- PRO
Владислав
Team Lead
- Considering positions:
- Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, Руководитель отдела продаж, Руководитель отдела качества, Project-менеджер
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 28 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13348807/
Work experience
Team Lead
from 06.2022 to 04.2025
(2 years 10 months)
NDA, Удаленно (IT)
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.
- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.
- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.
- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.
- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.
- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.
- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.
- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків
CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom
Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel
Системи управління знаннями: Confluence
Трекери завдань: Jira
Support manager
from 03.2021 to 05.2022
(1 year 2 months)
BotHelp, Удаленно (IT)
- Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest
Support manager
from 12.2018 to 01.2021
(2 years 1 month)
Gambling project, Удаленно (IT)
- Технічна підтримка іноземних клієнтів по листуванню англійською мовою
- Продажі та консультування
- Робота в унікальнiй CRM системі
- Складання звітності
- Обов'язки тім Ліда
- Одні з кращих результатів в команді
- Створення посібників для користувачів
- Аналітика поведінки користувачів і складання пропозицій щодо поліпшення ефективності роботи відділу
Education
Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко
Информационных технологий, Киев
Higher, from 2014 to 2019 (5 years)
Knowledge and skills
- MS Office Picture Manager
- Express
- Створення чат-ботів
- Ведення онлайн-чатів
- Пунктуальність
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Jira
- Slack
- Ведення CRM
- Управление командой
- Creatio
- MS Excel
- Project management
- Репутація
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — above average
Additional information
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
More resumes of this candidate
Remote
Full-time
- Team lead, NDA, 2 years 11 months
- Support manager, BotHelp, 1 year 2 months
- PRO
Remote
Higher education · Full-time
- Customer support, PAGA GAMES, 2 years 9 months
- Customer support, BotHelp, 1 year 2 months
- PRO
Considering positions: QC specialist, Тим лід, Менеджер з якості
Remote
Higher education · Full-time
- Quality control of support, NDA, 3 years
- Customer support, BotHelp, 1 year 2 months
Similar candidates
-
Team lead
Kyiv -
Тім лід
Kyiv, Remote -
Team lead
Kyiv -
Тім лід
15000 UAH, Kyiv -
Team leader PPC
110000 UAH, Kyiv -
Team leader
30000 UAH, Kyiv, Remote