- File
Світлана
Офіс-менеджер
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13309972/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
[
м. Одеса, вул. Героїв Крут, 13
11.01.1972 р. н. тел. [
Мета: працівник офісу, фахівець з державних закупівель,
бухгалтер 1С, бухгалтер ФОП
Компетенція:
Працівник офісу: Досвідчений спеціаліст з організаційної та адміністративної роботи. Впевнений користувач ПК (Excel, MS Office). Навички ведення документації, комунікації, роботи з клієнтами та постачальниками. Відповідальний, уважний до деталей, здатний працювати в команді та самостійно.
Фахівець з державних закупівель: Повний супровід тендерних процедур відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Підготовка тендерної документації, аналіз пропозицій учасників. Робота з електронними майданчиками (Prozorro). Оцінка ризиків та оскарження закупівель. Взаємодія з контролюючими органами. Аналіз ринку та пошук постачальників. Ведення звітності та договірна робота. (Сертифікат в наявності).
Бухгалтерія 1С: Досвід ведення бухгалтерського обліку згідно з єдиними методологічними засадами: облік доходів і витрат, обробка первинної документації, формування звітності, ведення реєстрів. Користування програмою 1С (банківські операції, клієнт-банк, звіти про рух коштів), підготовка платіжних документів, взаємодія з банками.
Державний службовець: Досвід роботи понад 15 років. Знання Конституції України, законодавчих актів щодо державної служби та місцевого самоврядування. Досвід роботи у сфері ЖКГ, будівництва (інженер-будівельник, кошторисна справа АВК), державних закупівель. Аналіз, узагальнення та систематизація інформації для управлінських рішень. Координація та методичне керівництво, організація контролю та аналізу у відповідному напрямі діяльності. Розробка планів роботи, підготовка проектів рішень, розгляд звернень громадян та юридичних осіб.
Професійні навички:
Аналітичне мислення, стратегічне планування, впровадження соціальних технологій. Висока уважність, організованість, вміння прогнозувати ситуації. Винахідливість, здатність працювати з великим обсягом інформації. Дотримання норм технологічного процесу та правил безпеки.
Кар’єра:
19.08.2024 р. – 31.10.2024 р. Державна установа, посада: головний спеціаліст (уповноважена особа).
03.04.2023 р. – 15.07.2024 р. Державна установа, посада: головний спеціаліст.
12.12.2022 р. – 13.02.2023 р. Державна установа, посада: економіст структурного підрозділу адміністрації (кадрова справа).
11.04.2016 р. – 21.10.2022 р. Державна установа, посада: головний спеціаліст.
Функції: Складання переліку об’єктів капітального ремонту житлового фонду, формування пакету документів для проходження експертизи, підготовка документів для отримання документів дозвільного характеру, надання вихідних даних, технічних завдань, перевірка ПКД, складання актів візуального обстеження об’єкта, укладання та супровід договорів, додаткових угод, приймання участі у залучені третіх осіб на договірних засадах (технічного нагляду, проектувальників), підготовка розпоряджень, проектів рішень, розгляд звернень громадян, юридичних осіб та підприємств.
23.09.2014 р. – 05.01.2016 р. Державна установа, посада: начальник відділу
16.12.2008 р. – 22.09.2014 р. Державна установа, посада: головний спеціаліст (секретар тендерного комітету).
11.03.2008 р. – 15.12.2008 р. Державна установа, посада: провідний фахівець.
03.10.2005 р. – 26.06.2007 р. Державна установа, посада: провідний бухгалтер (секретар тендерного комітету)
Функції: Ведення обліку доходів і витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад. Забезпечення повного та достовірного відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документів, на рахунках бухгалтерського обліку. Забезпечення підготовки оброблених документів, регістрів і звітності для збереження їх протягом установленого терміну. Проведення платежів в системі клієнт-банк, проведення банківської виписку в 1С, оформлення банківської документації, формування заявок на оплату, формування звіту про рух грошових коштів, співпраця з банківськими установами.
26.01.2004 р. – 21.09.2005 р. Державна установа, посада: провідний спеціаліст (секретар тендерного комітету).
Освіта:
Одеська державна академія будівництва та архітектури
Спеціальність: Інженер-будівельник технолог
Державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості» підвищення кваліфікації
Спеціальність: Бухгалтер ФОП (посвідчення), Державні закупівлі (сертифікат), програма АВК кошторисна справа (свідоцтво), Бухгалтер 1С (посвідчення).
Similar candidates
-
Помічник керівника
Odesa -
Офіс-менеджер
Odesa -
Менеджер із замовлень
Odesa -
Помічник керівника
35000 UAH, Odesa -
Адміністратор рецепції
23000 UAH, Odesa -
Помічник керівника
Odesa