• File

Лейла

Оператор таксі

Age:
38 years
City:
Rivne

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані
ПІП: Артюшенко Лейла Тахирівна
Вік: 37 років;
Громадянство: українка;
Місце проживання: м. Рівне, Україна;
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section);
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section) .
Освіта

Повна середня: Революційна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Вовчанської районої ради
Харківської області.
Досвід роботи

Період: березень 2010р. – листопад 2018р (8 років)
Позиція: адміністратор, майстерня (Konsuelo)
Обов’язки: Прийом замовлень онлайн; консультування покупців та допомога у виборі товару,
перевірка залишків на складі, підготовка робочого місця, участь в проведенні інвентаризації; ведення
стандартної документації.
Досвід: Спілкування з клієнтами, швидке і якісне обслуговування клієнтів; знаходження підходу до
покупця та вирішення конфліктних ситуацій;
Досягнення: Набула навички спілкування з клієнтами.

Період: січень – травень 2019р (4 міс)
Позиція: бариста, “Barkas”
Обов’язки: Приготування безалкогольних коктейлів, кави та кавових коктейлів; прийом замовлень у
відвідувачів; розрахунок замовлень; проведення інвентаризації; підготовка бару до відкриття,
перевірка залишків на складі, підготовка робочого місця.
Досвід: Спілкування з клієнтами, швидке і якісне обслуговування клієнтів; робота з кавовим апаратом.
Досягнення: Навчилась працювати з кавовим апаратом; набула навички спілкування з клієнтами.

Період: червень 2019р. – лютий 2020 (8 міс)
Позиція: продавчиня — консультантка, магазин “Еко продукт”
Обов’язки: Консультування покупців та допомога у виборі товару; забезпечення порядку в торговому
залі; викладка товару; робота з касою; відкриття/закриття зміни; участь в проведенні інвентаризації;
ведення стандартної документації.
Досвід: Спілкування з клієнтами, знаходження підходу до покупця та вирішення конфліктних
ситуацій; робота з грошима: облік, зберігання, інкасація; робота з касовим апаратом; знання програми
1С; інвентаризація товару; підтримання порядку у торговому залі.
Досягнення: Навчилась знаходити підхід до покупця та вирішувати конфліктні ситуації; більше
занурилась у роботу з грошима (облік, зберігання, інкасація); навчилась працювати з касовим апаратом;
навчилась працювати з 1С.

Період: лютий 2020 р. – квітень 2025 ( 5 років)
Позиція: Оператор eCall, Київстар
Обов’язки: Прийом вхідних дзвінків, консультаційна підтримка, обслуговування гарячої лінії –
робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації по компанії - послуги, акції, тарифи і
т. д., ведення телефонних продаж та бази клієнтів.
Досвід: Спілкування з абонентами, знаходження підходу до клієнта-користувача послугами та
вирішення конфліктних ситуацій, стресостійкість при роботі із дозвонювачами що скаржаться, робота
с програмним забезпеченням: Cisco, eCall Agent, CSR Toolbox, Super Offis, Anchor, навчання
фахівців-початківців.
Досягнення: Навчилась працювати з програмним забезпеченням колл-центру, знаходити виходи з
важких конфліктних ситуацій, передавати знання початківцям.

Додаткова інформація
Мовні навички: українська (носій).
Інші професійні навички: ІТ (MS Windows, MS Office, 1C), психологія, водійські права категорії (В)
Особисті відмінності: комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, відповідальність, немає
шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: