• File

Світлана

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Фахівець з державних закупівель, Бухгалтер (ФОП), Адміністратор 1С, Менеджер по тендерам
Age:
53 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Йовва Світлана Іванівна
[open contact info](look above in the "contact info" section),
м. Одеса, вул. Героїв Крут, 13
11.01.1972 р. н. тел. [open contact info](look above in the "contact info" section),
Мета: працівник офісу, фахівець з державних закупівель,
бухгалтер 1С, бухгалтер ФОП
Компетенція:
Працівник офісу: Досвідчений спеціаліст з організаційної та адміністративної
роботи. Впевнений користувач ПК (Excel, MS Office). Навички ведення
документації, комунікації, роботи з клієнтами та постачальниками.
Відповідальний, уважний до деталей, здатний працювати в команді та
самостійно.
Фахівець з державних закупівель: Повний супровід тендерних процедур
відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Підготовка тендерної документації,
аналіз пропозицій учасників. Робота з електронними майданчиками (Prozorro) .
Оцінка ризиків та оскарження закупівель. Взаємодія з контролюючими органами.
Аналіз ринку та пошук постачальників. Ведення звітності та договірна робота.
(Сертифікат в наявності).
Бухгалтерія 1С: Досвід ведення бухгалтерського обліку згідно з єдиними
методологічними засадами: облік доходів і витрат, обробка первинної
документації, формування звітності, ведення реєстрів. Користування програмою
1С (банківські операції, клієнт-банк, звіти про рух коштів), підготовка платіжних
документів, взаємодія з банками.
Державний службовець: Досвід роботи понад 15 років. Знання Конституції
України, законодавчих актів щодо державної служби та місцевого
самоврядування. Досвід роботи у сфері ЖКГ, будівництва (інженер-будівельник,
кошторисна справа АВК), державних закупівель. Аналіз, узагальнення та
систематизація інформації для управлінських рішень. Координація та методичне
керівництво, організація контролю та аналізу у відповідному напрямі діяльності.
Розробка планів роботи, підготовка проектів рішень, розгляд звернень громадян
та юридичних осіб.
Професійні навички:
Аналітичне мислення, стратегічне планування, впровадження соціальних
технологій. Висока уважність, організованість, вміння прогнозувати ситуації.
Винахідливість, здатність працювати з великим обсягом інформації. Дотримання
норм технологічного процесу та правил безпеки.
Кар’єра:
19.08.2024 р. – 31.10.2024 р. Південний офіс Держаудитслужби, посада: головний
спеціаліст сектору адміністративно -господарського забезпечення (уповноважена
особа).
03.04.2023 р. – 15.07.2024 р. Департамент соціальної та сімейної політики
Одеської обласної державної адміністрації, посада: головний спеціаліст відділу з
питань внутрішньо переміщених осіб.
12.12.2022 р. – 13.02.2023 р. Комунальне підприємство «Муніципальний центр
екологічної безпеки» Одеської міської ради, посада: економіст структурного
підрозділу адміністрації (кадрова справа).
11.04.2016 р. – 21.10.2022 р. Приморська районна адміністрація Одеської міської
ради, посада: головний спеціаліст відділу організації житлового сервісу
Приморського району.
Функції: Складання переліку об’єктів капітального ремонту житлового фонду,
формування пакету документів для проходження експертизи, підготовка
документів для отримання документів дозвільного характеру, надання вихідних
даних, технічних завдань, перевірка ПКД, складання актів візуального
обстеження об’єкта, укладання та супровід договорів, додаткових угод,
приймання участі у залучені третіх осіб на договірних засадах (технічного
нагляду, проектувальників), підготовка розпоряджень, проектів рішень, розгляд
звернень громадян, юридичних осіб та підприємств.
23.09.2014 р. – 05.01.2016 р. Біляївська районна державна адміністрація.
Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку
інфраструктури, посада: начальник відділу будівництва
16.12.2008 р. – 22.09.2014 р. Малиновська районна адміністрація Одеської
міської ради, посада: головний спеціаліст відділу житлово -комунального
господарства Малиновського району (секретар тендерного комітету ).
11.03.2008 р. – 15.12.2008 р. Малиновська районна адміністрація Одеської
міської ради відділ технічного нагляду за капітальним ремонтом житлового
фонду Малиновського району, посада: провідний фахівець відділу.
03.10.2005 р. – 26.06.2007 р. КП «Міськзелентрест» Одеської міської ради,
посада: провідний бухгалтер (секретар тендерного комітету)
Функції: Ведення обліку доходів і витрат за прийнятою на підприємстві формою
бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад.
Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у
прийнятих до обліку первинних документів, на рахунках бухгалтерського обліку.
Забезпечення підготовки оброблених документів, регістрів і звітності для
збереження їх протягом установленого терміну. Проведення платежів в системі
клієнт-банк, проведення банківської виписку в 1С, оформлення банківської
документації, формування заявок на оплату, формування звіту про рух грошових
коштів, співпраця з банківськими установами.
26.01.2004 р. – 21.09.2005 р. Управління житлово-комунального господарства
Одеської міської ради, посада: провідний спеціаліст відділу технічного нагляду
(секретар тендерного комітету).
Освіта:
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Спеціальність: Інженер-будівельник технолог
Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно -технічної освіти
державної служби зайнятості» підвищення кваліфікації
Спеціальність: Бухгалтер ФОП (посвідчення), Державні закупівлі (сертифікат),
програма АВК кошторисна справа (свідоцтво), Бухгалтер 1С (посвідчення).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: