- PRO
Наталія
Менеджер з персоналу (облік робочого часу), 20 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер з персоналу (облік робочого часу), Спеціаліст відділу кадрів, Помічник керівника, Фахівець з обліку
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 34 years
- City:
- Zhytomyr
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13319323/
Work experience
Науковий співробітник, помічник керівника, кадровик
from 04.2018 to 06.2024
(6 years 2 months)
КЗ "Житомирський обласний краєзнавчий музей", Житомир (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
- обслуговування офіційного сайту закладу та його сторінок у соціальних мережах (інформативно-аналітична робота, звітність),
- робота з кадровою документацією (прийняття, звільнення, переведення працівників),
- облік робочого часу працівників (табелювання, відпустки, лікарняні, відрядження),
- робота у секретаріаті.
Клієнт-менеджер, спеціаліст з обслуговування клієнтів
from 03.2013 to 03.2018
(5 years)
ПАТ "ПриватБанк", Житомир (Фінанси, банки, страхування)
- надання банківських послуг,
- навчання та консультування клієнтів з приводу користування банківськими продуктами,
- вирішення проблемних ситуацій клієнтів.
Education
Житомирський державний технологічний університет
"Економіка та менеджмент", "Управління персоналом та економіка праці", Житомир
Higher, from 2008 to 2013 (5 years)
Отримала диплом спеціаліста з відзнакою.
Здобула знання у напрямках планування, організації, оцінки та мотивації персоналу підприємства.
Additional education and certificates
Бердичівський МНВК за спеціальністю "Секретар керівника"
2008, 2 роки
Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова зі званням "Молодший лейтенант"
2012, 2 роки
Knowledge and skills
- Комунікабельність
- Відповідальність
- Здатність до навчання
- Оперативність
- Організованість
- Привітність
- Грамотна усна та письмова мова
- MS Office
- Ведення документації
- Ведення соціальних мереж
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Уважність
Language proficiencies
English — beginner
Similar candidates
-
Менеджер з персоналу
30000 UAH, Zhytomyr, Berdychiv -
Менеджер з персоналу
Zhytomyr, Remote -
Рекрутер
Zhytomyr -
HR-менеджер
50000 UAH, Zhytomyr -
HR-менеджер
Zhytomyr, Kyiv , more 5 cities -
Оператор call-центру, офіс-менеджер
Zhytomyr, Remote