• File

Антоніна

Офіс-менеджер

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сакалова Антоніна
Дата народження:

13 грудня 1985 року. (39 років).
Місце проживання:

м. Київ, Дніпровський район, вул. Каунаська, б. 6/1, кв. 57
Контактна інформація:

тел. моб. WhatsApp, Telegram [open contact info](look above in the "contact info" section);
додатковий тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль резюме:

Розвиток та набуття нових знань та навичок в різних сферах діяльності.
Освіта:
09.2005 – 06.2010
Вища:
Академія адвокатури України
Напрямок підготовки "Право"
Спеціальність: Бакалавр з права

Досвід роботи:

10.2023 – 04.2024
Переведення
ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Львів, Регіональний директор Західного регіону.
https://ua.meest.com
• Організація роботи регіону в кризових ситуаціях;
• Побудова нової маршрутизації для скорочення витрат в межах населеного пункту та регіону з подальшим впровадженням;
• Зонування та перепланування приміщень підрозділів для збільшення ефективності та скорочення часу обробки вантажів;
• Розробка мотиваційних пропозицій щодо персоналу для зменшення плинності кадрів;
• Щоденний аналіз вхідного та вихідного вантажу, залишків та повернень;
• Покращення якості обслуговування клієнтів.

02.2023 – 10.2023

ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Київ, Помічник Операційного директора.
https://ua.meest.com
• Формування, обробка та аналітика звітів для подальшого використання;
• Презентації на основі звітності;
• Організація відряджень, спільних заходів співробітників операційного департаменту;
• Організація та участь в нарадах керівництва;
• Розробка наказів та розпоряджень на рівні компанії, доведення до персоналу та контроль за виконанням;
Досягнення:
• Пропозиція очолити Західний регіон в якості директора регіону з безпосередньою релокацією.

12.2020 – 04.2022

ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Київ, Провідний фахівець з розвитку мережі відділень Операційного департаменту.
https://ua.meest.com
• Побудова та організація роботи мережі відділень при впровадженні нового проекту розвитку компанії;
• Аналіз показників відділень та планування розширення покриття мережі;
• Ведення мережевих партнерів в індивідуальному порядку (відкриття/закриття локацій, контроль своєчасної оплати партнерської винагороди, звірка розрахунків тощо);
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір, обробка та аналіз даних по компанії та мережевим партнерам;
• Погодження на відкриття та закриття нових локацій з урахуванням потреби, навантаження напрямку, віддаленості розташування та доцільності локації;
• Робота та аналіз по впровадженню різних можливостей для розрахунку;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань керівництва;
• Виконання повноважень керівника відділу.
Досягнення:
• Розширення мережі відділень, приблизно, на 4 тисячі нових локацій;
• Розробка навчальних матеріалів та впровадження заохочувальних заходів для стимулювання співробітників, спільно з керівником відділу.

11.2019 – 03.2020

ТОВ «ПОСТ ФІНАНС», м. Київ, Помічник директора Філії № 1 Київ – Схід.
https://novapay.ua
• Організація роботи філії ( 73 ПНФП );
• Організація зустрічей з клієнтами;
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників філії;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір та обробка даних;
• Відкриття та закриття ПНФП;
• Робота з банками;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань ЦО;
• Виконання повноважень директора за його відсутності.
Досягнення:
• Виведення Філії № 1 Київ – Схід на перше місце в рейтингу регіону;
• Впровадження та тестування змін, щодо зберігання підзвітної документації.

02.2019 – 11.2019

ТОВ « Інтерлайн Аеро», м. Київ, Бухгалтер.
https://interlineaero.com.ua
• Робота з клієнтами компанії в питаннях взаєморозрахунків;
• Зведення балансу клієнтів за надані послуги;
• Робота з клієнт-банком;
• Зведення звітів та обробка даних;
• Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
Досягнення:
• Отримання основних навичок ведення первинної бухгалтерії та звітності.

11.2016 – 02.2019
Переведення
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС», м. Київ, Помічник директора Філії № 1 Київ – Південь.
https://novapay.ua
• Запуск пілотних проектів та супроводження на всіх стадіях впровадження;
• Організація роботи філії ( 107 ПНФП );
• Організація зустрічей з клієнтами;
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників філії;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір та обробка даних;
• Відкриття та закриття ПНФП;
• Робота з банками;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань ЦО;
• Виконання повноважень директора за його відсутності.
Досягнення:
• Запуск, тестування, доопрацювання, внесення змін у проект NOVAPAY протягом 6 місяців;
• Впровадження та навчання головних касирів філій регіонів продукту NOVAPAY;
• Виведення Філії № 1 Київ – Південь до кращих в регіоні.

02.2014 – 11.2016

ТОВ «Нова Пошта», м. Київ, Старший касир відділення.
https://novaposhta.ua
• Виконання обов’язків старшого касира відділення;
• Ведення касової документації, підготовка та супровід до архіву;
• Робота з потоком клієнтів та вирішення спірних питань;
• Створення графіку роботи та розподілення навантаження персоналу.
Досягнення:
• Отримання підвищення;
• Документальне доведення некоректної роботи платіжної системи, що призводило до задвоєнь оплат та невірного відображення залишків у всіх філіях компанії;
• Списання нестачі за рахунок компанії.

12.2011 – 05.2012
ПАТ «Платинум Банк», м. Київ, Експерт з кредитування фізичних осіб.
• Пошук клієнтів та проведення промоутерських акцій, презентацій;
• Введення заявок до системи та оформлення кредитних справ;
• Підготовка документації для передачі в архіву;
• Робота з запереченнями.
Досягнення:
• Участь у маркетингових компаніях банку.

07.2008 – 08.2009
Переведення
ВАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна», м. Київ, Фахівець відділу обліку та видачі бланків суворої звітності.
https://www.pzu.com.ua
• Робота з базою співробітників;
• Видача та повернення бланків суворої звітності;
• Проведення інвентаризації у співробітників та регіональних відділеннях;
• Підготовка документів для передачі в регресний відділ;
• Відрядження в регіональні відділення з моніторингом і аудитом.
Досягнення:
• Підготовка та знищення бланків суворої звітності з контролюючими органами держави Україна.

01.2008 – 07.2008
ВАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна страхування життя», м. Київ, Офіс менеджер філія №1 в м. Києві.
https://www.pzu.com.ua
• Робота з клієнтами в телефонному режимі;
• Робота з документами співробітників та клієнтів;
• Підготовка різнопланових договорів;
• Організація роботи офісу.
Досягнення:
• Отримання підвищення протягом 6 місяців.

Професійні навички:
• Керування великою кількістю співробітників одночасно ( приблизно 600 осіб в одній філії);
• Досвід роботи з великими об’ємами та корпоративними клієнтами для подальшої співпраці;
• Підготовка документації та різні моменти, що стосуються конкретного завдання;
• Впровадження пілотних проектів.

Додаткові навички:
Робота з 1С, PawerBi, PawerPoint, англійська (на стадії вивчення).

Особисті якості:
• Вміння приймати рішення та нести за них відповідальність;
• Цілеспрямованість, аналітичне мислення, впевненість;
• Вміння визначати пріоритети та розподіляти напрямки, для отримання кращого результату та швидкого виконання поставленого завдання.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: