• PRO

Наталія

Менеджер з персоналу (облік робочого часу), 20 000 UAH

Considering positions:
Менеджер з персоналу (облік робочого часу), Спеціаліст відділу кадрів, Помічник керівника, Фахівець з обліку
Employment type:
full-time
Age:
34 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Науковий співробітник, помічник керівника, кадровик

from 04.2018 to 06.2024 (6 years 2 months)
КЗ "Житомирський обласний краєзнавчий музей", Житомир (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- обслуговування офіційного сайту закладу та його сторінок у соціальних мережах (інформативно-аналітична робота, звітність),
- робота з кадровою документацією (прийняття, звільнення, переведення працівників),
- облік робочого часу працівників (табелювання, відпустки, лікарняні, відрядження),
- робота у секретаріаті.

Клієнт-менеджер, спеціаліст з обслуговування клієнтів

from 03.2013 to 03.2018 (5 years)
ПАТ "ПриватБанк", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- надання банківських послуг,
- навчання та консультування клієнтів з приводу користування банківськими продуктами,
- вирішення проблемних ситуацій клієнтів.

Education

Житомирський державний технологічний університет

"Економіка та менеджмент", "Управління персоналом та економіка праці", Житомир
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)

Отримала диплом спеціаліста з відзнакою.
Здобула знання у напрямках планування, організації, оцінки та мотивації персоналу підприємства.

Additional education and certificates

Бердичівський МНВК за спеціальністю "Секретар керівника"

2008, 2 роки

Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова зі званням "Молодший лейтенант"

2012, 2 роки

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • Оперативність
  • Організованість
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • MS Office
  • Ведення документації
  • Ведення соціальних мереж
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Уважність

Language proficiencies

English — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: