• File

Юлія

Завідувач складу

Considering positions: Завідувач складу, Заступник начальника відділу, Заступник начальника складу, Товарознавець, Адміністратор, Менеджер з управління запасами, Товарний логіст, Менеджер по роботі з клієнтами
Age: 46 years
City: Brovary
Considering positions:
Завідувач складу, Заступник начальника відділу, Заступник начальника складу, Товарознавець, Адміністратор, Менеджер з управління запасами, Товарний логіст, Менеджер по роботі з клієнтами
Age:
46 years
City:
Brovary

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

м. Бровари, Моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Київська обл. e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Андрющенко Юлія Валеріївна

20.10.1979 р.

МетаРеалізувати свої можливості у перспективній та цікавій роботі. Не зупинятися на досягнутому. Удосконалювати свої професійні навички та підвищувати ділові якості.

• Досвід роботи
03.2020 – до тепер. часу ТОВ «Алюпро груп» Менеджер (управитель) з логістики (товарна логістика), зам. нач. складскої логістики.
- Обробка замовлень клієнтів:
Прийом та обробка заявок на відвантаження товарів.
Координація термінів виконання замовлень із виробничими та складськими підрозділами.
Контроль за коректним оформленням та відправкою замовлень.
• Управління документами:
Оформлення та видача документів на відвантаження (накладні, рахунки, сертифікати, ттн та ін.).
Ведення обліку відвантажень та супутньої документації.
Перевірка правильності та повноти заповнення документів, пов'язаних із логістикою.
• Взаємодія з клієнтами:
Підтримка постійного зв'язку з клієнтами з питань відвантаження та доставки товарів.
Обробка претензій та скарг клієнтів, пов'язаних із логістикою.
Інформування клієнтів про статус їх замовлень, умови та строки доставки.
• Организація логістических процесів:
Координація роботи з відділами, відповідальними за комплектацію, пакування та доставку товарів.
Планування та контроль графіків відвантаження та доставки.
Організація роботи з видачі товарів зі складу.
• Контроль якості:
Моніторинг дотримання стандартів якості під час відвантаження товарів.
Взаємодія з відділами контролю якості з питань виявлення та усунення дефектів продукції перед відправкою.
• Звітність и аналітика:
Підготовка звітів щодо виконання замовлень, часу відвантаження та доставки.
Аналіз логістичних показників поліпшення процесів роботи.
Робота з усіма показниками та звітами в системі 1С.
• Управління складом:
Планування робочого процесу на складі.
Забезпечення оптимального використання складських площ.
Контроль над виконанням зберігання товарів складі.
Управління запасами, планування поповнення товарів. Оптиматизація складських процесів.
Допомога в організації внутрішніх корпоративних заходів та виконання доручень керівника.
• Навчання та консультування персоналу:
Навчання співробітників складу за стандартами логістики та обслуговування клієнтів.
Консультування колег з питань, пов'язаних з логістикою та обслуговуванням клієнтів.
Наставництво та адаптація нового персоналу.

02.2012 – 07.2019 ТОВ «Укрзолото центр» Адміністратор магазину
- робота в ПЗ «Discont», Word, Excel;
- контроль роботи персоналу;
- контроль робочих процесів торгового залу;
- підтримка технічного стану торгового залу;
- моніторинг ринку конкурентів;
- вирішення конфліктних ситуацій
- спілкування з покупцями;
- проведення акцій;
- ведення дисконтної та бонусної програм;
- складання звітів;
- проведення інвентаризації.

09.2008 – 11.2011 ФОП Пономаренко (магазин сантехніки) Товарознавець
- робота в ПЗ «Лайтік-Ринок UA»;
- ведення бази (накладні, заявки, рахунки, звіти);
- замовлення товару;
- цінова політика магазину;
- моніторинг ринку постачальників;
- моніторинг цін;
- складання щомісячних звітів;
- проведення та контроль інвентаризації.

01.2008 – 08.2008 УІСП ТОВ «Венето». Менеджер зі збуту депертаменту обслуговування
- робота в ПЗ «Парус»;
- консультування клієнтів щодо продукції (наявність, новинки, акції);
- оформлення заявок, рахунків, накладних, розпоряджень на відвантаження;
- стеження за заборгованістю;
- складання щомісячних звітів із заборгованості.

07.2006 – 11.2007 ЗАТ «Діавест +». Продавець-касир комп'ютерної техніки.
- робота в 1С;
- консультування клієнтів та продаж продукції (готівковий та безготівковий розрахунок з оформленням супутньої документації);
- робота на касовому апараті;
- ведення касової документації;
- замовлення товару;
- складання щомісячних касових звітів;
- оформлення споживчих кредитів (представник Укіо Банк Лізинг та Першого Іпотечного Банку в магазині).

11.2002 – 06.2006 ТОВ «Хіммаштехнологія». Оператор ПК.
- внесення документації до бази даних;
- сортування даних;
- організація роботи групи операторів;
- перевірка обробленої інформації після операторів.

12.2001 – 11.2002 ТОВ «Анікс» Продавець-консультант парфумерно-косметичної продукції.
- консультування клієнтів та продаж продукції;
- робота на касовому апараті;
- вед ведення касової документації;
- замовлення товару;

03.2000 – 12.2001 ТОВ «Букіністична книга» Продавець канцелярських товарів.
- консультування клієнтів та продаж продукції (готівковий та безготівковий розрахунок з оформленням супутньої документації);
- робота на касовому апараті;
- ведення касової документації;
- замовлення товару;

07.1999 – 2000 ТОВ «Виола-Люкс» Продавець-касир квіткової та сувенірної продукції.
- консультування клієнтів та продаж продукції;
- робота на касовому апараті;
- вед ведення касової документації;
- замовлення товару;

• Освіта2007 р. – Економіко-Технологічний Університет.
• Спеціальність: фінансист.

1998 р. – Київський Технікум Готельного господарства.
• Спеціальність: товарознавець-комерсант.

Відомості про себеКомп'ютер - впевнений користувач. Базове знання англійської. Знання 1С 8.3, Бітрікс 24, ПЗ «Парус», ПЗ «Лайтік-Ринок UA», ПЗ «Discont»;. Знання касового апарату.

Особисті якостіВисокі організаторські та комунікативні здібності. Відповідальність та вміння приймати рішення. Чесність. Комунікабельність. Уважність. Акуратність. Легко навчаюсь. Вміння працювати самостійно та в команді. Аналітичні можливості. Вміння розставляти пріоритети.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: