- File
Vitalii
HR-менеджер
- Age:
- 43 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13311358/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
HR менеджер, начальник відділу кадрів,
начальник відділу продажів, СЕО
--- ОСВІТА ---
[ 01/09/1998 – 10/06/2003 ]
► Спеціаліст з
Київський Національний
КОНТАТКИ університет ім. Тараса Шевченка
міжнародгого права
Інститут міжнародних відносин ► Перекладач іспанської
Країна: Україна, Місто Київ мови
[
[
[
університет ім. Тараса Шевченка
Інститут післядиломної освіти
Країна: Україна, Місто Київ
--- ІНОЗЕМНІ МОВИ ---
Українська Російська Англійська Іспанська
► вільно ► вільно ►C1 ►диплом
перекладача
--- ОСОБИСТІ ЯКОСТІ ---
► Клієнтоорієнтованість ► Органованість та тайм-менеджмент
► Високі комунікативні здібності ► Юридична грамотність
► Ефективне вирішення складних питань ► Технологічні навички
► Креативність ► Аналітичні здібності
► Знання законів та нормативних актів з ► Постійне самовдосконалення
трудового права ► Ефективне управління персоналом
► Націленість на результат та стратегічний ► Побудова та підтримка командної
розвиток; роботи
► Цілеспрямованість
► Навички роботи з великими масивами
даних
--- ДОСВІД РОБОТИ ---
Intraius consulting, S.L. Заступник керіника Країна: Іспанія
[ 02/07/2022 – 02/02/2025 ] місто: Барселона
► Правові ► Складання та редагування всіх видів цивільно-правових договорів
питання ► Консультування клієнтів
►Проведення юридичного аудиту (Due Diligence)
►Складання та редагування всіх видів установчих документів
► Консультації з питань ведення бізнесу для партнерів
► Захист міноритарних акціонерів
► Створення, перерестрація, ліквідація юридичних осіб та представництв у
Іспанії, Великій Британії, Україні
►Супроводжження при відкритті рахунків
►Уникнення подвійного оподаткування
► Консультації національних та іноземних клієнтів, складання, внесення змін
до договорів, вирішення спорів, судовий розгляд, супровід процесу усиновлення
► Загальні ►Ведення переговорів з клієнтами та партнерами
питання ►Укладаня договорів про партнерство та пошук партнерів
►HR ► Створення мережі контактів і бази кандидатів (для майбутньої розробки),
відповідного сектору
► Управління та контроль виконання за усіма трудовими контрактами та
угодами із зовнішніми консультантами (у всіх глобальних юрисдикціях)
► Керування процесами найму та звільнення, забезпечуючи дотримання
відповідного місцевого та міжнародного законодавства. Підготовка наказів,
договорів та належних документів при прийомі/переведенні/звільненні
працівників
► Створення мережі контактів і бази кандидатів (для майбутньої розробки),
відповідного сектору
“РЕСПОНСАЛІС, ТОВ” СЕО місто: Київ
[ 02/07/2007 – 02/03/2022 ] Країна: Україна
HR ► Робота з брендом роботодавця, орієнтованим на кандидатів, управління
репутацією; ► Аналіз риноку праці, конкурентів.
► Управління HR бюджетом та HR метриками (плинність, залученість,
задоволеність, eNPS)
► Трансформація діючої системи оплати праці, матеріальної мотивації;
Розроблення та реалізація ефективної стратегії найму
► Організація системи рекрутингу, адаптації та оцінки персоналу, навчання та
розвитку керівників та менеджерів
► Створення мережі контактів і бази кандидатів (для майбутньої розробки),
відповідного сектору
► Управління та контроль виконання за усіма трудовими контрактами та
угодами із зовнішніми консультантами (у всіх глобальних юрисдикціях)
► Керування процесами найму та звільнення, забезпечуючи дотримання
відповідного місцевого та міжнародного законодавства. Підготовка наказів,
договорів та належних документів при прийомі/переведенні/звільненні
працівників
► Розроблення та керування ініціативами внутрішнього розвитку та циклами
оцінювання (навчання, результати/щорічні огляди, просування по службі)
► Розробка та виконання процесів адаптації для нових працівників
Забезпечення та розвиток ефективних кадрових процесів, систем та
документації компанії
Маркетинг ► Розробка та реалізація стратегії збільшення обсягів продажів, що призвело до
збільшення виручки компанії на 35% за два роки.
► Внутрішня система мотивації та бонусів, яка підвищила загальну
продуктивність відділу на 25%.
► Контроль за виконанням планів продажів, навчання працівників.
► Встановлювати та підтримувати довгострокові відносини з великими
корпоративними клієнтами.
► Розробка та аналіз звітів за ключовими показниками ефективності (KPI).
► Організація та участь у ділових заходах, виставках та конференціях.
Юридичана ►Проведення юридичного аудиту (Due Diligence)
практика ►Складання та редагування всіх видів установчих документів
► Консультації з питань ведення бізнесу для партнерів
► Захист міноритарних акціонерів
► Створення, перерестрація, ліквідація юридичних осіб та представництв у
Іспанії, Великій Британії, Україні
►Супроводжження при відкритті рахунків
►Купівля-продаж компаній, передача підприємств, фабрик, цехів, магазинів,
інтернет-магазинів
►ведення документообігу, супроводження оцінки майна
►переговори та закриття операцій з продажу та оренди.
►правове супроводження власників і покупців нерухомості.
►супроводження угод в нотаріальних конторах.
►Залучення покупців і власників нерухомості
►Інвестиції в нове будівництво (продаж недобудованих об'єктів), спільна
міжнародна діяльність
► Складання та коригування всіх видів комерційних контрактів, включаючи
ІНКОТЕРМС, модифікація, рішення щодо контрактів, вирішення спорів
► Питання щодо режиму та порядку укладання договорів
► Письмовий переклад з/на іспанську, англійську, російську та українську мови
► Послідовний переклад на переговорах і зустрічах
► Присяжний переклад в консульствах та нотаріальних конторах
“ДЕЙКО, ТОВ” Цивільне ► Складання та редагування всіх видів цивільно-
право правових договорів
[15/09/2004 –
20/06/2007]
Корпоративне ► Захист міноритарних акціонерів
Юрисконсульт право ► Створення, перреєстрація, ліквідація юридичних осіб та
представництв
Країна:
Україна Торговельне ► Складання та коригування всіх видів комерційних
місто: Київ право та ЗЕД контрактів, включаючи ІНКОТЕРМС, модифікація,
рішення щодо контрактів, вирішення спорів
► Питання щодо режиму та порядку укладання договорів
Сімейне право ► Консультації національних та іноземних клієнтів,
складання, редагуваня договорів, вирішення спорів,
супровід процесу усиновлення
Нерухмість та ► Купівля-продаж компаній, передача підприємств,
будівництво заводів, цехів
► Юридичний супровід інвестицій
► Юридичний супровід будівництва
Переклад ► Письмовий переклад з/на іспанську, англійську,
російську та українську мови
► Послідовний переклад на переговорах і зустрічах
► Присяжний переклад в консульствах та нотаріальних
конторах
--- ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ---
► Microsoft Windows, Mac OS ► SDL Trados Studio ► Adobe Premier Pro
► Microsoft Office ► Adobe Photoshop, Canva ► Wordpress, FB, Instagram
► Liga Zakon. ► 1С ►CRM
--- ІНШІ ДИПЛОМИ, ДОЗВОЛИ ---
►Дозвіл на роботу в ► Водійське посвідчення ► Посвідчення митного декларанта
Іспанії, Канаді, Польщі Категорія В, В1, С
Similar candidates
-
Помічник рекрутера, менеджера з закупівель, ресечер, модератор, оператор кол-центру
8000 UAH, Kyiv, Remote -
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Kyiv -
Менеджер роботи з персоналом
Kyiv -
Менеджер з персоналу
Kyiv -
Рекрутер
Kyiv -
Менеджер роботи з персоналом
Kyiv