• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13354105/

Адміністратор медичної клініки

Considering positions:
Адміністратор медичної клініки, Офис-менеджер, Адміністратор, Бариста
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
П І Б: ДУДІНА АЛІНА ДМИТРІВНА

ДАТА ТА МІСЦЕ НАРОДЖЕННЯ: 16.10.1999., м. Донецьк

ОСВІТА:

• 2019-2022р. Київський національний торговельно-економічний університет,

бакалавр, спеціальність «Міжнародні економічні відносини»

• 2017-2019р. Торговельно-економічний коледж Київського національного

університету , фінанси, банківська справа та страхування.

• 2014-2017р. ДНЗ «Центр професійної освіти технології та дизайну м. Києва »,

оператор комп’ютерного набору; касир (в банку)

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• 01.08.2018-29.08.2019р. ТОВ «Флексо Прінт Плюс», діловод.

• 28.02.2017-01.07.2018р. Ресторан BOHO, адміністратор залу.

• 04.01.2016- 15.01.2017р. Кафе швидкого приготування «Just Salat», касир,

адміністратор.

ОСНОВНІ ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ:
Знання ПК на рівні користувача: пакет програм MS Office (Word, Excel); копіювання та
сканування документів.

ОСОБИСТІ ТА ДІЛОВІ ЯКОСТІ:

Працьовита, відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована, посидюча, не конфліктна, легко
навчаюсь новому.

Контактні дані: [open contact info](look above in the "contact info" section).

м. Київ, Оболонський район.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: