• File

Ріта

Офіс-менеджер

Considering positions:
Офіс-менеджер, Спеціаліст з виготовлення зовнішньої реклами
Age:
40 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Ш е с т о п а л Р і т а

Особисті дані:
Дата народження: 11.06.1985 (39 років)
Місто: смт.Високий, Харківська обл.
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: (2000-2004р) «Харківський ордена «Знак пошани» електромеханічний технікум транспортного будівництва»
Досвід роботи:
Менеджер з адміністративної діяльності
09.2023 – 12.2024 (1.2 роки) – ТОВ «Аттика»
(Торгова мережа магазинів АТТИКА)
1.Займалась комплексним управлінням холодильного обладнання:
• Облік в 1с;
• Організація постачання ХО на торгові точки;
• Організація закупки ХО на нові ТТ;
• Контроль своєчасного ремонту;
2. Замовлення у постачальників скляних кубів для снеків на нові ТТ.
3. Замовлення спецодягу.
4. Виконувала різноманітні доручення керівника (збір інформації від кураторів ТТ, торгових точок, звіти і тощо).
5.Приймала активну участь у відкритті мінімаркету та в подальшому забезпечувала функціонування торгової точки.
Менеджер зі збуту:
01.2008 – 07.2023 (15 років) - ТОВ «Теркурій-Схід»
(Шкарпеткове виробництво)
До моїх обов’язків входило:
• Робота з базою 1С (прихід, рахунок, витрати, повернення, акти звірок);
• Робота з клієнтами (замовлення, індивідуальне замовлення B2B, ведення клієнта від взірця до відправки товару, підписання договорів, контроль повернення документів);
• Контроль оплат;
• Нарахування заробітної плати в Excel;
• Закупка пакувальних матеріалів;
• Розрахунки з постачальниками;
• Ведення витрат діяльності;
• Забезпечення офісу життєдіяльності (замовлення канцтоварів,води);
• Щомісячні звіти

Оператор ПК:
02.2006 – 11.2007 (1рік 9 міс) - ТОВ «ПЛЮС-РОСС»
Виробництво з виготовлення холодильного обладнання.
До моїх обов’язків входило:
• Нарахування заробітної плати в Excel;
• Заповнення паспортів на холодильне обладнання;
• Замовлення канцтоварів.

Комірник:
06.2004 – 02.2006 (1рік 8 міс) – « Харківський завод агрегатних верстатів»
До моїх обов’язків входило:
• Зберігання товарів на складі;
• Приймання та відвантаження товарів;
• Організація та контроль за складськими товарами;
• Ведення складського обліку.

Професійні навички:
• Вмію вибудовувати довірливі та продуктивні відносини з постачальниками та клієнтами.
• Впевнений користувач 1С, Підприємство 8.3,
• Excel, Word, Coral, Paint;
• Досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією;
• Комунікабельність і досвід роботи в команді;
• Здатність працювати в багатозадачному режимі;
• Уміння самостійно організовувати свій робочий день і розставляти пріоритети.
Особисті якості:
• Навчальність, відповідальність, уважність, працьовитість, добро зичність, лояльність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: