• File

Ірина

Бухгалтер

Age:
45 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

КОЛЬЧАК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Контактний телефон
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження
28.05.1980 р.
Місце проживання
м. Миколаїв
e-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта основна
1995-1998 рр. Одеський автомобільно-дорожній технікум,
спеціальність – «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація – бухгалтер.

1998-2003 рр. Миколаївський державний аграрний університет, спеціальність – «Менеджмент організацій», кваліфікація – економіст-менеджер.
Додаткове навчання
2007 р. Український інститут розвитку фондового ринку Київського Національного Економічного Університету, курси підвищення кваліфікації гол.бухгалтерів фінан.компаній-управителів Фондів фінансування будівництва та Фондів операцій з нерухомістю.

2009 р. Комп’ютерна академія «Шаг», комп’ютерні курси по програмі «1С: бухгалтерія».
Досвід роботи
Грудень 2024 р. – липень 2025 р. - бухгалтер БО «БФ «Щедрик».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації (видаткові накладні, акти надання послуг, акти прийому-передачі благодійної допомоги, ведення обліку основних засобів та їх введення в експлуатацію, робота з Клієнт-Банком, ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами);
• ведення ТОВ на 3 групі єдиного податку без ПДВ (ведення первинної бухгалтерської документації, робота з Клієнт-Банком, ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами, нарахування заробітної плати та здавання звітів в Електронному Кабінеті та Medoc, робота у Вчасно, робота в особистих кабінетах Миколаївводоканалу та ТОВ «МЕК», складання фінансової звітності);
• ведення ФОП на 3 групі єдиного податку без ПДВ (первинна документація, робота з Клієнт-Банком, нарахування та сплата податків, ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами, здавання звітів в Електронному Кабінеті).

Вересень 2020 р. – листопад 2024 р. - економіст в ТОВ «Термо-Буд».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації (виписка видаткових накладних та товаро-транспортних накладних),
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• ведення обліку операцій переміщення та списання ПММ,
• ведення подорожніх листів.

Травень 2019 р.- серпень 2020 р. – бухгалтер в ТОВ «Смарт Фінексперт».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової документації і касових операцій,
зведення даних та надання звітності в НБУ та інше.

Травень 2018 р.- травень 2019 р. – бухгалтер-ревізор в ТОВ «АФ «АПА».
В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з контрагентами,
• робота з «Клієнт-банком»,
• ведення касової книги,
• ведення обліку використання робочого часу,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій та інше.

2017–квітень 2018 рр. – ФОП Казакова Л.І. (Мережа магазинів «Giardini») - бухгалтер по товарно-матеріальним цінностям.
В мої обов’язки входило:
• приймання та оприбуткування товарно-матеріальних цінностей,
• контроль достовірності обліку товарно-матеріальних цінностей, що поступили, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, які пов`язані з їх рухом, порядок складання звітності на основі первинних документів,
• проведення інвентаризації, відображення її результатів.

2010–2016 рр. – заступник начальника відділу взаємодії з роботодавцями Заводського районного центру зайнятості.
В мої обов’язки входило:
• проведення фінансово-документальних перевірок юридичних та фізичних осіб-підприємців щодо правильності нарахування страхових внесків до Фонду,
• зустрічі з керівництвом підприємств Заводського району з метою працевлаштування безробітних,
• підготовка договорів та додаткових угод щодо тимчасового працевлаштування безробітних,
ведення обліку цільового використання коштів Фонду.

2006-2009 рр. – бухгалтер-касир в Миколаївській філії ЗАТ «АСК «ІНГО Україна».
В мої обов’язки входило:
• ведення касової книги,
• здійснення платежів через систему «Клієнт-банк»,
• внесення в програму страхових полісів,
• нарахування заробітної плати співробітникам СК, розрахунки компенсацій, лікарняних та відпускних,
складання звітів до фондів та податкової інспекції.

2003-2006 рр. – бухгалтер в ТОВ «Меблевий Бум». В мої обов’язки входило:
• ведення первинної бухгалтерської документації,
• ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями (в т.ч. ПДВ),
• ведення касової книги,
• робота з банком,
• нарахування заробітної плати працівникам, розрахунки компенсацій, відпускних та лікарняних,
• складання звітів до фондів, статистики та податкової інспекції.
В групу компаній власника входили юридичні та фізичні особи з різними видами діяльності і системами оподаткування.
Знання комп’ютера
Впевнений користувач (Word, Exсel, 1 C, М.Е.Doc, Вчасно)
Особисті якості
Відповідальна, сумлінна, уважна до деталей, здатна до самонавчання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: