• File

Геннадій

Бізнес-аналітик

Considering positions:
Бізнес-аналітик, Системний адміністратор
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОСОБИСТІ ДАНІ

Ім'я
Геннадій Петриченко
Адреса
Литовський проспект 10, 204, 04201 Київ
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце народження
м. Київ

ПРОФІЛЬ
Прагну застосувати свої навички та ідеї в перспективній компанії, що динамічно розвивається. Стану частиною активної професійної команди, налаштованої на успіх та нові досягнення.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
09.1995 – 06.2000
Європейський університет «Фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу», м. Київ
факультет Облік та аудит, Спеціаліст з економіки;
09.1989 – 06.1993
Київський суднобудівний технікум
Обробка матеріалів на верстатах та автоматичних лініях, молодший спеціаліст.

ДОСВІД РОБОТИ:
07.2023 – теп.час

07.2021-07.2023

АТ ОТП БАНК, м. Київ
Старший фахівець відділу трансформації бізнес процесів
- аналіз Head Count Model (HCM) підрозділів банку для виявлення причин збільшення навантаження співробітників;
- супроводження та ведення Dashboard;
- збір та формування консолідованої інформації для аналізу внутрішніх процесів банку;
- аналіз процесів підрозділів банку, та надання рекомендацій щодо їх оптимізації, автоматизації чи роботизації процесів;
- створення Action Plan для старту проектів Трансформаційного офісу;
- побудова процесів в VISIO/BPMN/EXCEL;.
- розробка ТЗ, специфікацій;
- взаімодія з представниками замовника, користувачами, розробниками.
- моніторинг проектів і контроль за виконанням;
- бізнес аналіз процесів Банку
- створення презентацій для керівника Операційної діяльності та СЕО;
- підтримка продуктів роботизації на платформі BluePrism;
- погодження прав доступу працівників Банку в IDM;
- слідкування за дотриманням в Банку всіма відділами курсу Paperless, звітування для керівника Операційної діяльності та СЕО;
- впровадження LEAN менеджменту в Банку.
АТ ОТП БАНК, м. Київ
Фахівець відділу трансформації бізнес процесів
- розробка ТЗ, специфікацій;
- взаімодія з представниками замовника, користувачами, розробниками.
- моніторинг проектів і контроль за виконанням;
- супровід Ідея порталу Банку;
- супровід, контроль, участь та ведення проектів що спрямовані на реалізацію ідей з Ідея порталу Банку;
- ведення проектів пов'язаних з оптимізацією процесів банку;
- підготовка документації/звітності для керівника Трансформаційного Офісу;
- робота з крос-функціональними командами Банку.
- подача пропозицій та прорахунків по закупці нових RPA продуктів на Інвестиційний Комітет.
- Написання та погодження нових і додаткових Договірних угод з іншими підрозділами Банку.

08. 2019 – 06. 2021

01. 2019 – 08. 2019

01. 2012 – 01. 2019

04. 1997 – 12. 2005

АТ ОТП БАНК, м. Київ
фахівець з технічної підтримки користувачів, Департаменту ІТ інфраструктури та експлуатації
- встановлення ОС на нову техніку, встановлення офісних програм та спеціалізованих.
- допомога користувачам налаштування токена, зміна пароля
- віддалена підтримка користувачів налаштуванні ПК і програмного забезпечення.
- підтримка користувачів (вирішення інцидентів - відповідно до запитів в Service Desk).
- налаштування принтерів, діагностика, невеликий ремонт.
- підтримка клієнтів Банку в користуванні Банківськими веб програмами (Клієнт Банк);
- підтримка клієнтів Банку, виконання запитів в Service Desk;
- підтримка клієнтів Банку в режимі Сall center.

Національна комісія що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг України
головний спеціаліст відділу організації конкурсу, підвищення кваліфікації, нагородження та мобілізаційної роботи Управління персоналом
- організація та здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників, бронювання військовозобов’язаних управління Служби;
- ведення особових справ (особових карток) працівників управління Служби;
- оформлення та видачі службових посвідчень;
- робота з документами з грифом (для службового користування);
- ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками управління Служби;
- ведення встановленої звітно-облікової документації та підготовки державної статистичної звітності з кадрових питань.

Головне Управління Пенсійного фонду України м. Києва
головний спеціаліст відділу адміністрування, інформаційних систем та захисту інформаційних систем та електронних реєстрів
- встановлення ОС на нову техніку, встановлення офісних програм і спеціалізованих.
- прокладання мережі і встановлення камер відео - нагляду.
- налаштування і встановлення мережевого обладнання, заміна і діагностика.
- комп’ютерний супровід відділу призначення пенсій та перерахунків;
- адміністрування і захисту аналітично-інформаційних систем.
- налагодження роботи серверного обладнання Windows Server 2000
- налаштування та дрібний ремонт ПК та офісної техніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).
- підтримання антивірусних програм в належному стані.

ПП «Генвест»
Генеральний директор - бухгалтер
- комерційна діяльність.
- Укладання Договорів
- Погодження контрактів, бізнес угод
- робота в 1С Бухгалтерія
- інкасація готівки,
- Підготовка та подача звітності до ДПС.

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ
Microsoft Office
Дуже добре
It Service Desk
Дуже добре
Sap
Середній рівень
CRM (Creatio)
Середній рівень
SharePoint
Добре
BluePrisme
Добре
Asana
Добре
Miro
Добре
Chat GPT
Середній рівень
Photoshop
Середній рівень
C#
Базовий рівень

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
Уважність до деталей, вміння аналізувати
Добре
Ведення переговорів
Добре
Планування та організація робочих процесів
Добре
Критичне мислення
Середній рівень
Вміння управління та роботи з крос функціональними командами
Середній рівень
Вміння комунікації
Добре
Тайм менеджмент
Добре
Творчий підхід до вирішення проблем
Середній рівень
Швидка адаптація до нових завдань та технологій
Дуже добре

МОВИ
Англійська Базовий
УкраїнськаРідна мова
РосійськаВільно

КУРСИ
Груд.2023 – січ.2024 візуалізація даних - Prometheus

Сер. 2023-груд.2023 основи проектного менеджменту Prometheus

кві 2023 - лип 2023Базові курси RPA 11 штук
BluePrism Univtersiy
вер 2022 - жов 2022«Моделювання бізнес-процесів»
Prometheus

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: