• File

Олександр

Керівник відділу продаж, комерційний директор

Age:
42 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
П.І.Б.
Животов Олександр Миколайович
Дата народження
03.07.1983 р.
Сімейний стан
Одружений, діти: син 9 років
Місце проживання
Україна, Київ
Контактні дані
[open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль
Керівник відділу продаж, комерційний директор.
Бажаний рівень доходу
Від 150 000,00 грн
Освіта
Запорізький будівельний технікум, 1998
Спеціальність: Ремонт, обслуговування автомобілів та двигунів;
Запорізький національний технічний університет, 2002 (Закінчив 4 курси).
Спеціальність: Колісний, гусеничний транспорт (інженер-конструктор).
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020
Спеціальність: Двигуни внутрішнього згоряння.
Досвід роботи
З 01.12.2022 і до нині Керівник відділу продаж в Україні ТОВ «УКРОЛІЯ» ТМ «EFFO» (місце дислокації м. Київ).
Досягнення: збільшення ообсягів продажу в 2 рази (+100%) в порівнянні з довоєнним часом.
Розробка стратегії продажів: побудова та реалізація стратегії щодо збільшення обсягу продажів, аналіз ринку та конкурентів, визначення цільових показників (KPI) команди;
Управління командою: підбір, навчання та адаптація нових співробітників, мотивація та розвиток команди, проведення планерок, контроль виконання плану продажу, оцінка ефективності працівників;
Організація продажів: контроль за веденням клієнтської бази, впровадження та дотримання стандартів спілкування з клієнтами;
Робота з ключовими клієнтами: ведення переговорів на високому рівні, укладання стратегічно важливих угод, вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами;
Аналітика та звітність: підготовка звітів для керівництва, аналіз динаміки продажу та виявлення слабких місць, прогнозування виручки та планування бюджету;
Взаємодія з іншими відділами: співпраця з маркетингом, логістикою, фінансами, участь у створенні нових продуктів.
Кількість підлеглого персоналу – 5 осіб.
З 06.12.2019 по 19.05.2022 Регіональний менеджер із Західної України ТОВ «Вічунай-Україна» ТМ «VICI» (місце дислокації м. Київ), територія – Житомир, Вінниця, Хмельницький, Рівне, Луцьк.
Досягнення: продаж 2020р - 464 тонни, продаж 2021 - 546 тонн, зростання +17,7%.
збільшення обсягів продажу у регіоні, виконання планових показників;
аналіз, аудит ринку та конкурентного середовища, розробка та впровадження трейд заходів;
контроль та організація роботи дистриб'юторів, ОПТу, В2В (виробництва з переробки риби та морепродуктів), ХОРЕКА, спец. Клієнтів (інтернет торгівля);
контроль існуючої бази клієнтів, пошук та залучення нових клієнтів, ведення переговорів;
контроль фінансової дисципліни;
комунікація із відділами;
контроль за виконанням комерційної політики.
ведення звітності.
Кількість підлеглого персоналу – 7 осіб.
З 01.08.2017 до 21.11.19. Начальник сектору продажу Південно-Східного регіону України ПрАТ «Київський маргариновий завод» ТМ «Олком», територія – Запоріжжя, Дніпро, Маріуполь, Краматорськ.
З 01.03.2015 по 31.07.2017 Регіональний менеджер Південно-Східного регіону України ПАТ «Київський маргариновий завод» ТМ «Олком», територія – Херсон, Миколаїв, Одеса, Запоріжжя, Дніпро, Кіровоград.
З 01.05.2013 по 30.04.2015 Регіональний менеджер Південного регіону України ПАТ «Київський маргариновий завод» ТМ «Олком», територія – АР Крим, Херсон, Миколаїв, Одеса.
збільшення обсягів продажу у регіоні, виконання планових показників;
Досягнення: Збільшення середньої маржі з 23% до 48%.
аналіз ринку та конкурентного середовища, розробка та впровадження трейд заходів;
контроль та організація роботи команд дистриб'юторів, розробка та впровадження мотивації; робота з В2В (пекарні, хлібозаводи).
контроль існуючої бази клієнтів, пошук та залучення нових клієнтів, ведення переговорів;
контроль фінансової дисципліни;
комунікація із заводом та відділами;
пошук нових дистриб'юторів;
контроль за виконанням комерційної політики.
ведення звітності.
Кількість підлеглого персоналу – 2 особи.
З 25.02.2011 р. до 29.04.2013 Регіональний менеджер ТОВ «Українська сирна компанія» ТМ «КОМО» (з 25.02.2011 до 30.05.2012 АР Крим, Херсон, Миколаїв, Одеса, Запоріжжя. Досягнення за період: отримав 6,5 тонн/міс продажів, здав 110 тонн/міс продажів, зростання 1593%; з 01.06.2012 по 29.04.2013 Запоріжжя, Донецьк, Луганськ, Харків Досягнення за період: отримав 153 тонн/міс продажів, здав 363 тонн/міс продаж, зростання 137%).
збільшення обсягів продажу у регіоні, виконання планових показників;
аналіз ринку та конкурентного середовища, розробка та впровадження трейд заходів;
контроль та організація роботи команд дистриб'юторів, розробка та впровадження мотивації;
контроль існуючої бази клієнтів, пошук та залучення нових клієнтів, ведення переговорів;
контроль фінансової дисципліни;
комунікація із заводом та відділами;
пошук нових дистриб'юторів;
контроль за виконанням комерційної політики.
ведення звітності.
Кількість підлеглого персоналу – 4 особи.
З 02.08.2010 по 15.02.2011 Керівник відділу продажів , Hamster Club Int. (продукція ТМ "Клинські", ТМ "Галка", ТМ "Смак"). Розвиток дистрибуції в Запоріжжі, виконання планів продажів, боротьба за територію та клієнтів з конкуруючими дистриб'юторами, відстеження дебіторської заборгованості, підбір та навчання персоналу. Чисельність підлеглого персоналу – 8 осіб.
З 06.02.2009 по 30.07.2010 Територіальний менеджер ТОВ «Торговий дім «Лагуна» (ТМ «Водний світ») у Запоріжжі та області.
Надання допомоги дистриб'юторам в прямих продажах, проведення переговорів.
Комунікація з заводом і підрозділами (підтримання запасів товарів в обсязі і асортименті з урахуванням умов сезонності і періодів).
Забезпечення виконання планів продажів.
Максимальне використання потенціалу всіх каналів збуту на підзвітній території.
Робота з дебіторською заборгованістю.
Щотижневий аудит товарних запасів дистриб'юторів для забезпечення інвентаризації в розрізі асортименту та своєчасної ротації товарів.
Аудит каналів збуту з метою контролю якості дистрибуції.
Пошук нових дистриб'юторів.
Контроль за виконанням комерційної політики.
Ведення звітності.
З 01.07.2008 по 05.02.2009 Керівник відділу продажів ПП "Лідер Лоджистік Груп" (продукція ВАТ "Вінніфрут", продукція ВАТ "Одесакондитер"), розвиток дистрибуції на території Запоріжжя, виконання планів продажів, боротьба за територію та клієнтів з конкуруючими дистриб'юторами, відстеження дебіторської заборгованості. Кількість підлеглого персоналу – 5 осіб.
З 05.06.2007 по 16.06.2008 – супервайзер по роботі з ключовими клієнтами в Запоріжжі та регіоні ВАТ "САН Інтербрю Україна" (ТМ "Чернігівське", ТМ "Рогань", "Старопрамен"). Надання допомоги дистриб'юторам з питань прямих продажів, маркетингу, логістичних проблем (розробка та узгодження періодичності та маршрутизації поставок товарів). Проведення щотижневих оперативних зустрічей з дистриб'юторами. Щотижневий аудит товарних запасів дистриб'юторів для забезпечення інвентаризації в розрізі асортименту та своєчасної ротації товарів. Аудит роботи операторів баз даних (OBD) з метою своєчасної обробки заявок на відвантаження товарів, з подальшим контролем роботи логістичних служб дистриб'ютора. Контроль за виконанням умов договору ключовими клієнтами. Забезпечення дистрибуції продукції компанії в торгових точках ключових клієнтів регіону шляхом проведення переговорів, досягнення домінування над конкурентами в розміщенні продукції (основна точка продажу, холодильне обладнання, додаткові точки продажу), забезпечення мерчендайзингу та візуалізації продукції компанії. Управління ексклюзивною командою торгових представників дистриб'ютора АТ «САН Інтербрю Україна», підбір та навчання торгових представників та мерчендайзерів, постановка та контроль за виконанням цілей. Збільшення обсягу продажів. Чисельність підлеглого персоналу – 14 осіб.
з 01.09.2006 по 04.06.2007- Торговий представник по роботі з ключовими клієнтами в Запоріжжі, Hamster Club Int. (продукція ВАТ "САН Інтербрю Україна")
Забезпечення інвентаризації в ТТ ключових клієнтів, виконання поставлених цілей і завдань, планових показників, контроль за виконанням умов договорів ключовими замовниками, досягнення домінування над конкурентами в розміщенні продукції (основне місце продажу, холодильне обладнання, додаткові точки продажу), забезпечення мерчандайзингу та візуалізації продукції компанії.
з 27.05.2005 по 31.08.2006- Мерчендайзер для ключових клієнтів ВАТ "САН Інтербрю Україна", м. Запоріжжя.
Забезпечення мерчандайзингу та візуалізації продукції компанії.
Додаткова інформація
Комп'ютер: впевнений користувач MS Word, Excel, I – net, PowerPoint, SPOT 2D.
Мови: російська, українська – вільно.
Стаж водіння: з 2001 року
Самоконтроль, відповідальність, активність, цілеспрямованість, націленість на результат.
Рекомендації на вимогу.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: