• File

Олександр

Менеджер з продажу

City:
Kropyvnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

СТАРИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

м. Кропивницький тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
вул. Чкалова 13 e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані: Українець, 1984 року народження, одружений, є двоє дітей п'ятнадцять та тринадцять років.
Освіта: 2001 - 2006 рр. – Факультет «Природничо - географічний» Кіровоградського державного педагогічного університету. Отримав диплом спеціаліста вчитель географії, біології, основи економіки та туристично –краєзнавча робота.
Досвід роботи: з 2006 по 2015 керівник гуртка «Юний Турист» Гімназія «Сучасник». З 2015 р. по 24.01.17 – менеджер із продажу побутової хімії компанії ТОВ «РАЙЗ ЛОГІСТИК» м. Кропивницький. З 24.01.17 по 18.09.17 менеджер із продажу техніки компанії UkrLand Farming «Райз».З 01.10.17 по 26.03.18 менеджер із продажу техніки компанії ТОВ « ГрейсАгро Тех».З 02.04.18 по 13.03.20 менеджер з продажу запасних частин копанії ТОВ «Ерідон Тех».З 18.03.20 по 25.06.21 старший менеджер із збуту відділу продажу шин компанії ТОВ «Юпітер 9 Агросервіс».З 01.09.21 по сьогоднішній день регіональний менеджер з продажу техніки ТОВ «Техномейз Україна».
Додаткові відомості: Маю досвід роботи з ПК.
Вільно володію українською, російською та на середньому рівні англійською мовами.
Здатний швидко навчатися новим видам діяльності.
Маю посвідчення водія кат. "В". Досвід керування 19 років.

Особисті якості: Відповідальність, комунікабельність, прагнення до розвитку, пунктуальність, креативний підхід до рішення поставлених завдань.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: