- File
Світлана
Офіс-менеджер
- Considering positions:
- Офіс-менеджер, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Продавець-консультант, Касир
- Age:
- 44 years
- City:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13329763/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Лукашевич Світлана Віталіївна Дата народження 07.07.1981р.
Телефон: [
ОСВІТА
• 1998 -2000рр.- Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж за спеціальністю «Правознавство» і здобула кваліфікацію Юристконсульт, працівник суду, консультант нотаріальної контори.
• 2001-2006рр. – Київський національний університет внутрішніх справ і здобула спеціальність «Цивільне-правово».
Досвід роботи:
Черкаське районне управління поліції ГУНП в Черкаській області .
Документознавець сектору документального забезпечення.
з 02.02.2025
• Прийом документів від працівників структурних підрозділів та окремих посадових осіб, а також документів,що доставляються кур'єрами та представниками інших установ
• Первинне опрацювання документів (вхідних. вихідних, внутрішніх), реєстрація вхідних документів, при необхідності реєстрація внутрішніх документів та подання на розгляд керівництва
• Приймання телефонних дзвінків від заявників та працівників підприємства, виконання вихідних дзвінків з метою забезпечення життєдіяльності структурних підрозділів та виконання функціональних обов'язків, робота з відвідувачами.
• Інформаційно-пошукова робота згідно завдань керівництва
• Доведення документів до виконавців згідно резолюцій керівництва
• Контроль за виконанням документів в термін, інформування керівництва
• Впорядкування документів та формування справ, забезпечення
збереження документального фонду.
• Допомога при складанні та оформленні листів та інших внутрішніх документів працівникам структурних підрозділів.
• Реєстрація вихідних документів, надсилання кореспонденції (документів) з використанням засобів електрозв'язку (електронної пошти), підготовка документів для відправлення з поштових відділень АТ "Укрпошта", ТОВ "Нова пошта" та надсилання кореспонденції з використанням послуг спец зв'язку.
Менеджер з логістики з 10.2015 по 03.2022
ОЛВІСАГРО (фермерське господарство)
• організація робочих процесів в колективі;
• якісне обслуговування клієнтів;
• щоденний контроль виконання показників;
• розподіл навантаження всередині підрозділу;
• забезпечення необхідного рівня обслуговування клієнтів;
• врегулювання конфліктних ситуацій;
• підвищення якості роботи відділу;
• ведення статистики по роботі;
УМВС України в Черкаській області.
Старший інспектор групи таємного діловодства канцелярії. З 09.2003-04.2006рр.
• Опрацювання документів з грифом «ДСК», секретних документів з грифами «Таємно» та «Цілком таємно», здійснення контролю за строками виконання документів, щомісячне складання зведення про документообіг;
• - Виконання роботи, пов’язаної з веденням секретного діловодства;
- Формування наглядових проваджень та справ;
- Контроль виконання вимог законодавства щодо надання доступу виконавцям до матеріальних носіїв секретної інформації;
- Забезпечення контролю за виконанням вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- Забезпечення режиму секретності під час проведення всіх видів секретних робіт;
- Суворе дотримання вимог режиму секретності при роботі з секретними документами;
- Участь у плануванні та здійсненні заходів щодо запобіганню втраті документів і розголошенню секретних відомостей;
- Контроль за виконанням особовим складом вимог законодавства з питань охорони державної таємниці;
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.
Соснівський районний суд м.Черкаси. Помічник судді.
• участь у попередній підготовці судових справ до розгляду;
• оформлення судових справ;
• за дорученням судді готує проекти судових рішень, запитів, листів,ухвал та інших матеріалів, пов'язаних із розглядом конкретної справи.
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером досвід роботи з комп’ютером. Знання ,пакет MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet) досвід оформлення текстових документів, що містять таблиці, малюнки.
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Комунікабельність, цілеспрямованість, відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, аналітичний склад розуму, працьовитість, врівноваженість, уважність, ініціативність.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Працівник для будь-якої роботи, Менеджер роботи з персоналом, Менеджер з продажу, 2 more positions
Cherkasy
Higher education
- Юрист, ФГ ,,Арій'', 6 years 3 months
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
Cherkasy -
Адміністратор рецепції
Cherkasy -
Офіс-менеджер, оператор call-центру
15000 UAH, Cherkasy -
Адміністратор рецепції
20000 UAH, Cherkasy -
Офіс-менеджер
Cherkasy -
Помічник керівника
Cherkasy