- File
Олена
Direct-менеджер, модератор заявок, спеціаліст з обробки замовлень
- Considering positions:
- Direct-менеджер, модератор заявок, спеціаліст з обробки замовлень, Співробітник бек-офісу, каталогізатор, спеціаліст з валідації
- Age:
- 40 years
- City:
- Kryvyi Rih
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13282525/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
📍 Кривий Ріг | 📞 [
🎯 Ціль
Шукаю роботу в бек-офісі, де цінується структурованість, відповідальність, командна взаємодія й уважність до деталей. Маю багатопрофільний досвід, швидко вчусь і завжди прагну працювати з сенсом та змістом.
Розглядаю вакансії подібні до: помічник копірайтера, менеджер з обробки заявок, контент-модератор, оператор введення даних (Data Entry), асистент бек-офісу, каталогізатор товарів, транскрибатор, архіваріус (цифровий), спеціаліст з валідації даних, оператор онлайн-магазину (бек-офіс).
💼 Досвід роботи
• Менеджер відділу постачання | Магазин меблевої фурнітури
2022–2024, Кривий Ріг
• Обробка запитів до постачальників, формування та супровід замовлень
• Контроль за виконанням поставок, перевірка залишків, оновлення цін
• Аналіз асортименту, своєчасне поповнення складу товарами, що мають попит
• Ведення документообігу: рахунки, прайси, акти, оплати
• Співпраця з менеджерами, бухгалтерією, постачальниками та складом
• Розв'язання питань із рекламаціями та поверненнями
• Менеджер інтернет-магазину біжутерії (власний проєкт)
2019–2022
• Прийом замовлень через соцмережі, месенджери, сайт Rozetka
• Комплектація й перевірка замовлень, оформлення доставок
• Консультації клієнтів телефоном та онлайн
• Ведення сторінок Facebook/Instagram, робота з контентом
• Менеджер з продажу меблів, координатор монтажу, помічник керівника | ФОП Ходаковський
2014–2016, Кривий Ріг
• Консультація клієнтів, оформлення замовлень та договорів
• Передача замовлень у виробництво, контроль виконання
• Формування графіків монтажу та рекламацій
• Координація монтажної бригади та виробничого цеху
• Забезпечення цеху та офісу матеріалами, контроль за виконанням нарядів
• Співпраця з дилерами, обробка замовлень і контроль оплат
• Менеджер з кредитування | ТОВ ФК «Центр Фінансових Рішень»
2012–2014, 2016–2017
• Активне залучення клієнтів: холодні дзвінки, презентації, роздача реклами
• Обробка заявок, оформлення договорів, робота з боржниками
• Співпраця з магазинами-партнерами та агентами
• Формування звітності для керівництва, ведення документообігу
• Менеджер по роботі з клієнтами | ПриватБанк
2011–2012
• Консультації клієнтів у залі та в зоні самообслуговування
• Презентації банківських продуктів, оновлення реклами
• Навчання клієнтів користуванню цифровими сервісами
🧠 Освіта
• Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана — Спеціаліст з банківської справи — 2011–2012
• Криворізький економічний інститут — Бакалавр з фінансів і кредиту — 2007–2011
• Криворізький гірничоелектромеханічний технікум — Молодший спеціаліст з телекомунікацій — 2004–2007
• Середня школа №57, Кривий Ріг — 1992–2003
📚 Курси
• Копірайтинг, SKVOT — 2024
• Тактична медицина та поводження зі зброєю — 2024–2025
🔧 Ключові навички та професійні якості
• Командна взаємодія та гнучкість.
Маю розвинене вміння працювати в команді, відкрито сприймаю нові ідеї, швидко адаптуюся до внутрішніх і зовнішніх змін. Завжди готова шукати компроміси та підтримувати конструктивну атмосферу в колективі.
• Комунікаційні навички
Вмію складну інформацію подавати просто та зрозуміло, ефективно веду ділову переписку, підтримую партнерські стосунки, з повагою ставлюсь до людей і завжди готова допомогти.
• Аналітичність, уважність і системність
Уважна до деталей, скрупульозна й посидюча. Люблю структуризувати інформацію, систематизувати процеси, працювати послідовно. Ставлю чіткий план на день і дотримуюся його, поки не буде виконано всі задачі.
• Організованість та відповідальність
Високий рівень самоорганізації, дисципліни та відповідальності дозволяє мені ефективно планувати роботу й досягати результатів у стислі терміни.
• Технічні навички
Володію комп’ютером на високому рівні, маю досвід роботи з Google Таблицями, CRM-системами, офісною технікою.
💬 Особисте кредо
Вірю, що людина може навчитись усьому, чого дійсно хоче. Мене надихає злагоджена робота у команді та щирість людей, які рухаються в одному напрямку.
Не люблю чекати на шанс — створюю його сама: працюю активно, відповідально й з натхненням.
Готова до нових викликів, бо ціную зміст, розвиток і командну синергію.
More resumes of this candidate
Remote
МОЄ АНТИРЕЗЮМЕ: А кого ви шукаєте ? В моєму класичному резюме є інформація про освітні заклади в яких я здобула освіту та перелік посад і компаній в яких я працювала. У кожній з цих робіт було щось...
Similar candidates
-
Менеджер з обробки заявок
Kryvyi Rih, Remote -
Менеджер з продажу
25000 UAH, Kryvyi Rih -
Менеджер інтернет-магазину
15000 UAH, Kryvyi Rih -
Менеджер з продажу, водій кат. В
25000 UAH, Kryvyi Rih -
Менеджер з обробки замовлень
Kryvyi Rih, Remote