• File

Василь

Фахівець роботи з клієнтами

Considering positions:
Фахівець роботи з клієнтами, Фахівець з компенсацій та пільг, Фахівець контакт-центра, Керівник з маркетингу, Приймальник, Фахівець з економічної безпеки, Фахівець з моніторингу, Автомийник, Менеджер з продажу
Age:
25 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чолинець Василь

Івано-Франківськ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Маю хороші навики усного та письмового спілкування. Контроль і оцінка якості роботи фахівців. Налаштований отримувати найкращі результати у своїй роботі. Мої професійні цілі - навчатися та розвиватися.
Професійний досвід роботи

АТ "Ідея Банк"
Головний фахівець по роботі з проблемною заборгованістю. Березень 2019- червень 2023:

• знання ПК на рівні впевненого користувача MS Office, e-mail, Internet;
• чітка дикція, вільне володіння українською мовою;
• володіння ПК на рівні користувача MS Office, e-mail, Internet;
• вміння визначати напрямок та стратегію розмови;
• хороші навички переконання і управління запереченнями;
• націленість на процес і результат.

ТОВ "НоваПей"
Провідний фахівець Відділ телемаркетингу 17 січня 2024 –30 квітня 2025
• Контроль і оцінка якості роботи фахівців Відділу телемаркетингу Управління
"Контакт-Центр" Департаменту клієнтського досвіду (далі - Відділу) методом
прослуховування дзвінків, згідно анкети якості обслуговування.
• Контроль показника «Рівень обслуговування» і вчасне реагування у випадку
його зниження.
• Формування клієнтських баз та їх завантаження в систему Товариства для
подальшого опрацювання.
Участь у плануванні роботи працівників Відділу (складання графіків роботи).
• Участь у адаптації і навчанні фахівців Відділу.
• Інформування клієнтів про зміни в умовах користування
продуктами/сервісами Товариства, про оновлення та покращення в продуктах та послугах.
• Розгляд запитів у системі управління запитами користувачів за потенційними
клієнтами на відкриття рахунку (в разі виявлення співпадіння даних клієнта з публічними
особами).
• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні клієнтів
в межах своєї компетенції.
• Взаємодія з іншими підрозділами Товариства для оперативного вирішення
стандартних і нестандартних ситуацій, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів.
Негайне інформування Начальника Відділу про нестандартні ситуації,
пов’язані з обслуговуванням клієнтів.
• Надання пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів
фахівцями Відділу.

Освіта
Правознавство, Івано-Франківськ
Закінчена вища, з 2015 по 2023
2015-2019 « Юридичний коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника »
2019-2023 «Навчально-науковий юридичний інститут Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» Спеціальність Правознавство.
За своєю освітою, після закінчення інституту проходив практику у Івано-Франківській міській асоціації адвокатів
Знання мов
Німецька - Elementary
Особисті інтереси
Подорожі, криптовалюта ,техніка , спорт та активний відпочинок.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: