• File

Татьяна

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Економіст, Секретар
Age:
45 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

м. Миколаїв

П.І.Б. Лапта́ Тетяна Миколаївна

Эл. почта [open contact info](look above in the "contact info" section) тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження 12.05.1980г.

Сімейний стан заміжня, одна дитина (16 років)

Адреса м.Миколаїв, просп.Миру буд.21, кв.253.

Освіта: 1. Середньо-технічна - Докучаєвський технікум Донецького державного університету економіки і торгівлі за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація бухгалтер 1997-1999 рр.
2. Вища - Київський національний університет будівництва та архітектури за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікація менеджер-економіст 2006 - 2009 рр.

Досвід роботи: 2002-2014 рр. займана посада - бухгалтер
(ПАТ «Докучаєвський Флюсо-доломітний комбінат»)

2015-2020 рр. займана посада - завідувачка складом готової продукції (ФОП Курючкіна І В)

2021 - 2023 рр. займана посада - економістка договірних та претензійних справ відділу договірних робіт (ТОВ «Концерн Прометей»)

2023 - 2025 рр. займана посада - інспекторка з кадрів (ПП «Дайм-Трейд»)

Основні обов'язки на займаній посаді бухгалтера ОЗ:

Облік основних засобів, МШП, ТМЦ і ПММ .

Контроль за рухом ОЗ, МШП і ТМЦ в розрізі матеріально-відповідальних осіб та об'єктів. Облік матеріальних цінностей на позабалансових рахунках.
Робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль).

Відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів, товарно-матеріальних цінностей. Ведення обліку надходження, переміщення і списання ОЗ, МШП, ТМЦ і ПММ.

Оформлення друкованих форм документів по надходженню ОЗ: введення в експлуатацію, переміщенню та вибуттю, модернізації/ремонту/реконструкції та іншим поліпшенням основних засобів, складання наказів «про проведення модернізації» та розпоряджень «про введення в експлуатацію об'єктів основних засобів».

Нарахування амортизації, контроль нарахування амортизації в БО і НУ.
Підготовка та здача документів до архіву. Підготовка документів для аудиторської та податкової перевірки.

Відображення введення в експлуатацію, контроль нарахування амортизації, обліку, списання ОЗ і ТМЦ в програмі SAP.

Організація, участь та оформлення планових і позапланових інвентаризацій майна та відображення їх результатів. Контрольні процедури при закритті місяця. Здача статистичної звітності.

Основні обов'язки на займаній посаді завідувачки складу готової продукції:

Керівництво роботою складу з приймання, зберігання та відпуску готової продукції, з її розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення і прискорення пошуку
необхідних товарів.

Контроль якості продукції на складі.

Забезпечення збереження готової продукції.

Організація роботи з комплектації, пакування та підготовки продукції до відвантаження.

Забезпечення відвантаження продукції згідно з оформленими відповідним чином документами (рахунками-фактурами, накладними та ін.)

Ведення обліку складських операцій.

Забезпечення виконання правил оформлення і здачі прибутково-видаткових документів.

Складання звітності.

Проведення інвентаризацій.

Організація підготовки продукції до відправлення споживачам у встановлені терміни і в повному обсязі.

Контроль залишків продукції на складі.

Основні обов'язки на займаній посаді економіста з договірних і претензійних справ:

Розробка, узгодження та контроль виконання договорів (постачання, надання послуг та ін.)

Перевірка економічної обґрунтованості умов договорів.

Ведення обліку договорів, контроль термінів їх виконання та пролонгації.

Аналіз і підготовка претензій до контрагентів у разі порушення договірних зобов'язань.

Взаємодія з юридичним відділом при підготовці позовів та інших документів.

Підготовка звітності з договірної та претензійної роботи.

Листування та переговори з контрагентами.

Основні обов'язки останнього місця роботи:

Кадрове діловодство та ведення документації, пов'язаної з персоналом:

Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників.
Ведення трудових книжок та особових справ співробітників.
Підготовка наказів (про прийом, звільнення, відрядження, відпустки тощо)

Робота з документацією:

Ведення штатного розкладу та графіків відпусток.
Ведення табелів обліку робочого часу.
Формування та зберігання особових справ співробітників.
Контроль за проходженням медоглядів співробітників.

Додаткова інформація: Навички проведення інвентаризацій ОЗ і ТМЦ (в т.ч. і авто ПММ). Впевнений користувач ПК: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Робота з договорами; навички ведення ділового листування, уважність до деталей, систематизування та аналізування даних для складання довідок і звітів, робота з великим обсягом документів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: