• File

Ольга

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера, Адміністратор, Асистент керівника
Age:
38 years
City:
Chernihiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Кожедуб Ольга Іванівна

Дата народження: 13 жовтня 1986 рік, 38 років.
Сімейний стан: розлучена, 1 дитина – 11 років.
Адреса: м. Чернігів, вул. Курсанта Єськова, б. 14/3, кв. 38.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section), E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Отримання посади бухгалтер

Освіта:
2004 р. – 2007 р. Чернігівський комерційний технікум, спеціальність – організатор обслуговування в готелях та туристичних комплексах.
2009 р. – 2012 р. Чернігівський державний інститут економіки та управління, факультет “Менеджмент організацій та адміністрування”, спеціальнісь – менеджмент туристичної індустрії.

Додаткова освіта:
2009 р. (1 місяць) – курси бухгалтера .
2010 р. (1 місяць) – курси по програмі 1С:Бухгалтерія.

Досвіт роботи:

10.2022 р. – 04.2025 р. – ТОВ «АРТИЗ ТРЕЙД», ТОВ «АРТІЗ ЮНІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Виробництво металевих дверей
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• робота з клієнт-банками;
• ведення та контроль кредитів в банках;
• надання щоденних звітів про стан коштів на рахунках та залишки коштів у касах;
• реалізація товарів покупцям;
• ведення обліку банківських та касових операцій;
• звірки з покупцями та постачальниками
• інвентаризація готової продукції, матеріалів на складі
• формування довіреностей
• ведення первинної документації
• контроль виконання валютних операцій (перевірка, підготовка договорів експорт імпорт)
• складання договорів з контраагентами (контроль виконання зобов’язань по договорам)

03.2021 р. – 09.2022 р. – ТОВ «ДВЕРІ БУЛАТ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Виробництво металевих дверей та вікон
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• робота з клієнт-банками (валютні операції);
• ведення та контроль кредитів в банках;
• надання щоденних звітів про стан коштів на рахунках та залишки коштів у касах;
• реалізація товарів покупцям;
• ведення обліку банківських та касових операцій;
• звірки з покупцями
• контроль та звірка магазинів
• інвентаризація готової продукції
• формування довіреностей
• складання договорів фінансово допомоги (контроль виконання зобов’язань по договорам)

12.2017 р. - 08.2020 р. – АТ «Райффайзен Банк Аваль»
СРЕЦІАЛІЗАЦІЯ: кредитно-фінансова установа
ПОСАДА: головний економіст (менеджер по обслуговуванню та кредитуванню МСБ)
• обслуговування та ведення юридичних осіб (малий, средній и корпоративний бізнес) та ФОП.
• кредитування середнього та малого бізнесу.
• ведення звітності

12.2013 р. – 12.2016 р. Декретна відпустка.

12.2012 р. – 08.2012 р. ПАТ “Акцент Банк”
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: кредитно-фінансова установа
ПОСАДА: менеджер відділення «Цок №5» у м. Суми главного офісу
ОБОВ’ЯЗКИ:
• залучення клієнтів на обслуговування (юр., фіз. осіб);
• оформлення кредитів, підготовка документів;
• збір пакету документів, юридичних та фізичних осіб для відкриття рахунків.

08.2013 р. – 12.2013 р. Переведено на посаду спеціаліста з активного продажу кредитних продуктів бізнесу А-Кредит головного офісу.

11.2011 р. – 04.2012 р. – ПП «БЕСТ ВУД»
04.2012 р. – 11.2012 р. – ПП «Газобетон Плюс»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Лісопильне та стругальне виробництво
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• облік надходження коштів;
• облік банківських та касових операцій;
• нарахування заробітної плати;
• ведення обліку готової продукції підприємства;
• відправка вантажу по Україні.

05.2011 р. – 10.2011 р. – ТОВ «Переробне підприємство Біомас»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Лісопильне та стругальне виробництво
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
• розробка облікової політики підприємства;
• формування та здавання всіх видів звітності;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі:
• нарахування заробітної плати та інших додаткових нарахувань;
• облік банківських та касових операцій;
• ведення обліку ОЗ, товарно-материальних цінностей;
• облік розрахунків з постачальниками та покупцями;
• облік операцій ЗЕД (експорт).

з 06.2008 р. по 06.2010 р. – Шишківська сільська рада
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: державна установа (орган місцевого самоврядування)
ПОСАДА: головний бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• організація та постановка бухгалтерського обліку;
• формування та здавання звітів у контролюючі органи;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку місцевого самоврядування в повному обсязі:
• облік заробітної плтати;
• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів;
• облік касових та банківських операцій;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Знання мов: українська, російська – вільне володіння, німецький – средній, англійська – початковий рівень.
Професійні навики:
Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами. Навички раціональної організації
бухгалтерського обліку та звітності. Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства та бюджетного планування.
Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), 1С 8, соціальні мережі, Клієнт-Банк.
Особисті якості: комунікабельна, вмію аналізувати і логічно мислити, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: