• File

Крістіна

Головний спеціаліст управління, заступник головного бухгалтера (наука)

Considering positions:
Головний спеціаліст управління, заступник головного бухгалтера (наука), Спеціаліст з бюджетування
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме на вакансію бухгалтера обліку вхідних послуг

П. І. Б.

Лантух Крістіна Олександрівна
Вік
42 роки
Місто
м. Ірпінь
Сімейний стан
Одружена, двоє дітей (рр. н. 2007, 2009)
Телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта
Повна вища:
2010 - 2015 рр. «Національний університет державної податкової служби України», Київська обл., м. Ірпінь (заочна форма навчання).
Спеціалізація: «Фінанси і кредит».
Документ: Диплом магістра.
Курси: 1С Бухгалтерія, АВК 5 – кошторисник.

2017- 2021 рр. навчання в аспірантурі, денна форма навчання.
Здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 072 «Фінанси, банківська справа та страхування».
Тема дисертаційного дослідження «Бюджетне фінансування соціальних функцій держави в Україні».
Документ: Диплом доктора філософії.
Професійний досвід
2002-2006 рр. - ПП Малік Н.І., м. Гайсин, Вінницька обл.
Товарознавець - продавець:
- складання накладних і розкладок;
- консультування покупців;
- забезпечення максимальних продаж.

2012 - 2014 рр. - КУ «Територіальний центр», м. Гайсин, Вінницька обл.
Бухгалтер обліку матеріальних цінностей:
- облік ТМЦ;
- оформлення договорів, довіреностей, прибуткових і видаткових касових ордерів;
- ведення платіжних доручень, зобов’язань.
- Користувач ПК: MS Excel, Word, программа 1С бухгалтерія 8.1, Клієнт - банк, M.E.Doc, Internet та ін.

2014 - 2017 рр. - «Національний університет державної фіскальної служби України», м. Ірпінь, Київська обл.
Провідний бухгалтер відділу обліку матеріальних цінностей і розрахунків:
- облік ТМЦ: господарські операції з ОЗ, НА, МНМА, МШП в т.ч. ведення в експлуатацію і нарахування амортизації ОЗ враховуючи облік нерухомості, земельних ділянок, транспортних засобів;
- проведення та оформлення щорічних та позапланових інвентаризацій;
- складання звітності відповідо до чинного законодавства;
- робота в системі «Парус бухгалтерія», «Парус торгівля», MS Excel, Word, Power Point.

2017-2019 рр. - «Університет державної фіскальної служби України», м. Ірпінь, Київська обл.
Завідувач навчальної лабораторії ННІ фінансів, банківської справи, кафедри «Фінансових ринків» (за сумісництвом 0,5 ст. в період навчання в аспірантурі):
• забезпечення збереження навчально-матеріальної бази лабораторії;
• вивчення науково-технічної інформації з напряму діяльності лабораторії;
• забезпечення високого науково-теоретичного та методичного рівней проведення лабораторних робіт з дисциплін у повному обсязі освітньої програми відповідної спеціальності;
• участь в розробці методичного забезпечення лабораторних робіт, впроваджувати інноваційні підходи та інформаційно-комунікаційні, комп'ютерні технології, засоби тощо.

2019-2022 рр. «Університет державної фіскальної служби України», м. Ірпінь, Київська обл.
Провідний фахівець сектору будівництва і ремонту (за сумісництвом 0,5 ст. в період навчання в аспірантурі):
- облік будівельних матеріалів;
- контроль та ведення кошторисної документації в програмі АВК 5;
- заключення Договорів на послуги будівельних робіт та закупівлю товару з постачальниками;
- приймання та перевірка Актів виконаних робіт з підрядниками.

2022-2023 рр. «Державний податковий університет», м. Ірпінь, Київська обл.
Начальник відділу документообігу та аналізу службової кореспонденції:
• керівництво діяльності та організаційної роботи у відділі;
• підпорядкування і виконання доручень керівника;
• забезпечення роботи з матеріалами та документами, що надходять на виконання до відділу;
• контроль за термінами виконання вищих державних органів, а також інших службових документів, що підлягають контролю;
• розроблення теоретичних та практичних засад нормативної документації відповідно до затверджених Типових положень та ДСТУ України;
• ведення електронного документообігу в програмному забезпеченні «Аскод».

З квітня 2023 року по теперішній час «Державний податковий університет»,
м. Ірпінь, Київська обл.
Заступник головного бухгалтера – начальник відділу обліку матеріальних цінностей і розрахунків:
• - здійснення керівництва та координацію роботи відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль виконання ними своїх завдань;
• - ведення бухгалтерського обліку ТМЦ: господарські операції з ОЗ, НА, МНМА, МШП;
• - контроль аналітичного обліку надходжень, видач і списання товарно-матеріальних цінностей;
• - надання методичної допомоги по питаннях обліку матеріальних цінностей і розрахунків;
• - нарахування земельного та екологічного податків, складання декларацій.
• - забезпечення якісного складання і своєчасного подання фінансової, податкової і
• статистичної звітності;
• - забезпечення проведення інвентаризацій, в т. ч. оформлення матеріалів,
• пов’язаних з недостачею і відшкодуванням нестач;
• - виконання вимог законодавчих, нормативно-правових, нормативних актів та інші
• вимоги, вказівки, завдання накази та розпорядження керівників;
- робота в системі «Парус бухгалтерія», «ІС-про», M.E.Doс, Аскод, MS Excel, Word, Power Point.

Дата резюме
17.04.2025

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: