- File
Світлана
Керівник департаменту по роботі з персоналом
- Considering positions:
- Керівник департаменту по роботі з персоналом, HRD
- Age:
- 36 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13318627/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження:
16 Жов 1988
Регіон:
Київ
Можливість переїзду:
Телефон (и):
[
E-mail:
[
Соціальні мережі:
@OsadchaSv
[
Керівник відділу по роботі з персоналом 60 000 грн.
Ключова інформація
Впровадження всіх метрик HR;
Побудова відділу HR з 0 (9 рекрутерів);
Досвід роботи з регіонами, і розвитком регіонів;
Проведення співбесід за цінностями компанії
Організація і впровадження процесу пошуку персоналу;
Організація і впровадження процесу підбору і адаптації персонала; Опис бізнес процесів, написання ТЗ IT спеціалістам, для реалізаціївпровадження (систематизація) процесів в бітрікс, пренжі і інших програмах;
Розробка і впровадження систем адаптації персоналу;
Побудова мативаційних схем;
Оцінка ефективності роботи специалістів (методи kpi, анкетування, тестування, оцінка 180 градусів);
Навчання та розвиток персоналу (створення і впровадження індивідуальних планіврозвитку);
Створення кадрового резерву;
Розробка, ведення і контроль бюджетування hr;
Участь у фінансових нарадах;
Закриття заробітньої платні;
Розвиток і підтримка корпоративної культури компанії;
HR бренд роботодавця;
Веденя соціальних мереж від HR;
Розробка посадових інструкцій;
Розробка оргструктури компанії;
Організація корпоративних заходів;
Проведення зустрічей 1:1;
Проведення зустрічей "exit interview";
Розробка і ведення "Welcome book", "Welcome Pack";
Досвід роботи з онлайн командами;
Написання регламентів і інструкцій;
Створення папок співробітників і координація збереження усіх документів компанії ( За Висоцьким).
Досвід роботи
HR Business Partner
Чер 2024 - по сьогодні (11 міс)
Questoria.ua
Послуги для населення - інше
Управління усіма процессами HR;
Формолювання політик в компанії;
Впровадження HR метрик;
Робота з керівниками в напрямку розвитку відділів компанії;
Розрахунок заробітної плати (усіх співробітників компанії) ;
Розрахунок, створення та впровадження системи бонусів та мотивації; Прописання метрик (показник ефективності) усіх співробітників; Організація підбору і адаптації персоналу;
Проведення співбесід з кандидатами по цінностям компанії ( усі рівні вакансій);
Процесс адаптації для усіх співробітників;
Оцінка 180 співробітників ( разом з керівниками відділів);
Пошук підрядників для івент відділу;
Підбор ведучих в "Школи ведучих" ;
Написання регламентів (Smart Expert);
Адміністрування Bitrix;
Впровадження фін наради від точки збитковості;
Впровадження business booster;
Побудова корпоративної культури.
Керівник департаменту по роботі з персоналом
Кві 2021 - Вер 2024 (3 роки 6 міс)
Speak up
Освіта
Управління усіма процессами hr
Cтворення і впровадження бізнес процесів усієї компанії
Розрахунок заробітної плати (усіх співробітників компанії)
Складання бюджету - заробітня платня співробітнківрозрахунок, Створення та впровадження системи бонусів та мотивації
Оцінка усіх співробітників компанії
Контроль кадрового діловодства
Проведення тренингів всередені компанії ("тайм менеджмент", "клієнтоорієнтованість","постановка цілей smart", "конфліктність", "управління персоналом для деректорів" іінші)
Створення програми адаптації і впровадження її у компанії (для усіх співробітників)
Створення і введення процесів усіх відділів і департаментів компанії Організація підбору і адаптації персоналу (в штаті 1 рекрутер)
Введення ФОП усіх співробітників - документообіг
HRD
Чер 2014 - Чер 2024 (10 років 1 міс)
Оutsourcing
HR
Оutsourcing recruiter, headhunter, HRG, HRBB
Підбор персоналу, адаптація персоналу,
Розробка і впровадження бізнес-процесів,
Консультація клієнтів по питанням : зменшення плинності персоналу в компанії, навчання персоналу, будування мотиваційной системи, проведення тренингів.
Мої проекти:
ЖК "Петрівський Квартал"
Ювелірний дім "Zarina"
"Київхліб"
"УкрПластик"
"Фокстрот"
Пан Бобер (сайт надання послуг спеціалістів)
Мережа бутиків в Мандарин Плаза
ЖК «Синергія»
"Джерелія"
«Будівельний Двір»
«Game Shop»
"Реприза"
Перша Логістична Компанія
Школа англійської мови "Lala English"
Медична лабараторія «Dila»
Медична лабараторія «Synevo»
«Trade Master»
Клуб Ефективних Коучей "YOUCoach"
"Geekle" рекрутингове агенство
Коммунікаційне агентство Provocateur PR "Adsapience"
"Alterra Group" управління нерухомісттю
LR (мережевий маркетинг)
"КофеЕк" мережа кав'ярнень
Мережа салонів краси Lazerini
Юридична компанія "Титан"
Запуск «Start Up» ТМ "Polaris"
Skill Up курси IT спеціалістів
Мережа вело прокату
"Технолоджик"
ТОВ "Пачворк Менеджмент"
Школа англійської та математики «Bomi»
Заступник керівника відділу персоналу
Сер 2020 - Бер 2021 (8 міс)
Fozzy group логістика
Транспорт та Логістика
Пошук і відбір персоналу (спеціалісти середнього та топ - менеджмент, складкерівників)
Організація та контроль роботи спеціалістів по підбору персоналу Постановка задач для спеціалістів, та звіти роботи усього відділу Проведення внутрішніх аудитів, чек листів (самостійне створення чек листів)
Аудити і ведення кадрового діловодства (штат 800 человік)
Керівник відділу по роботі з персоналом
Сер 2018 - Сер 2019 (1 рік 1 міс)
Шен - сервис, ооо
Послуги для населення - інше
Збільшення відділу підбору персоналу (від 3 спеціалістів до 8 менеджерів з персоналу);
Налагодження корпоративної культури компанії ;
HR бренд;
Закриття офісних вакансій ( в підпорядкуванні окремий менеджер з персоналу)
Розподіл роботи відділу, за окремими дільницями роботи (робота по всій территорії України);
Змінила стратегію роботи всього віділлу;
Вела новий проект "Мобільна група" (кадровий резерв) ;
Прописала программу навчання та тренінгів: "Телефоне резюміровання" "Первичнаспівбесіда" "Адаптація персоналу" "Мотивація персоналу" (навчання для спеціалістів зперсоналу і менеджерів об'єктів компанії);
Введення HR метрик;
Робота над зменшенням плинності технічногоперсоналу компанії; Створила нову мативаційну программу для спеціалістів відділу підбору; Щомісячний підрахунок премій менеджерів з персоналу;
Оцінка 180 градусів свого відділу;
Щомісячний мониторинг рівня заробітньої платні всіх співробітників компанії (по усійтерриторії України);
Участь у тендерах за пунктами які відповідають по відповідальності мого відділу ( Аеропорт Бориспіль, Лімо, Сільпо, Фора і інші);
Створила: "Чек - лист відвідування об'єкту" і "План відвідування об'єктів" - для менеджерів з персоналу;
Створення "Чек- листів" задоволенністю умов роботи співробітників на объектах;
Збільшила спектр направлення реклами (для пошуку персоналу - по всій території Україна);
Фінансове планування відділу;
Фінансове планування по відкриттю нових об'єктів компанії;
Табілювання відділу;
Контроль работи і ведення звітів "Горячої линії" компанії;
Работа в программі Рrengi (розробила і впровадила размо з розробниками звіти: СМІ, "Звіт по вакансіям" "Звіт по діркам" ("прогульщики" - плинність персоналу) також процеси HR.
Hr generalist
Лют 2017 - Лип 2018 (1 рік 6 міс)
Тов "будівельний двір"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Повний спектр HR функцій і практик:
Розроблення і внедріння HR- політик і процедур з штатом 300 человік. Організація процессу підбору персоналу з "0";
Успішний рекрутинг по всім позиціям (керівники і ТОП -менеджмент); Мониторинг і аналітика ринку праці;
Розроботка і контроль программ мотивації персоналу;
Розвиток корпоративної культури компанії;
Проведення HR- досліджень і опитувань співробітників;
Впровадження оцінки персоналу ( менеджерів по продажам); Мотиваційні программи для еффективності команди;
Впровадження внутрішнього і зовнішнього кадрового резерва; Розробила посадові інструкції усіх співробітників компанії;
Розробила положення усіх ввіділів компанії;
Розрабила і впровадила програму: "Програма навчання для нового співробітника"
Организація корпоративних івентів (не тільки для співробітників, а також для партнерів, родичів і друзів наших співробітників); Впровадження і систематизувала штатний разпис компаії;
Організація процессу кадрового діловодства;
Впровадження обліку плиності персоналу;
Работа над зменшенням % плиності співробітників компанії;
Підготовка презентацій і звітів;
Впровадження нових каналів по підбору персоналу;
Робота з HR брендом роботодавця ( спільно з маркетингом);
Введення HR сторінок соціальних мереж.
Регіональний менеджер по персоналу
Жов 2012 - Лип 2017 (4 роки 10 міс)
Fozzy Group
FMCG
Пошук і відбір персоналу на вакансії середньої та вищої ланки; Організація і контроль работи спеціалістів з підбору персоналу; Постановка задач, звітність;
Навчання нових спеціаластів з персоналу;
Формування внутрішнбого та зовнішнього кадрового резерву (від завідуючих додиректорів);
Моніторинг ринка праці;
Участь в організації мотиваціоних проектів для персоналу;
Робота с навчальними закладами;
Проведеня внутрішніх аудитів, чек листівзвітність,
Зведена звітність за увесь регіон;
Робота з рекламою з підбору персоналу ( по всьому регіону);
Ведения нових направлень реклами з підборуперсоналу;
Відкриття магазину з нуля "Le silpo";
Підготовка та впровадження в магазинах свого куста "фокус груп" (штат біля 1000человік);
Виявлення конфліктних ситуацій в магазинах свого куста, находження рішення дляусунення конфліттних ситуацій;
Закриття табелів магазинів (штат біля 1000 человік);
Оцінювання (категорії) спеціалістів з персоналу;
Робота в SAP;
Результати:
Відкриття 3 - х супермаркетів після реконструкцій (організація відряджень на періодреконструкцій, пошук нових співробітників на ново штатнтй разклад);
Вивела "куст" на перше місто по всім показникам (кадрове діловодство, плиність,укомплектованість штату в магазинах, кадровий резерв, задоволенність співробітниками умов роботи);
В регіоніведеня нових направлень реклами по найму працівниківзменшення плиності персоналу в магазинах;
Спеціаліст з персоналу
Чер 2012 - Лис 2012 (6 міс)
Fozzy group / фоззи (fmcg
Автомобільна промисловість та Автобізнес
Пошук і відбир рядового персоналу магазинуадаптація и введення в посаду нових співробітниківорганізація мотиваціонних заходів для персонала магазинукадровое діловодство (штат 121 человік і більше, вела два магазини одночастно)участь в відкритті нових магазинів (підбір рядового персоналу і кадровое діловодства)робота в sapрезультати:відкриття нового супермаркета з нуля (найм рядового персоналу в штаті 120 чол.)пройшла кадровий аудит на 100ведення двух магазинів: закриття в крайній термін дуже багато рядових вакансій івведення кадрового діловодства
Методист
Сер 2009 - Кві 2012 (2 роки 9 міс)
Нау
Освіта
Впровадження всіх звітностей відділу по персоналупобудова відділу рекрутингу з 0 (9 рекрутерів)досвід роботи з регіонами, і розвитком регіонівпроведення співбесід за цінностями компаніїорганізація і впровадження процесів пошуку, підбору і адаптації персоналаопис бізнес - процесів, написання тз для реалізаціївпровадження (систематизація) процесів в бітрікс, пренжірозробка і впровадження систем адаптаціїпобудова мативаційних схемоцінка ефективності роботи специалістів (методи kpi, анкетування, тестування, оцінка360 градусів)навчання та розвиток персоналу (створення і впровадження індивідуальних планіврозвитку)створення кадрового резервурозробка, ведення і контроль бюджетування hr, участь у фінансових нарадахзакриття заробітньої платнірозвиток і підтримка корпоративної культури компаніїрозробка посадових інструкційрозробка оргструктури компаніїорганізація корпоративних заходівпроведення зустрічей 1: 1проведення зустрічей "exit interview"розвиток бренду роботодавця
Освіта
Академия статистики облика и аудита
рік закінчення 2012
"финансы"
Володіння мовами
Англійська - нижче середнього
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Анастасія Журавель "Корпоративна культура"
рік закінчення 2025
Анастасія Журавель "Програма адаптації для керівників"
рік закінчення 2025
Фінінсова нарада керівників від компанії АТМ
рік закінчення 2025
Як писати регламенти Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Мотивація персоналу Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “Правила найму” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “Оргсхема” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “Посадові папки” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “Планування” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “Сім навичок високоефективного керівника” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар “СТРАТЕГІЯ. РОЛЬ КЕРІВНИКА У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ” Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар "Делегування" Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар "Координації" Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар "СТАТИСТИКИ: ЯК ВИМІРЮВАНІ ПОКАЗНИКИ ПЕРЕТВОРЮЮТЬ НАШ ШЛЯХ ДО УСПІХУ" Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
Семінар "Фінансове планування" Visotsky Consulting Ukraine
рік закінчення 2024
«Капелюхи співробітників» Іван Зімбицький
рік закінчення 2024
Skill Up - IT recruiter
рік закінчення 2017
Підбір IT вакансій
Основні обов'язки і HARD скіли спеціалістів на ринку праці.
"Цільовий відбір", "Навички презентації", "Формула команди"
рік закінчення 2013
Оператор пк и бухгалтерия
рік закінчення 2006
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: HR-менеджер, HR-керівник
40 000 UAH
Remote
Higher education · Full-time
- HR Bisnes partner, Questoria.ua, 1 year 2 months
- Керівник департаменту по роботі з персоналом, Speak UP, 3 years 2 months
Similar candidates
-
Директор з розвитку
100000 UAH, Remote, Ivano-Frankivsk , more 3 cities -
Директор з персоналу
Remote, Dnipro -
HR-директор
46000 UAH, Remote, Kyiv , more 4 cities -
Управляючий з рекрутингу
25000 UAH, Remote -
Управляючий з персоналу
25000 UAH, Remote -
HR-директор
Remote, Kyiv, Odesa