• File

Анна

Спеціаліст з обліку

Age:
38 years
City:
Kramatorsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

ФИО: Калашнікова Анна Иванівна
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
03.08.2009-15.08.2018рр. ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод»
Бухгалтер 1 категорії.
Облік основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, проведення щорічної інвентаризації, облік виробництва у металургійних цехах. Складання місячної та щорічної звітності.

21.08.2018-27.12.2019рр. Головне територіальне управління юстиції у Донецькій області.
Головний спеціаліст.
Облік необоротних активів, запасів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, облік палива, облік операцій з розрахунків з підзвітними особами, проведення щорічної інвентаризації у відділах РАЦС. Складання звітності.

28.12.2019-13.07.2020рр. Східне міжрегіональне управління юстиції (м. Харків).
Головний спеціаліст.
Облік запасів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, облік палива, обробка рахунків на комунальні послуги, проведення інвентаризації. Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами. Контроль за надходженням договорів, рахунків, актів виконаних робіт.

15.09.2021-16.06.2022рр. ТОВ «Славкомтранс».
Бухгалтер.
Облік основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, проведення щорічної інвентаризації. Робота з первинними документами. Управлінський облік основних засобів.

22.06.2022-30.11.2022рр. Спеціалізована прокуратура у військовій та оборонній сфері об’єднаних сил.
Головний спеціаліст.
Облік необоротних активів, запасів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, облік палива, облік операцій з розрахунків з підзвітними особами, проведення щорічної. Складання звітності.

Професійні навички:
• ведення бухгалтерського, податкового обліку;
• ведення складського обліку;
• ведення обліку взаєморозрахунків;
• розрахунок та оплата відряджень;
• робота з первинною документацією;
• оформлення довіреностей / податкових накладних / приходних та розхідних накладних / приходних та розхідних касових ордерів;
• підготовка та подача звітності до контролюючих органів і Фондів;
• проведення інвентаризацій;
• складання авансових звітів;
• складання актів звірки;
• знання бухгалтерського та податкового законодавства;
• знання бухгалтерських проводок;
• користувач офісних програм 1С 7.7, 8.3, «Парус», МЕДОК;
• володіння мовами: українська, російська мова - вільно; англійська – базовий (розмовний)

Освіта: 2004-2009 рр., Донбаська державна машинобудівна академія, факультет Облік та аудит, диплом спеціаліста.
Додаткова освіта: 2004-2008 рр. курси референт-перекладач англійської мови;
січень-червень 2018 р. курс Фінансовий облік 1, Управлінський облік програми міжнародної сертифікації САР/СІPА;
червень-липень 2022 р. Психологія стресу та способи боротьби з ним;
серпень-вересень 2022 р. Цифрова грамотність державного службовця.
Особисті якості: відповідальність, посидючість, уважність, уміння працювати з великими об’ємами інформації, акуратність, самоорганізованість.

Власне авто Opel Astra K 2018р.випуску, дизель, універсал.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: