• PRO

Альона

Адміністративний менеджер, 35 000 UAH

Considering positions:
Адміністративний менеджер, Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Адміністратор офісу, Консультант роботи з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з персоналу

from 04.2022 to 08.2022 (4 months)
SaveUkraine, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Волонтерська діяльність в благодійній організації в перші місяці повномаштабного вторгнення
Формувала звіти для донорів по евакуаціному напрямку
Налаштовувала комунікацію між водіями

Керуючий кав'ярнею

from 07.2020 to 12.2024 (4 years 5 months)
Жираф, ТМ, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бариста та менеджер кав*ярні

Рентген-лаборант

from 11.2018 to 03.2019 (4 months)
Нейромед, сучасна діагностика, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Медична сестра

from 02.2018 to 09.2018 (7 months)
Уніклініка, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Уклініка - це клініка,що спеціалізується на акушерстві та гінекології, виконувала доручення лікаря,асистент,маніпуляційна сестра

Рентгенлаборант

from 07.2016 to 03.2018 (1 year 8 months)
Асклепій, медичний центр, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

працювала на різних посадах за ініціативності і швидконавчаємості - реєстратора,медичної сестри,старшої медичної сестри,ренгенлаборантом,оператором колцентру

Education

Житомирський інститут медсестринства

Лікувальна справа, Житомир
Specialized secondary, from 2011 to 2014 (3 years)

диплом з відзнакою

Knowledge and skills

  • Зосередженість
  • Лідерство
  • Управління магазином
  • Ініціативність
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність

Additional information

Координаторка оргкоманди (волонтерство)
Освітньо-благодійні заходи «Елементи Лідерства»

• Участь в організації серії подій, спрямованих на розвиток лідерства
• Відповідала за координацію команди волонтерів та ведення внутрішньої комунікації
• Допомагала в підготовці логістики: локації, технічне забезпечення, реєстрація учасників
• Працювала з партнерами, спікерами, дизайнерами та промо-командою
• Допомагала створювати позитивну атмосферу і вирішувати питання в реальному часі
• Розвинула навички командної роботи, управління процесами та кризового менеджменту

Hard Skills:

• Робота з CRM-системами: SkyService, МедОблік
• Ведення медичної документації та робота з КТ
• Координація роботи персоналу (досвід старшої медсестри, менеджера кав’ярні)
• Організація закупівель і управління запасами
• Ведення соцмереж (Instagram для бізнесу)
• Робота з клієнтами: консультації, запис, обробка звернень (в т.ч. в кол-центрі)
• Досвід вирішення конфліктів
• Робота з касою та терміналами

Soft Skills (Особисті якості):

• Уважність до деталей
• Емпатія й вміння слухати
• Високий рівень комунікації
• Стресостійкість
• Командна взаємодія
• Самоорганізація та відповідальність
• Гнучкість і адаптивність

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: