• File

Наталія

Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру

Considering positions:
Діловод, документознавець, адміністратор, оператор кол-центру, Адміністратор медичної клініки, Адміністратор рецепції
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Шукаю роботу: діловод, документознавець, адміністратор, оператор колл- центра.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані:
Наталія Михайлівна Севастьян

Дата народження: 4 січня 1974 року
Адреса: м.Київ, Святошинський район
Телефон : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Еmail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мови: українська, російська.

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, охайність, ввічливість, пунктуальність, комунікабельність, зосередженість, підтримання порядку в документації та робочому місці, навички спілкування з людьми.

Освіта і класифікація:

Молодший спеціаліст.
Київське міське педагогічне училище 2
імені К.Д.Ушинського.
Спеціальність "Дошкільне виховання"
1989-1993 р.

Бакалавр.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка і підприємництво"
2003-2007 р.

Спеціаліст.
Національний авіаційний університет
Спеціальність "Економіка підприємства"
2007-2008 р.

Досвід роботи:
Вихователь в дитячому садку 490 Національного авіаційного університету.
Серпень 1993 - Жовтень 2000.

Бібліотекар науково- технічної бібліотеки Національного авіаційного університету.
Листопад 2000 - Вересень 2007.

Провідний бухгалтер, інспектор відділу організації роботи зі студентами Національного авіаційного університету.
Жовтень 2007 - Березень 2025:

• Займалась консультативним супроводом з питань вступу, навчання та вирішення фінансових питань.
• Прийом та розподіл телефонних дзвінків, надання відповідей на запитання.
• Сортування та відповіді на листи по електронних поштах.
• Комунікативні навички, спілкування з людьми та допомога в розв'язанні проблем.

• Ведення, облік та реєстрація поточної документації.
• Ведення та контроль бази даних.
• Заключення договорів та написання заяв з відвідувачами.
• Виписки квитанцій, контроль оплати, боргів та авансів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: