• File

Богдан

C++ developer

Considering positions:
C++ developer, C# Developer, Mobile developer, Розробник Qt, Андроід-програміст, Game developer, Unity developer
Age:
19 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Богдан Костенко
Я прагну стати Програмістом C++/C# з освітою 11 класів та досвідом роботи на посаді
Старшого оператора. Мої ключові навички включають розробку на C++ та C#, а також
використання Unity для створення інтерактивного контенту. Я маю сильні аналітичні здібності
та здатність швидко вирішувати проблеми, що дозволяє ефективно впроваджувати інноваційні
рішення. Я налаштований на професійний розвиток у сфері програмування та готовий до
нових викликів
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Богдан Костенко Оператор АЗС 2024 - теп. час
Адреса ТОВ ОККО-Лайт
Белелюбського 12
49000 Дніпро Освіта і кваліфікації
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Email Профільна середня вер. 2018 - лип. 2018
[open contact info](look above in the "contact info" section) КЗО НВК 42, Дніпро
Дата народження
15-02-2006 Навички
Стать
Чоловіча
С++
Веб-сайт
https://github.com/Bodya- С#
spiderboss
LinkedIn Java
[open contact info](look above in the "contact info" section)
kostenko-29319733a Dart

Goggle firestore
Інтереси
Blender

Монтаж відео Unity
Малювання Flutter
Читання/написання творів
Unrea Engine

Мови Всі офісні программи

Англійська Середній Курси
рівень
Українська
Рідна мова
С++ Basic серп. 2024 - лист. 2024
Hiilel IT School
Під кінець виникли проблеми через брак часу якого багато потребувала робота

C++ Pro груд. 2024 - бер. 2025
Hiilel IT School
Більш поглибленні знання в С++ та ознайомлення з QT та UI розробкою

IT Start вер. 2021 - лип. 2024
IT Start
Курси по різним напрямкам які дали розуміння що найбільше подобається та базові навички в
більшості напрямів
Мій ігровий проект

Місця роботи за вказаною професією ще не було Сам працював над грою в юніті яку зміг
довести до працюючого стану та виклав в відкритий доступ, розробляв для мультиплеер але
через неправильно вибраний спосіб його реалізації і проблемами зі стандартними ассетами
розробка зайшла в глухий кут. С# вивчав сам поміри того як розробляв гру тому сам код для
неї не може правильно показати мої вміння бо його більшість написана ще на початку і я сам
бачу в ньому гору помилок які треба виправляти, що в купі з поганими ассетами і стало
причиною створення ремейку Час від часу створюю програми різного напрямку здебільшого
щоб швидко щось рахувати та зберігати результати для подальшого використання в іграх си
на роботі Посилання на цю гру: Нажаль а гіт хабі я його не зберігав а самого проекта юніті в
мене не збереглося щоб залити його зараз Ітч іо ‑ https://sollodeath.itch.io/cat‑and‑mouse

ПРО ТЕ ЧОМУ САМЕ ПРОГРАММУВАННЯ

Вибрав цей напрям роботи бо дуже подобається як щось творити своє так і в цілому кодити, в
планах колись створити свій проект з великим світом та крутою історією який би міг
позмагатися з моїми фаворитами в світі ігор такими як всесвіт Nier, Sekiro, Dark souls, наразі
Stalker 2 та деякі інші, це лише найяскравіші зразки. Чи буде це моя студія чи я буду частиною
іншою не є важливим фактором просто так як я люблю ігри та мистецтво хочу створити
достойний зразок такого вида мистецтва як ігри

Публікації

Наразі в мене є лише один функціонуючий застосунок Flutter у відкритому досвіді(що правда
не на маркетплейсах але на гіті є це проект) на якому я продовжую навчатись новому,
виправляти помилки та реалізовувати нові можливості

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: