Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13299010/
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Анастасія Дольницька
Контактна інформація
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
[open contact info ](look above in the "contact info" section)
Вік та місце народження: повних 43 роки, м. Київ
Місце проживання: м. Київ
Висококваліфікований професіонал з більш ніж 15-річним досвідом роботи у сфері продажів,
клієнтського супроводу та адміністрування. Великий досвід у встановленні довгострокових
відносин з клієнтами, в тому числі з корпоративними, в організації процесів і контролі якості
обслуговування. Маю досвід роботи з великими компаніями у фармацевтичній, страховій та
промисловій галузях. Ефективно взаємодію з командою, сприяючи відкритій комунікації та
спільному вирішенню завдань для досягнення цілей компанії.
- високі комунікативні навички та здатність ефективно будувати відносини з клієнтами й колегами;
- відповідальність і чесність в роботі, що сприяє побудові довіри у команді та серед партнерів;
- системний підхід до вирішення завдань з фокусом на досягнення результатів;
- підвищена увага до деталей і відмінна самоорганізація, що дозволяє працювати в умовах багатозадачності та
тиску;
- аналітичний склад мислення і здатність приймати зважені рішення в складних ситуаціях;
- стресостійкість та здатність зберігати продуктивність у напружених умовах;
- орієнтованість на командну роботу з високим рівнем клієнтоорієнтованості;
- швидка здатність до навчання і прагнення до постійного професійного розвитку.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
Вересень 2019 – по данний час
Адміністративний менеджер по роботі з клієнтами
Центр естетичної медицини та дерматології «Goravsky», м. Київ
Контроль та забезпечення ефективної роботи Центру, включаючи адміністративні, фінансові та комунікаційні питання:
Ведення та контроль запису клієнтів на процедури; інформування клієнтів про послуги та правила Центру,
протоколи проведення процедур; здійснення первинного аналізу вхідних запитів для швидкого і оптимального
вирішення питань; підтримка активності в соціальних мережах (Instagram, Facebook) для залучення нових
клієнтів;
координація роботи персоналу, контроль за дотриманням протоколів; підтримка комунікації між
співробітниками та партнерами Центру; сприяння організації навчання та впровадженню нових продуктів;
контроль якості сервісу, забезпечення високого рівня обслуговування, організація роботи внутрішньої CRM
системи, документообігу;
здійснення розрахунково-касових операцій через ПРРО Cashalot, ведення щоденного контролю грошових
потоків, зведення виписики та формування X,Z звітності на щоденній основі;
надання внутрішньої звітності головному бухгалтеру, аналіз данних для планування та контролю за фінансовими
витратами на щомісячній, квартальній та річній основі, що забезпечує раціональне використання ресурсів
Центру;
контроль наявності та використання препаратів та витратних матеріалів, що дозволяє уникнути перебоїв у роботі
та фінансові перевитрати;
вирішення спірних питань з персоналом та клієнтами, що сприяє покращенню робочої атмосфери.
Липень 2017 – серпень 2019
Головний фахівець департаменту по роботі зі страховими посередниками (брокерами)
АТ «СК» «ТАС Лайф», м. Київ
забезпечення та координація всіх етапів роботи внутрішніх підрозділів компанії з Дирекціями брокерських
представництв по всій Україні;
консультування брокерів: формування та вчасне надання фінансових виписок (система Клієнт-Банк), надання
онлайн та офлайн підтримки з усіх програм страхування для підвищення рівня задоволеності партнерів і
дотримання правил компанії;
Аналіз та контроль за комісійними винагородами брокерським компаніям: перевірка відповідность виплат
заздалегідь узгодженим умовам та розрахункам.
Контроль за дотриманням умов виплат брокерським компаніям: дотримання регламенту виплат брокерської
винагороди, згідно погодженої мотиваційної системи та корегування виплат в разі її оновлення.
Оцінка рентабельності роботи брокерів для СК: аналіз показників, таких як кількість страхових полісів, строк дії,
коефіцієнт утримання клієнтів.
технічний андеррайтинг: проведення аналізу пакету документів страхування для швидкої і якісної обробки
запитів від партнерів;
управління клієнтським сервісом: контроль за роботою Департаменту клієнтського сервісу для забезпечення
ефективної комунікації з клієнтами та підвищення якості обслуговування;
випуск та контроль якості полісів: забезпечення своєчасного випуску, перевірки якості та відправки страхових
полісів, що знизило кількість помилок;
аналіз звітності: формування звітності для партнерів, супроводження розгляду страхових подій та контроль за
страховими відшкодуваннями для збільшення прозорості процесів;
впровадження CRM систем: активне використання 1С, Клієнт-банк та внутрішніх CRM систем (WAS, LISA) для
покращення управління даними та оптимізації робочих процесів.
Основні Брокери: Eulife Group, ТАС-Фінанс Консалтинг, «Майбутнє ЖИТТЯ - фінансовий Сервіс», Salve Finance,
АссісТас.
Січень 2014 – Липень 2017
Менеджер по роботі з клієнтами департаменту страхування / Помічник Голови Правління
ПРАТ УСК «Панацея-1997», м. Київ
повний супровід корпоративних клієнтів та страхових агентів: підтримка поточних договорів, оформлення нових
страхових продуктів, контроль роботи агентів;
консультування клієнтів щодо страхових продуктів, управління страховими відшкодуваннями та координація
співпраці з супутніми організаціями;
адміністративно-технічна підтримка Голови Правління: координація проектів, підготовка звітності, організація
зустрічей, відряджень та заходів, тайм-менеджмент;
страхування професійної відповідальності медичних працівників, включаючи консультування клієнтів та супровід
страхових договорів.
Грудень 2009 – 2014
Менеджер по роботі з клієнтами
Компанія MultiPRINT, м. Київ
повний цикл роботи з корпоративними клієнтами: комунікація зі ЗМІ та інтернет-виданнями, підготовка
матеріалів до друку (технічна та літературна корекція, переклад матеріалів з російської на українську);
організація та проведення виставок і семінарів для фармацевтичного ринку;
адміністративно-технічна підтримка керівника на всіх етапах проектів.
Ключові замовники: Pfizer, Roche, Ferrosan, KRKA, Dr. Falk.
Серпень 2003 – Листопад 2007
Менеджер відділу продажу та супроводу обладнання для кондитерської промисловості / Помічник Голови
представництва.
Київське представництво німецької компанії «Антон Олерт ГмбХ»
організація повного циклу продажів високотехнологічного промислового обладнання для кондитерських
виробів;
взаємодія з корпоративними клієнтами на всіх етапах: обробка запитів, складання договорів, технічних
специфікацій, підготовка відвантажувальних документів та інвойсів;
адміністративна та технічна підтримка керівника: координація участі у виставках та семінарах, співпраця з
німецьким консульством.
Ключові клієнти: «КК «ROSHEN», ЗАТ «ПО «Конті», «Одесакондитер», КФ «Харьковчанка», «Малбі», «Полтавакондитер»,
«Крафт-Фудз».
ОСВІТА
1998 – 2003
м. Київ, Україна
Інститут міжнародних відносин, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Магістр міжнародної інформації, перекладач з німецької мови
Додаткова інформація:
Володіння мовами:
Українська, Російська – вільно
Німецька – розмовна
Англійська – базова
2005 – 2008: Удосконалення рівня німецької мови в Goethe-Institut, м. Київ.
Досвідчений користувач MS Office, 1С, Cashalot, BeautyPro CRM, CleverBox CRM.
Хобі: Фітнес і спорт, подорожі.
Контактна інформація
[
[
Вік та місце народження: повних 43 роки, м. Київ
Місце проживання: м. Київ
Висококваліфікований професіонал з більш ніж 15-річним досвідом роботи у сфері продажів,
клієнтського супроводу та адміністрування. Великий досвід у встановленні довгострокових
відносин з клієнтами, в тому числі з корпоративними, в організації процесів і контролі якості
обслуговування. Маю досвід роботи з великими компаніями у фармацевтичній, страховій та
промисловій галузях. Ефективно взаємодію з командою, сприяючи відкритій комунікації та
спільному вирішенню завдань для досягнення цілей компанії.
- високі комунікативні навички та здатність ефективно будувати відносини з клієнтами й колегами;
- відповідальність і чесність в роботі, що сприяє побудові довіри у команді та серед партнерів;
- системний підхід до вирішення завдань з фокусом на досягнення результатів;
- підвищена увага до деталей і відмінна самоорганізація, що дозволяє працювати в умовах багатозадачності та
тиску;
- аналітичний склад мислення і здатність приймати зважені рішення в складних ситуаціях;
- стресостійкість та здатність зберігати продуктивність у напружених умовах;
- орієнтованість на командну роботу з високим рівнем клієнтоорієнтованості;
- швидка здатність до навчання і прагнення до постійного професійного розвитку.
ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
Вересень 2019 – по данний час
Адміністративний менеджер по роботі з клієнтами
Центр естетичної медицини та дерматології «Goravsky», м. Київ
Контроль та забезпечення ефективної роботи Центру, включаючи адміністративні, фінансові та комунікаційні питання:
Ведення та контроль запису клієнтів на процедури; інформування клієнтів про послуги та правила Центру,
протоколи проведення процедур; здійснення первинного аналізу вхідних запитів для швидкого і оптимального
вирішення питань; підтримка активності в соціальних мережах (Instagram, Facebook) для залучення нових
клієнтів;
координація роботи персоналу, контроль за дотриманням протоколів; підтримка комунікації між
співробітниками та партнерами Центру; сприяння організації навчання та впровадженню нових продуктів;
контроль якості сервісу, забезпечення високого рівня обслуговування, організація роботи внутрішньої CRM
системи, документообігу;
здійснення розрахунково-касових операцій через ПРРО Cashalot, ведення щоденного контролю грошових
потоків, зведення виписики та формування X,Z звітності на щоденній основі;
надання внутрішньої звітності головному бухгалтеру, аналіз данних для планування та контролю за фінансовими
витратами на щомісячній, квартальній та річній основі, що забезпечує раціональне використання ресурсів
Центру;
контроль наявності та використання препаратів та витратних матеріалів, що дозволяє уникнути перебоїв у роботі
та фінансові перевитрати;
вирішення спірних питань з персоналом та клієнтами, що сприяє покращенню робочої атмосфери.
Липень 2017 – серпень 2019
Головний фахівець департаменту по роботі зі страховими посередниками (брокерами)
АТ «СК» «ТАС Лайф», м. Київ
забезпечення та координація всіх етапів роботи внутрішніх підрозділів компанії з Дирекціями брокерських
представництв по всій Україні;
консультування брокерів: формування та вчасне надання фінансових виписок (система Клієнт-Банк), надання
онлайн та офлайн підтримки з усіх програм страхування для підвищення рівня задоволеності партнерів і
дотримання правил компанії;
Аналіз та контроль за комісійними винагородами брокерським компаніям: перевірка відповідность виплат
заздалегідь узгодженим умовам та розрахункам.
Контроль за дотриманням умов виплат брокерським компаніям: дотримання регламенту виплат брокерської
винагороди, згідно погодженої мотиваційної системи та корегування виплат в разі її оновлення.
Оцінка рентабельності роботи брокерів для СК: аналіз показників, таких як кількість страхових полісів, строк дії,
коефіцієнт утримання клієнтів.
технічний андеррайтинг: проведення аналізу пакету документів страхування для швидкої і якісної обробки
запитів від партнерів;
управління клієнтським сервісом: контроль за роботою Департаменту клієнтського сервісу для забезпечення
ефективної комунікації з клієнтами та підвищення якості обслуговування;
випуск та контроль якості полісів: забезпечення своєчасного випуску, перевірки якості та відправки страхових
полісів, що знизило кількість помилок;
аналіз звітності: формування звітності для партнерів, супроводження розгляду страхових подій та контроль за
страховими відшкодуваннями для збільшення прозорості процесів;
впровадження CRM систем: активне використання 1С, Клієнт-банк та внутрішніх CRM систем (WAS, LISA) для
покращення управління даними та оптимізації робочих процесів.
Основні Брокери: Eulife Group, ТАС-Фінанс Консалтинг, «Майбутнє ЖИТТЯ - фінансовий Сервіс», Salve Finance,
АссісТас.
Січень 2014 – Липень 2017
Менеджер по роботі з клієнтами департаменту страхування / Помічник Голови Правління
ПРАТ УСК «Панацея-1997», м. Київ
повний супровід корпоративних клієнтів та страхових агентів: підтримка поточних договорів, оформлення нових
страхових продуктів, контроль роботи агентів;
консультування клієнтів щодо страхових продуктів, управління страховими відшкодуваннями та координація
співпраці з супутніми організаціями;
адміністративно-технічна підтримка Голови Правління: координація проектів, підготовка звітності, організація
зустрічей, відряджень та заходів, тайм-менеджмент;
страхування професійної відповідальності медичних працівників, включаючи консультування клієнтів та супровід
страхових договорів.
Грудень 2009 – 2014
Менеджер по роботі з клієнтами
Компанія MultiPRINT, м. Київ
повний цикл роботи з корпоративними клієнтами: комунікація зі ЗМІ та інтернет-виданнями, підготовка
матеріалів до друку (технічна та літературна корекція, переклад матеріалів з російської на українську);
організація та проведення виставок і семінарів для фармацевтичного ринку;
адміністративно-технічна підтримка керівника на всіх етапах проектів.
Ключові замовники: Pfizer, Roche, Ferrosan, KRKA, Dr. Falk.
Серпень 2003 – Листопад 2007
Менеджер відділу продажу та супроводу обладнання для кондитерської промисловості / Помічник Голови
представництва.
Київське представництво німецької компанії «Антон Олерт ГмбХ»
організація повного циклу продажів високотехнологічного промислового обладнання для кондитерських
виробів;
взаємодія з корпоративними клієнтами на всіх етапах: обробка запитів, складання договорів, технічних
специфікацій, підготовка відвантажувальних документів та інвойсів;
адміністративна та технічна підтримка керівника: координація участі у виставках та семінарах, співпраця з
німецьким консульством.
Ключові клієнти: «КК «ROSHEN», ЗАТ «ПО «Конті», «Одесакондитер», КФ «Харьковчанка», «Малбі», «Полтавакондитер»,
«Крафт-Фудз».
ОСВІТА
1998 – 2003
м. Київ, Україна
Інститут міжнародних відносин, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Магістр міжнародної інформації, перекладач з німецької мови
Додаткова інформація:
Володіння мовами:
Українська, Російська – вільно
Німецька – розмовна
Англійська – базова
2005 – 2008: Удосконалення рівня німецької мови в Goethe-Institut, м. Київ.
Досвідчений користувач MS Office, 1С, Cashalot, BeautyPro CRM, CleverBox CRM.
Хобі: Фітнес і спорт, подорожі.
Similar candidates
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Клієнт-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Адміністратор
23000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 UAH, Kyiv -
Менеджер роботи з клієнтами
26000 UAH, Kyiv