• File

Ніна

Менеджер з адміністративної діяльності

Considering positions:
Менеджер з адміністративної діяльності, Вчитель англійської, Менеджер ЗЕД, Direct-менеджер, Секретар
Age:
36 years
City of residence:
Fastiv
Ready to work:
Bila Tserkva, Fastiv, Vasylkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Федорченко Ніна Олександрівна
Дата народження: 30 травня 1989 (35 років)
Постачальник: Місто: Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи
Секретарь, Офіс-менеджер
з 09.2013 по 05.2022
ТОВ "Індустар-М"
http://industar-m.com.ua
Виробнича та торговельна спеціалізація підприємства:
- Виготовлення вимірювального обладнання, а також обладнання , призначеного для дослідницьких цілей і навігації ;
- оптова торгівля промисловими машинами та установками ;
- Ремонт та технічне обслуговування машин та установок виробничого призначення ;
- постачання запасних суднових запчастин та ремонтних комплектів у рамках реалізації комерційних контрактів з Міністерством про борону Індії .

Сфера відповідальності відповідно до посадових обов'язків:
- Виконання доручень керівника.
- Прийом та розподіл внутрішніх дзвінків та повідомлень, та електронних листів .

- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та внутрішніми документами компанії.

- робота з документами з конфіденційною інформацією.
- робота з кур'єрськими службами.
- замовлення візиток, рекламної поліграфії тощо.
- організація життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води тощо).

Менеджер ЗЕД
з 09.2013 по 05.2022
ТОВ "Індустар-М"

Сфера відповідальності відповідно до посадових обов'язків:
Забезпечення ЗЕД (експорт) підприємства, відповідно до чинного законодавства, планів закупівель, стратегії розвитку компанії :
-комплексна підготовка, оформлення, супровід документації на всіх етапах реалізації зовнішньої економічної діяльності підприємства (сертифікати, специфікації,інвойси, пакувальні листи)
- переклад та складання англомовної технічної, договірної, транспортно-логістичної документації ;
- Побудова ефективних логістичних схем при виконанні багатосторонніх контрактів, у тому числі зовнішньоекономічних, організація та взаємодія з компаніями вантажоперевізниками;
- здійснення контролю за своєчасністю та повнотою оформлення документації на перевезення
( ТТН, CMR, коносаменти, авіанакладні) ;
- поточний моніторинг переміщення вантажів ;
- взаємодія з фіскальними органами при проведенні митних операцій, підготовка документації для здійснення митних процедур з урахуванням договірних особливостей виконання постачання та ключових характеристик вантажів (фактури, договори, сертифікати якості та походження товарної продукції, специфікації, інша технічна документація).
Менеджер комерційного відділу
з 08.2010 по 08.2012 (2 роки)
ТОВ "Ваш Час" (Транспортна логістика)
Викладач англійської мови
з 01.2009 по 07.2009 (6 місяців)
Професійні ліцеї НАУ (Освіта)
Освіта
Вища
з 09.2007 по 08.2012
НПУ ім.М.П.Драгоманова, Іноземна філологія, Київ.
Додаткова освіта
з 26.01 по 21.12 2008 г. сертифікат "Міжнародні стандарти ділових комунікацій" (протокол, етикет, імідж). (1 рік, 2008 рік)
ДП "Науково-консультаційний центр з туризму". Екскурсовод (2009)
Супутні професійні навички:
-впевнений користувач ПК ( Word, Exel, ABBY FineReader, IrfanViev ), знання особливостей роботи браузерних платформ Chrome, Mozilla, Firefox, Opera, IE, Edge; навички ефективного використання ключових пошукових операторів під час роботи з такими пошуковими сервісами як Google, Yahoo, Yandex ..
ЗНАННЯ МОВ
Українська - рідна
англійська – В1-В2.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Прагнення до розвитку та зростання, активна життєва позиція, цілеспрямованість, уміння вести переговори, організаторські здібності, комунікабельність, розробка нових рішень/ідей, планування, відповідальність, оперативність, оптимізм, ініціативність, уміння працювати в колективі, швидка навчість, пунктуальність ;

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: