• File

Юлия

Адміністратор рецепції

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ЮЛІЯ Про себе

ЧУЙКОВА Якщо Ви шукаєте активного і щасливого співробітника, для якого робота
- це робота в задоволення, людину, яка, в хорошому сенсі цього слова, -
живе роботою, віддано і відповідально підходить до завдань, то Я із
задоволенням зроблю внесок, свої сили, енергію і знання в розвиток
Вашої компанії! Для мене важливо відчувати себе потрібною і приносити
користь! Прагну до розвитку і в перспективі можливості кар'єрного
зростання і доходу.

Ключові навички
Високі комунікаційні навички. Високий рівень
відповідальності та самоорганізації, педантична, уважна і
стресостійка. Уміння працювати в багатозадачному
робочому середовищі. Презентабельна зовнішність.
Точність, уважність до деталей.
Базові офісні програми, досвід роботи з різними CRM, MES.

Досвід роботи
Менеджер з управління з персоналом – 03.2022 по 01.07.2023 Samsung
SDI, Угорщіна
 Зустріч, розміщення нових співробітників (видача форми, навчання
базових правил) і розподіл по департаментах
Контакт  Підбір співробітників на позиції, з рекрутерами на співбесіді
Phone:
 Введення щотижневого звіту Manpower
[open contact info](look above in the "contact info" section) всі messenger
 Введення щотижневої Manpower meeting
Email:
[open contact info](look above in the "contact info" section)  Оформлення та подання Approval, після іспитів співробітників на
підвищення/сертифікацію їх на посаді
Мови:
Бізнес-координатор "BigMoneyClub" Закритий клуб "BigMoneyClub"
Українська
підприємців - з 10/2021 по 02/2022, м. Київ
English – B1
 Адаптація та введення в життя клубу учасників;

Хобі  Участь і допомога в організації івентів клубу (великі заходи з топ
підприємцями, українськими зірками);
 Content maker/insta
 Здійснення нетворкінгу між учасниками клубу;
 Усі спортивні активності
 Настільні ігри  Організація неформальних зустрічей з метою знайомства членів
 Психологія клубу один з одним;
 Подорожі
 Вирішення бізнес-запитів учасників;

Освіта  Модерація івентів за необхідності;

2010-2014  Робота з CRM, ведення звітності.
Донецький інститут туристичного
Досягнення: Якісний сервіс і ведення членів клубу на високому рівні
бізнесу, спеціальність
(приємний фітбек), максимальна залученість у життя клубу, модерація
Менеджмент організацій.
загального чату/камерних зустрічей, нетворкінг, залучила в активність
членів клубу в соц. мережах, в відвідуванні івентів і клубного простору.
Помічник керівника - з 11/2017 по 06/2021 ательє імідж-студія
juliachuykova "ANAMI", м.Дніпро
 Забезпечення життєздатності ательє
 Організація і контроль роботи зі співробітниками ательє
 Робота з постачальниками та партнерами компаніі
 Організація і проведення івентів (фотосесій, показів нових
колекцій, корпоративів)
 Ведення і просування Instagram сторінок компаній
 Виконання доручень службового та побутового характеру.

Досягнення: Впровадила процеси з контролю якості та організацій
роботи співробітників.
Розширила клієнтську базу за рахунок залучення нових клієнтів через
соціальні мережі.
Операційний супровід відкриття нового проєкту - бренда одягу
Збільшила прибуток компаній на 40%.
Організація роботи дитячого клубу - раннього розвитку.

Старший менеджер з продажу - з 03/2015 по 07/2017
фітнес-клуб "Sport Life", м.Дніпро

 Продаж річних абонементів з послугами мережевих клубівклубов
 Презентація клубу для гостей (включно іноземних)
 Введення звітності відділу продажів
 Навчання нових співробітників.

Досягення: Займала топові позицій з продажу. Перевиконувала план за
рахунок залучення нових клієнтів. Брала активну участь у відкритті
нового клубу.

Адміністратор готелю - з 2013 по 2014 готельний комплекс "Європа",
м.Партеніт АР Крим

 Бронювання та розміщення гостей (російськомовних та
іноземних)
 Адміністрування роботи готелю
 Приймання дзвінків, обробка електронної пошти
 Презентація додаткових послуг готелю, що надаються.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: