• File

Вікторія

Начальник управління

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Баглей Вікторія Михайлівна

[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища   

1995–2000

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Факультет – українська мова і література та зарубіжна література

Досвід роботи:

Листопад 2020 – до сьогодні

АТ «ПРАВЕКС БАНК»
Головний архіваріус Департаменту управління нерухомістю та матеріально-технічного забезпечення Головного операційного управління                                                                                                                 
Розробка і запровадження нормативних документів, що регламентують єдиний порядок роботи з документами в банку: положення, інструкції, зведена номенклатура справ, враховуючи вимого законодавчих та нормативних актів щодо організації роботи з документами;
Організація та забезпечення зберігання архівних документів в архіві банку та в аутсорсинговій компанії.
Участь у створенні зведеної номенклатури справ банку: методична допомога структурним підрозділам при складанні номенклатури, розробка типової номенклатури для відділень банку, погодження номенклатури з ЦДАВО;
Проведення експертизи цінності документів, підготовка, складання та погодження актів про виділення до знищення документів, термін зберігання яких закінчився.
Участь у впровадженні електронного документообігу (E-doc).
Розробка інструкції «Про порядок архівування документів банку», в т.ч. електронного архіву.
Робота з електронною архівною базою банка і базою аутсорсингової компанії (RS WEB).
Надання методичної та практичної допомоги структурним підрозділам з питань діловодства та архівної справи.

Липень 2016 – жовтень 2020
ПАТ «Промінвестбанк»
Начальник відділу організації зберігання документів – завідуючий Архівом

Організація та забезпечення зберігання архівних документів в архіві банку та в аутсорсинговій компанії, робота з поточними (не закритими у діловодстві) справами, які передаються до архіву для подальшого супроводження;
Участь у створенні зведеної номенклатури справ банку: методична допомога структурним підрозділам при складанні номенклатури, розробка типової номенклатури для відокремлених структурних підрозділів банку, погодження номенклатури з Держархівом;
Участь у роботі Експертної комісії банку, підготовка актів про виділення до знищення документів, підготовка зведених описів справ з постійним терміном зберігання і справ з особового складу;
Робота з електронною базою з обліку архівних справ, в т.ч. з електронною базою Аскод (модуль Архів).
У штаті відділу 11 співробітників.

2015 – червень 2016
Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського
Провідний редактор

Участь у роботі науково-інформаційного проєкту Інституту біографічних досліджень, а саме: робота з базою «Український національний біографічний архів». Опрацювання джерел із біобліографічною інформацією (енциклопедично-довідкові видання, біобібліографічні словники (довідники), мемуари, монографії, некрологи, персональні бібліографії тощо), доповнення й уніфікація записів бази даних «Персоналії», видалення дублів. Редагування тестів (робота з орфографічними та стилістичними помилками).

Листопад 2007 — липень 2014
АТ «ЄВРОГАЗБАНК»
начальник управління організації документообігу та архіву

Організація та забезпечення документообігу банку, в т.ч. електронного, забезпечення організаційно-методичного керівництва роботою з документами в підрозділах банку:

- Розробка і запровадження нормативних документів, що регламентують єдиний порядок роботи з документами в банку: положення, інструкції, зведена номенклатура справ, враховуючи вимого законодавчих та нормативних актів щодо організації роботи з документами;
• Підготовка проектів документів (наказів, розпоряджень, службових листів, протоколів тощо), контроль за виконанням доручень, наказів, розпоряджень керівництва, організація приймання вхідної кореспонденції, пошти НБУ, реєстрація, проставлення резолюцій на документах, контроль за проходженням і виконанням документів, ведення обліку та забезпечення зберігання, оперативний пошук документів;
• Облік, зберігання та використання документів з грифом «Для службового користування»;
• Ділове листування (підготовка проектів документів, редагування, переклади (російська/українська), підготовка, оформлення, забезпечення відправлення документів;
• Організація документообігу з відокремленими регіональними підрозділами банку;
• Співробітництво з поштовими та кур’єрськими службами, організація підписки періодичних видань;
• Створення архіву банку «з нуля», приймання на зберігання документів, завершених у діловодстві, забезпечення їх зберігання, проведення експертизи цінностей документів, створення довідкового апарату до архівних документів, оформлення описів справ.
• Керівництво роботою об’єднаного секретаріату:
• Організація службових відряджень керівника, зустріч і розселення осіб, що прибули у службові відрядження,бронювання місць в готелях, авіаквитків;
• контроль за виконанням бюджету управління, щомісячний звіт щодо роботи управління.

Квітень 2005 – листопад 2007
ПАТ «Укртелеком»
Спеціаліст з питань архівної справи відділу обліку, контролю та організації документального забезпечення
Приймання від структурних підрозділів на зберігання документів на паперових носіях, контроль за оформленням документів у структурних підрозділах компанії, участь у складенні зведеної номенклатури справ, її затвердження експертною комісією, проведення попередньої експертизи цінностей документів, підготовка актів про виділення до знищення документів, не віднесених до складу НАФ, створення довідкового апарату до архівних документів, організація користування документами, видавання в установленому порядку копій документів.

Вересень 2000 — квітень 2005
Комерційний банк "Фінанси і Кредит"
Архіваріус загального відділу
Створення архівного підрозділу «з нуля». Комплектування архіву, облік, зберігання архівних документів, створення науково-довідкового апарату (в електронному вигляді). Інформаційне обслуговування співробітників банку, виконання запитів, видавання копій документів, ведення журналу обліку надходжень, вибуття і використання документів. Розробка номенклатури справ, експертиза цінності документів, складання описів справ, актів про виділення до знищення документів, що не підлягають зберіганню.
Контроль за дотриманням у приміщеннях архіву умов, необхідних для забезпечення збереженості документів.

Серпень 1998 — серпень 2000
Галузевий державний архів МО України,
Головний спеціаліст відділу приймання документів

Приймання документів від розформованих частин, надання методичної і практичної допомоги представникам військових частин при оформленні документів, участь у розробці Переліку документів, робота з документами «Таємно», «Цілком таємно».

Травень 1986 — лютий 1993
Інститут математики АН УРСР
ст. бібліограф
Ведення роботи з організації довідково-бібліографічного апарату (робота з каталогами, картотеками), здійснення довідково-бібліографічного та інформаційного обслуговування читачів, складання рекомендованих списків літератури до наукових робіт для аспірантів, облік і систематизація наукових робіт, участь у підготовці бібліографічних матеріалів і посібників. Здійснення бібліографічного обслуговування читачів.

Серпень 1985 — травень 1986
Державна республіканська бібліотека УРСР ім. В. Василевської
ст. бібліограф

Ведення роботи з організації довідково-бібліографічного апарату, здійснення довідково-бібліографічного та інформаційного обслуговування читачів, складання бібліографічних покажчиків, рекомендованих переліків літератури, проведення оглядів літератури, робота з періодикою, виконання тематичних довідок.

Додаткова інформація:
Маю друковані роботи з питань організації документообігу у журналі Секретар-референт (2007-2009 рр.), маю досвід роботи в системах електронного документообігу Мегаполіс, Аскод, E-doc.

­
.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: