• File

Дарина

Офіс-менеджер

Age:
20 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Повна зайнятість.
Вік: 20 років
Місто: Черкаси
Контактна інформація:
Григор’єва Дарина Максимівна 17.03.2005.р.
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
• 2022 р. по теперішній час (3 курс) Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницього, спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»
Досвід роботи:
З червня 2024 року по квітень 2025 року- касир-кредитор магазин побутової техніки «Ассоль»
• Обслуговування клієнтів на касі
• Прийом готівкових та безготівкових платежів
• Ведення касової документації
• Видача чеків та розрахункових документів
• Контроль за наявністю грошових коштів
• Вирішення питань пов'язаних з поверненням товару
• Дотримання фінансової дисципліни
• Забезпечення порядку в робочій зоні
• Консультування клієнтів з питань кредитування
• Підготовка кредитних договорів та інших документів
• Оцінка кредитоспроможності клієнтів
• Ведення бухгалтерського обліку в системі 1С
• Прибуткові і видаткові касові ордери
• Видаткові накладні
• Акт прийому-передачі

Інші навики:
• Знання ПК (Word, Excel)
• Вміння працювати в програмі 1с
• Наявність власного авто та посвідчення водія категорії В із 2023 року
• Англійська мова на базовому рівні
Особисті якості:
Відповідальність, уважність, ввічливість,цілеспрямованість, творчий потенціал, здатність швидко засвоювати нові знання, уважно прислухаюсь до критики роблю відповідні висновки, швидко реагую на поставлені задачі.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: