- PRO
Анастасія
Менеджер, керівник, 30 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер, керівник, Менеджер готелю, Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Банкет-менеджер, Менеджер з бронювання, Керівник готельного комплексу, Marketing manager, Помічник керівника
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 29 years
- City of residence:
- Cherkasy
- Ready to work:
- Cherkasy, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13319359/
Work experience
Менеджер готелю
from 04.2024 to 05.2025
(1 year 1 month)
Готель Черкаси Палац, Черкаси (Готельно-ресторанний бізнес)
• Залучення нових клієнтів: Активний пошук і залучення корпоративних клієнтів, турагентств, організаторів подій,міжнародних партнерів та спортивних організацій.
• Ведення клієнтської бази: Підтримка довготривалих відносин із клієнтами, супровід угод,робота в готельних системах Servio та EasyMS.
• Комерційні пропозиції: Індивідуальна розробка пакетів , калькуляцій та прорахунків для корпоративних клієнтів, організаторів конференцій, весіль та інших подій.
• Продажі номерного фонду та конференц-послуг:
Продаж конференц-залів, кейтерингу, пакетних пропозицій.
Організація конференцій ,контроль виконання .
• Участь у тендерах: Підготовка документів, розрахунків та презентацій для участі у тендерах на розміщення делегацій, бізнес-груп, тощо.
• Співпраця з відділом бронювання, маркетингу та рецепції: Узгодження умов проживання та організації подій, контроль якості сервісу.
• Досягнення:
• Збільшив щомісячний обсяг продажів на 30% за 2024 рік.
• Підписано 12 нових довготривалих контрактів з компаніями щодо співпраці з готелем.
• Реалізовано понад 80 корпоративних заходів та конференцій за рік.
Продавець
from 10.2020 to 10.2023
(3 years)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Навчання та адаптація нового персоналу.
• Робота з касою та РОS- терміналом.
Продавець-адміністратор
from 05.2018 to 06.2020
(2 years 1 month)
Esotiq, Черкаси (Роздрібна торгівля)
• Допомога у відкритті нового магазину, підбір та навчання персоналу.
• Консультування клієнтів по товарному асортименту та розрахунок на касі.
• Викладка товару , проведення інвентаризації.
• Робота з касою та РОS- терміналом.
Репетитор початкових класів
from 01.2018 to 05.2018
(4 months)
., Черкаси (Освіта, наука)
Адміністартор
from 01.2018 to 08.2018
(7 months)
Sport Life, Черкаси (Краса, фітнес, спорт)
• Консультування клієнтів
• Забезпечення якісного та ефективного перебування гостей
• Надання інформації і продаж послуг.
• Вирішення індивідуальних запитів гостей.
• Проведення розрахункових операцій.
Education
Черкаський Національний Університет ім.Б.Хмельницького
Початкова освіта, Черкаси
Higher, from 2014 to 2018 (4 years)
Knowledge and skills
- Управління магазином
- Інвентаризація
- Контроль цінників
- Відповідальність
- Працьовитість
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Організованість
- Ведення документації
- MS Word
- Адаптивність
- Уміння аналізувати
- MS Office
- Управлінські навички
- Грамотна усна та письмова мова
- Креативність
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
Additional information
1. Управління персоналом та комунікація
•Досвід координації команди (офіціантів, кухарів, рецепції)
•Вміння делегувати обов’язки та організовувати роботу персоналу
•Вміння вирішувати конфліктні ситуації та створювати дружню атмосферу.
2. Клієнтоорієнтованість та дипломатичність
• Підхід до гостей з різними запитами, що допомагає вирішувати ситуації різного характеру.
• Наявність грамотної мови, що важливо для ведення переписки, переговорів та роботи з гостями.
•Розвинена емоційна інтелектуальність допомагає передбачати потреби клієнтів та запобігати конфліктам.
3. Багатозадачність та організованість
•Навички швидко реагувати на зміну ситуації та одночасно виконувати декілька завдань.
•Вміння структурувати інформацію та працювати в режимі багатозадачності .
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Помічник керівника, Асистент з маркетингу, Project-менеджер, 7 more positions
30 000 UAH
Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер, Черкаси Палац, готель, 1 year 3 months
- Асистент адміністратора офісу, Дістен, 4 months
Similar candidates
-
Помічник керівника
Chornobai, Remote -
Руководитель отдела продаж (управление тендерным отделом), менеджер проектов
50000 UAH, Kyiv, Remote -
Адміністративний директор, керуючий, Amazon-спеціаліст
Remote -
Менеджер освітнього процесу
Odesa, Remote -
Sales manager
Remote -
Client manager
Remote