• File

Ярослав

Проджект-менеджер

Considering positions:
Проджект-менеджер, Інженер з експлуатації, Системний інженер, Головний інженер
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Черевко Ярослав Вікторович
15.03.1986 р. н., м. Буча, вул. Бориса Гмирі, 18а, кв. 29.
тел. [open contact info](look above in the "contact info" section), e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Трудова діяльність.
Листопад 2022 – теперішній час. Провідний інженер відділу енергоменеджменту Департаменту експлуатації Офісу будівництва та управління нерухомістю Управління Мережі ТОВ «Сільпо-Фуд».

Функціональні обов’язки.
• Організація закупівлі електричної енергії для об’єктів Сільпо:

1. Проведення перемовин з постачальниками з метою оптимізації умов постачання електроенергії (економія 2,2 млн. грн./міс по мережі).
2. Організація закупівлі імпортованої електроенергії (20+ об’єктів).
3. Аналіз ціноутворення відповідно комерційних пропозицій постачальника.
4. Організація взаєморозрахунків, повернення переплат.
5. Організація процесу зміни постачальника електричної енергії.
6. Розрахунок фінансового результату від зміни постачальника, зміни умов постачання діючими постачальниками.
Фінансовий річний ефект від оптимізації умов постачання по мережі 300+ магазинів становить більше 35 млн. грн.
• Організація компенсації роботи від дизель-генераторних установок:

1. Розробка методик розподілу вартості спожитої електроенергії від ДГУ.
2. Розрахунок собівартості електроенергії від ДГУ.
3. Розробка договорів на компенсацію забезпечення роботи від ДГУ.
Забезпечено 100% магазинів ДГУ та відповідними договірними документами.
• Організація будівництва та експлуатації СЕС:

1. Формування ТЗ, аналіз КП постачальників.
2. Формування, погодження та укладання договірних документів.
3. Контроль виконання договірний зобов’язань.
4. Забезпечення трансляції роботи СЕС на магазинах.
Виконується експлуатація власної СЕС та компенсація власного споживання від СЕС, що перебувають у власної інших суб’єктів господарювання. В процесі будівництво 20 СЕС.

• Забезпечення сертифікації за міжнародними стандартами (EDGE, Breeam) об’єктів Сільпо:

1. Виконання реєстрації об’єктів в програмному забезпеченні сертифікуючого органу.
2. Збір та аналіз проектної, кошторисної та робочої документації, виконання необхідних розрахунків.
3. Виконання попередньої оцінки об’єктів з метою визначення можливості сертифікації.
4. Підготовка та завантаження в програмне забезпечення всієї необхідної підтверджуючої документації.
5. Організація роботи сертифікуючих органів (Болгарія, Швейцарія) безпосередньо на об’єкті.
6. Узгодження та коригування моделі об’єкту в програмному забезпеченні за результатом роботи аудитора сертифікуючого органу.
7. Отримання сертифікату міжнародного зразка.
Здійснено попередню сертифікацію 3 магазинів за стандартном EDGE, через початок воєнних дій проекти з сертифікації призупинені.
• Отримання грантового фінансування між міжнародних партнерів та організацій:

1. Підготовка заявки, необхідних розрахунків та пакету документів для участі у грантовій програмі, забезпечення комунікації з представниками грантодавця.
2. Формування фінальної заявки та супроводжувальних технічних та фінансових документів на підтвердження відповідності умовам надання гранту.
3. Формування звіту грантодавцю за передбаченим договором шаблоном.
В 2023 році отримано 2 гранти від ЄББР за програмою Fintecc та EEMS. Загалом отримано близько 600 тис. євро грантової виплати.
• Забезпечення раціонального споживання енергетичних ресурсів об’єктами «Сільпо»:

1. Здійснення обстежень з енергоефективності магазинів (холодильна техніка, система гарячого та холодного водопостачання, ОВіК, системи обліку та ККУ, технологічне та офісне обладнання, огляд огороджувальних конструкцій).
2. Підготовка та розміщення на загальному інформаційному ресурсі звітів за результатами обстеження з енергоефективності.
3. Організація виконання виявлених в рамках обстежень рекомендацій.

• Прогнозування енергоспоживання об’єктами Сільпо, моніторинг виконання філіалами планів з споживання електричної енергії:

1. Планування споживання на календарний рік (на підставі даних споживання за 3 роки з врахуванням загального тренду споживання по регіону/аналогічним об’єктам).
2. Контроль за споживанням об’єктів, проведення аналізу та визначення причин наявних відхилень.
3. Перевірка та погодження актів виконаних робіт від орендодавців на компенсацію спожитих комунальних послуг.
4. Аналіз відповідності компенсації спожитих послуг договірним умовам (включення втрат електричної енергії, розподіл компенсації за споживання МЗК, інші компенсації).
5. Здійснення розрахунків на підтвердження наявного рівня втрат електричної енергії.

Квітень 2017 – серпень 2022. Головний енергоменеджер Бучанської міської об’єднаної територіальної громади.

Функціональні обов’язки.
• Впровадження системи енергетичного менеджменту в бюджетних установах населених пунктів громади:
1. Організація моніторингу споживання енергетичних ресурсів, встановлення лімітів споживання.
2. Розробка та впровадження системи стимулювання відповідальних осіб за раціональне використання ресурсів.
3. Планування та впровадження заходів з підвищення ефективності, залучення власних коштів, фінансового ресурсу обласних, державних програм, міжнародних фондів та інших, не заборонених законом, на їх фінансування.
4. Проведення навчань персоналу, відповідального за раціональне енергоспоживання в бюджетних установах.
5. Щомісяний/квартальний/річний аналіз та звіт з ефективності енергоспоживання закладами бюджетної сфери з відповідними рекомендаціями міському голові та його профільному заступнику з питань житлово-комунальної інфраструктури.
• Контроль за споживанням електричної енергії в населених пунктах громади, виконанням ПБЕЕС, ПУЕ:
1. Контроль лімітів договірних величин споживання.
2. Участь в комісіях районних підрозділів ПрАТ «Київобленерго»/ДТЕК щодо складання актів про порушення правил користування електричною енергією, списання некоректно нарахованих штрафів та пені.
3. Інспекційні огляди електрообладнання, контроль за виконанням норм чинного законодавства в напрямку енергетики.
• Реалізація проектів в напрямку зниження енергоспоживання:
1. Реконструкція вуличного освітлення на сучасне енергозберігаюче, його диспетчеризація.
2. Проведення енергоаудитів будівель, реалізація їх термомодернізації.
3. Встановлення індивідуальних теплових пунктів з застосуванням програмного забезпечення для автоматизації процесів управління енергоресурсами.

Вересень 2016 – квітень 2017. Інженер з охорони праці, інженер з безпеки руху КП «Конотопське трамвайне управління».

Функціональні обов’язки.
• Розробка ефективної системи управління охороною праці:
1. Складання комплексних заходів для досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.
2. Своєчасне навчання та інструктування робітників підприємства у відповідності до законодавства з питань охорони праці та пожежобезпеки.
3. Забезпечення працюючих правилами, стандартами, нормами, інструкціями та іншими нормативними актами з напрямку охорони праці.
4. Паспортизація дільниць, робочих місць.
5. Облік та аналіз нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві.
6. Підвищення кваліфікації і перевірка знань посадових осіб з питань охорони праці.
• Розробка ефективної системи управління безпекою руху:
1. Організація роботи і контролю за виконанням працівниками правил дорожнього руху.
2. Перевірка якості підготовки рухомого складу перед випуском на лінію.
3. Забезпечення розгляду ПДР з виїздом на місце їх виникнення, наступний їх аналіз.
4. Робота з атестаційній комісії з визначення кваліфікації водіїв трамваїв.
5. Контроль за стажуванням та навчанням водіїв, кондукторів та диспетчерів.
Червень 2014 - серпень 2016. Провідний економіст відділу супроводу кредитів фізичних осіб Департаменту кредитних операцій АТ «Брокбізнесбанк».

Функціональні обов’язки.
• Оцінка показників діяльності в напрямку повернення кредитної заборгованості:
1. Аналіз результатів співпраці з юридичними компаніями щодо повернення простроченої заборгованості (фінансовий результат, розрахунок комісійної винагороди, динаміка основних показників, формування справ для передачі).
2. Звіт для Юридичного Департаменту щодо надходжень коштів за рішенням судів, виконавчої служби.
3. Ведення реєстру вимог щодо повернення кредитної заборгованості, поданих до суду справ та стану роботи по виконавчим впровадженням.
• Формування звітів, що надаються органам державної влади, ЗМІ та іншим організаціям:
1. Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про проведення Уповноваженою особою на ліквідацію роботи щодо повернення коштів боржниками банку.
2. Звіти Антимонопольному комітету, НБУ.
3. Звіти про виплати та надходження для НБУ та ФГВФО.
• Організація закриття філій та відділень.
1. Формування реєстру кредиторів та боржників у розрізі відділень.
2. Прийом юридичних справ клієнтів фізичних осіб, контроль наявності повного пакету документів.
• Інше.
1. Квартальний кошторис витрат та планових надходжень у розрізі статей.
2. Звіти для НБУ та ФГВФО щодо стану та фізичної наявності заставного майна в зоні АТО та АКР Крим, динаміка погашення заборгованості клієнтами з зони АТО.
Червень 2012 - червень 2014. Провідний аналітик відділу портфельного моніторингу Департаменту індивідуального бізнесу АТ «Брокбізнесбанк».

