• PRO

Владислав

Team Lead

Considering positions:
Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, Руководитель отдела продаж, Руководитель отдела качества, Project-менеджер
Employment type:
full-time
Age:
28 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Team Lead

from 06.2022 to 04.2025 (2 years 10 months)
NDA, Удаленно (IT)

Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.


-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.

- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.

- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.

- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.

- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.

- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.

- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.

- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків

CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom

Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel

Системи управління знаннями: Confluence

Трекери завдань: Jira

Support manager

from 03.2021 to 05.2022 (1 year 2 months)
BotHelp, Удаленно (IT)

- Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest

Support manager

from 12.2018 to 01.2021 (2 years 1 month)
Gambling project, Удаленно (IT)

- Технічна підтримка іноземних клієнтів по листуванню англійською мовою
- Продажі та консультування
- Робота в унікальнiй CRM системі
- Складання звітності
- Обов'язки тім Ліда
- Одні з кращих результатів в команді
- Створення посібників для користувачів
- Аналітика поведінки користувачів і складання пропозицій щодо поліпшення ефективності роботи відділу

Education

Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко

Информационных технологий, Киев
Higher, from 2014 to 2019 (5 years)

Knowledge and skills

  • MS Office Picture Manager
  • Express
  • Створення чат-ботів
  • Ведення онлайн-чатів
  • Пунктуальність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Швидкий набір тексту
  • Jira
  • Slack
  • Ведення CRM
  • Управление командой
  • Creatio
  • MS Excel
  • Project management
  • Репутація

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Additional information

Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: