- File
Юлія
Помічник керівника
- Considering positions:
- Помічник керівника, Менеджер з персоналу, Менеджер по роботі з клієнтами, Управитель з адміністративної діяльності, Заступник директора, Офіс-менеджер
- Age:
- 29 years
- City:
- Lutsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, address and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13312330/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Данилюк Юлія Миколаївна
Помічник керівника, офіс-менеджер
📞 [
📍 м. Луцьк, вул. Гетьмана Мазепи, 8
🌐 [
Загальна інформація
Вік: 28 років
Місто проживання: Луцьк
Готова працювати: у Луцьку або дистанційно
Вид зайнятості: Неповна, часткова
Очікувана зарплата: 20 000 грн/міс
Телефон: [
Ел. пошта: [
Facebook: [
Адреса: м. Луцьк, вул. Гетьмана Мазепи, 8
Ключові навички
• Організація офісної роботи та підтримка керівника, робота з клієнтами, організація зустрічей, презентацій.
• Впевнене володіння цифровими інструментами (Google Workspace, MS Office, Zoom, CRM-системи)
• Наявність водійського посвідчення категорії В, стаж водіння 4 роки
• Досвід адміністрування договорів, рахунків, актів, ведення ділової переписки, документообігу, обробка вхідної/вихідної інформації
• Знання основ бухгалтерії та фінансової звітності
• Стресостійкість, відповідальність, самоорганізованість.
Мета
Шукаю роботу з частковою зайнятістю, щоб поєднувати її з основним місцем праці. На теперішній роботі маю два обов’язкових робочих дні на тиждень— вівторок та п’ятниця.
Бажаю реалізувати свій потенціал у сфері адміністративного управління, підтримки керівника та організації офісної роботи.
Маю високу мотивацію до професійного розвитку, аналітичне мислення та прагнення до ефективної командної роботи.
Ціную ефективну комунікацію, порядок у процесах та взаємоповагу в команді. Орієнтуюсь на результат, вмію працювати як самостійно, так і в команді.
Досвід роботи
Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності
ПП «Конкурент-Л», м. Луцьк
Період роботи: 11/2019 – по теперішній час
• Організація та контроль адміністративної діяльності офісу
• Делегування задач та координація персоналу
• Ведення документації, внутрішньої звітності, облік ресурсів
• Взаємодія з державними структурами та контрагентами
• Оптимізація бізнес-процесів, підвищення ефективності офісу
Фахівець ІТ
ТОВ «Твій Час», м. Луцьк (Продаж програмного забезпечення)
Період роботи: 08/2019 – 09/2019
• Консультації щодо ПЗ для електронної звітності
• Підготовка та підписання договорів
• Оформлення рахунків в 1С
• Комунікація з клієнтами, вирішення технічних запитів
Освіта
Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Юридичний факультет, спеціальність «Право»
2013 – 2019 (6 років)
Шукаю стабільну, гнучку роботу з можливістю розвитку.
Прагну бути цінним членом команди, яка поділяє принципи прозорості, порядку та ефективності
Similar candidates
-
Офіс-менеджер
15000 UAH, Lutsk -
Секретар
13000 UAH, Lutsk -
Адміністратор рецепції
Lutsk -
Офіс-менеджер
Lutsk -
Помічник керівника
Lutsk -
Адміністратор рецепції
15000 UAH, Lutsk