Функціональні обов’язки.
• Підготовка звітів та супроводжувальних аналітичних записок, презентацій, пов’язаних з діяльністю банку у напрямку залучення коштів від фізичних осіб:
1. Обсяг, структура, динаміка, собівартість у розрізі структурних підрозділів, валют, продуктової лінійки, груп та сегментів клієнтів.
2. Аналіз виконання цільових показників структурними підрозділами та банку в цілому.
3. Прогнозування обсягів вилучення строкових вкладів.
4. Аналіз динаміки залишків на поточних рахунках
5. Аналіз виплати коштів вкладникам ліквідованих банків та осідання цих коштів на рахунках банку.
• Формування звітів та супроводжувальних аналітичних записок, презентацій, пов’язаних з діяльністю банку у напрямку кредитування фізичних осіб та роботи з проблемною заборгованістю:
1. Обсяг, структура, динаміка, середньозважена ставка по кредитному портфелю у у розрізі структурних підрозділів, валют, продуктової лінійки, груп та сегментів клієнтів.
2. Аналіз виконання планів з кредитування структурними підрозділами та банку в цілому.
3. Аналіз прогнозованого погашення кредитів.
4. Аналіз динаміки простроченої заборгованості у розрізі структурних підрозділів, валют, продуктової лінійки, груп та сегментів клієнтів.
• Оцінка показників діяльності в напрямку карткового бізнесу:
1. Аналіз співпраці з зарплатними проектами (фінансовий, динаміка основних показників, перекриття перехресними продажами).
2. Розрахунок фінансового результату роботи банкоматів та POS-терміналів.
3. Емісія платіжних карток (кількісні показники у розрізі класу карток, платіжних систем, КО-брендингових продуктів).
• Супроводження діяльності регіональної мережі:
1. Проведення щотижневих та періодичних (за наказом керівництва) селекторних нарад щодо організації роботи структурних підрозділів (виконання планових показників, результати роботи за звітний період, динаміка залучення клієнтів, впровадження нових послуг тощо).
2. Щоденне звітування керівництву мережі щодо поточної діяльності у напрямку роздрібного бізнесу.
3. Підготовка аналітичних матеріалів та даних керівникам структурних підрозділів для проведення зустрічей з ключовими клієнтами.
4. Підключення користувачів до звітів зі сховища даних.
5. Підготовка аналітичних звітів щодо доцільності відкриття, переміщення або закриття відділень, пристроїв самообслуговування.
• Розробка та впровадження банківських продуктів:
1. Розрахунок прогнозованої дохідності банківського продукту.
2. Аналіз результатів впровадження банківського продукту.
3. Розробка пропозицій по внесенню змін у відповідності до попиту та кон’юктури ринку.
• Інформація, що надається органам державної влади, міжнародним платіжним системам, ЗМІ та іншим організаціям:
1. Звіт про кількість емітованих (розповсюджених) платіжних карток та платіжних пристроїв (форма 403).
2. Звіт про кількість клієнтів фізичних та юридичних осіб, які мають відкриті вкладні, поточні та карткові рахунки (форма 201).
3. Статистичний бюлетень по платіжним картками в розрізі платіжних систем.
4. Інформація про діяльність для аудиторських компаній.
5. Звіти Антимонопольному комітету та НБУ.
6. Річний звіт для акціонерів банку.
• Інше:
1. Написання ТЗ програмістам на розробку, модифікацію існуючих звітів по напряму індивідуального бізнесу.
2. Консультування структурних підрозділів та надання роз’яснень співробітникам банку.
3. Підготовка та консолідація для річного звіту для зборів акціонерів.
Серпень 2008 - червень 2012. Фахівець Контакт-Центру Департаменту індивідуального бізнесу АТ «Брокбізнесбанк».

Функціональні обов’язки.
• Моніторинг безперебійно роботи автоматизованих систем:
1. Онлайн моніторинг мережі банкоматів та терміналів.
2. Контроль за коректністю відправки СМС-повідомлень сервером.
3. Моніторинг та виявлення потенційно шахрайських операцій.
• Активація додаткових сервісів по картковим рахункам клієнтів:
1. Підключення СМС-інформування.
2. Коригування обмежень по картковим рахункам.
3. Блокування-розблокування карткових рахунків.
• Консультування клієнтів та співробітників банку:
1. Надання консультаційної підтримки співробітникам філій, VIP-клієнтам банку.
2. Навчання нових співробітників Контакт-Центру.

Професійні навички. Наявні сертифікати міжнародного зразка від ІFC, налагоджені робочі контакти з керівникам енергопостачальних компаній, орендарів, 4 група з електробезпеки, загальні питання з охорони праці, роботи на висоті, досвідчений користувач MS Office (Excel – макроси, зведені таблиці, формули), Word, Access, Power Point, Outlook), знання офісної оргтехніки, неперіодична робота в Visual Studio, SQL. Знання мов: українська вільно, англійська – за напрямом IT.
Особисті якості. Системний підхід у вирішенні завдань та прагнення до професійного розвитку. Наполегливість у досягненні поставлених задач, уміння займати кількома проектами одночасно, працювати з великим об’ємом інформації. Позитивний погляд на життя, високий рівень відповідальності та організованості.
Інтереси. Сім’я, сучасні фізичні теорії, мистецтво.
Одружений, маю сина 2013 р.н.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: