• File

Руслан

Оператор контакт-центру

Considering positions:
Оператор контакт-центру, Спеціаліст з клієнтів
Age:
27 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

📍
Цимбаліст Руслан ​

📞
Місто: Одеса​

✉️
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section))​
Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)

МЕТА

Шукаю можливість приєднатися до команди у ролі оператора контакт-центру, де
зможу використати свій багаторічний досвід у спілкуванні з клієнтами, навички роботи з
CRM-системами, вільне володіння українською мовою та клієнтоорієнтований підхід.
Готовий швидко навчитись новим інструментам та активно включитись у роботу.

КЛЮЧОВІ ПЕРЕВАГИ

●​ 7 років досвіду в обслуговуванні клієнтів (телефоном та онлайн)​

●​ Досвід роботи з CRM (включно з базовими знаннями LP-CRM)​

●​ Вільне володіння українською мовою, грамотне усне та письмове мовлення​

●​ Високий рівень клієнтоорієнтованості, комунікабельність, емпатія та почуття
гумору​

●​ Звик працювати у динамічному середовищі з великим обсягом завдань​

ДОСВІД РОБОТИ

Працівник з обслуговування обладнання

ПІІ "МакДональдз Юкрейн ЛТД", Одеса​
Червень 2022 – 2024

●​ Чітке виконання завдань з обслуговування обладнання та підтримання
стандартів роботи. ​

●​ Підвищення продажів завдяки активній комунікації з гостями​

●​ Контроль якості обслуговування, вирішення конфліктних ситуацій​
●​ Адміністративна робота, ведення звітності, інвентаризація​

Інструктор з навчання

ПІІ "МакДональдз Юкрейн ЛТД", Одеса​
2019 – 2022

●​ Навчання нових працівників, створення навчальних матеріалів​

●​ Контроль стандартів обслуговування, підтримка високого сервісу​

●​ Передача знань, організація командної взаємодії​

НАВИЧКИ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ

●​ Робота з CRM-системами (включно базові знання LP-CRM)​

●​ Вільне володіння українською мовою​

●​ Емоційна стійкість, стресостійкість, комунікабельність​

●​ Уміння працювати з великим потоком звернень​

●​ Знання офісних програм, швидке навчання новим інструментам​

●​ Орієнтація на результат, відповідальність, позитив​

ДОДАТКОВО

●​ Стабільний інтернет та безперебійне електроживлення​

●​ Тихе, комфортне робоче місце ​

●​ Готовність до змінного графіка, включно з вечірніми змінами​

●​ Відкритий до навчання та розвитку в компанії​

Буду радий долучитися до вашої команди та працювати на спільний результат.
Готовий до співбесіди!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: