджень про застосування заходів заохочення та дисциплінарного впливу. проведення певних заходів щодо роботи з персоналом і т.ін.). Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Створення кадрового резерву. Організація навчання персоналу.

Провідний фахівець з управління персоналом структурних підрозділів

from 12.2016 to 02.2018 (1 year 2 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів,. у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Складання штатного розкладу та внесення змін. Атестація робочих місць. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Проведення змін наказами. Підготовка проектів посадових інструкцій. Оформлення наказів та розпоряджень про застосування заходів заохочення та дисциплінарного впливу. проведення певних заходів щодо роботи з персоналом і т.ін.). Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Створення кадрового резерву. Організація навчання персоналу.

Фахівець з ремонту

from 11.2014 to 12.2016 (2 years 1 month)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Відображення в системі SAP ремонтних бізнес-процесів щодо утримання, експлуатації, технічного обслуговування та всіх видів ремонтів технологічного, механічного, електричного, газового обладнання, транспортних засобів, будівель та споруд.
Формування заявок на доповнення та коригування довідників; ведення бази даних технічних об’єктів; коригування структури технічних об’єктів; ведення каталогів технічного обслуговування та ремонтів обладнання, класів та ознак; ведення термінів дій гарантій та страховок технічних об’єктів; ведення показників лічильників напрацювання та дiагностики обладнання; розробка та коригування технологічних карт по проведенню ремонтів; підготовка та коригування місячних, річних та перспективних планів проведення робіт; формування графіків ремонтів; формування документів та заявок на послуги; планування люд./год. ремонтного персоналу; формування звітів щодо планування робіт та матеріалів; формування звітів щодо виконаних робіт та витрачених матеріалів, напрацювання та дiагностики обладнання.

Фахівець з управління персоналом

from 06.2011 to 11.2014 (3 years 5 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів, у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Підготовка характеристик працівників. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Організація навчання персоналу.

Оператор з уведення даних в ЕОМ

from 09.2007 to 06.2011 (3 years 9 months)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Створення електронної бази даних товарно-матеріальних цінностей для механічного та електричного устаткування.
Виконання обов’язків секретаря.
Облік та реєстрація вхідної та вихідної документації (листи, накази, розпорядження, договори та інш.).

Education

Державний вищий навчальний заклад "Криворізький національний університет"

Економіка підприємництва, Кривий Ріг
Higher, from 2012 to 2015 (3 years)

Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет"

Технологія переробки полімерів, Дніпро
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

Knowledge and skills

  • Сумлінність
  • MS Office
  • MS Word
  • MS Excel
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Неконфліктність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Доброзичливість
  • Висока працездатність
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Управлінські навички

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: