- File
Ольга
Помічник керівника
- Considering positions:
- Помічник керівника, Бухгалтер, Консультант BAS, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з обліку, Аудитор, Оператор call-центру, Аналітик, Спеціаліст з оподаткування
- Age:
- 40 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13295413/?puid=32429
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
ПІБ. Дата народження. Контакти, місце проживання
Атамас Ольга Миколаївна. 12 жовтня 1984г.
[
Сімейний стан. Громадянство
Не заміжня, дітей немає. Українка
Навички роботы с ком’пьютером, оргтехнікою
На рівні впевненого користувача (MS Office, Оutlook, 1С (7, 8, ВАS, СПРУТ, CRM, Акцент, Бест-звіт, Клієнт-банк, 1С-Звіт, Медок, Вчасно, електронний кабінет платників податків), офісна техніка
Бажаний оклад
Від 25 000 грн
Отримана освіта
1992-2002 ЗОШ I-III ступенів №19 м. Шахтарська, атестат про повну середню освіту.
2002-2004 Шахтарський торговий технікум Донецького національного университету економіки та торгівлі ім. М.Туган-Барановського, «Облік та аудит», молодший спеціаліст, денне відділення, диплом з відзнакою
2004-2007 Донецький національний университет економіки та торгівлі ім. М.Туган-Барановського, «Облік та аудит», бакалавр/спеціаліст, денне відділення
Досвід роботи
2007 - 2010 ТОВ «ТМ Обжора», бухгалтер, старший бухгалтер
Обов`язки
1. Перевірка первинної та внутрішньої документації.
2. Звірка з постачальниками, покупцями, іншими дебіторами та кредиторами.
3. Виписка рахунків, актів виконаних робіт, видаткових та податкових накладних
4. Формування податкового кредиту та податкового зобов’язання
5. Облік корпоративного мобільного зв’язку
6. Інветаризація ОЗ
7. Керування податкового відділу бухгалтерії
2010 – 2014 ТОВ «Обої.Папірус.Cтиль», бухгалтер
Обов`язки
1. Перевірка первинної документації
2. Звірка з постачальниками, покупцями, іншими дебіторами та кредиторами
3. Виписка рахунків, видаткових та податкових накладних, довіреностей
4. Виписка заявок на оплату та ведення платіжного календаря
5. Формування податкового кредиту та податкового зобов’язання. Реєстрація накладних у ЄРПН
6. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
7. Клиєнт-банк, рознесення виписок банку
8. Інветаризація ОЗ та ТМЦ
2014 – 2019 ТОВ «Делівері», бухгалтер
Обов`язки
1. Перевірка первинної документації
2. Звірка з постачальниками, покупцями, іншими дебіторами та кредиторами
3. Виписка рахунків, актів виконаних робіт, видаткових та податкових накладних
4. Формування податкового кредиту та податкового зобов’язання. Реєстрація накладних у ЄРПН
5. Клиєнт-банк, рознесення виписок банку
6. Облік ТМЦ, МНМА, ПММ.
7. Робота з електронним документообігом
8. Проходження податкових перевірок.
2019 – 2021 ТОВ «Шен-Сервіс», бухгалтер
Обов`язки
1. Перевірка первинної документації
2. Звірка з постачальниками, покупцями, іншими дебіторами та кредиторами
3. Виписка рахунків, актів виконаних робіт, видаткових та податкових накладних
4. Формування податкового кредиту та податкового зобов’язання. Реєстрація накладних у ЄРПН
5. Робота з електронним документообігом
2021 – 2025 ТОВ «АФ «ВІ АЙПІ АУДИТ», бухгалтер-експерт
Обов`язки
1. Формування банківських гривневих та валютних виписок, проведення в базі 1С.
2. Оформлення рахунків, актів, видаткових накладних, актів звіряння, пересилання замовнику/покупцю через Медок
3. Проведення взаємозаліку боргів та переплат по покупцям за листом чи актом звіряння, оформлення його в 1С та формування/реєстрація коригувань в Медку
4. Внесення до 1С первинних документів від постачальників
5. Формування податкового зобов’язання в 1 С, імпорт та реєстрація його в Медку
6. Формування податкового кредиту в 1 С
7. Формування в Медку реєстру виданих та отриманих податкових накладних
8. Формування та подача звітності по ПДВ та уточнюючої звітності по ПДВ. Консультація с гарячою лінією ДФС щодо вірності іх формування та подачі
9. Формування та подача звітності по податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи)
10. Формування запиту на розблокування податкових накладних в Медку
11. Участь в проведенні аудиту сторонніх компаній
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
Kyiv, Sofiivska Borshchahivka -
Секретар
Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv -
Адміністратор рецепції
19000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер, Адміністратор, Помічник вихователя
20000 UAH, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region)