- File
Валентин
Сервіс-менеджер
- Considering positions:
- Сервіс-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
- Age:
- 22 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13368136/?puid=134036
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Менеджер по роботі з клієнтами | 22 роки | 23.03.2003
Амбітний та комунікабельний фахівець із досвідом роботи з клієнтами в B2B та
B2C-середовищах. Умію будувати довготривалі відносини, глибоко розуміти
потреби клієнта і супроводжувати його на кожному етапі взаємодії з компанією.
Маю навички управління очікуваннями клієнтів, вирішення конфліктів і
проєктного координаційного супроводу. Шукаю команду, де зможу зростати як
менеджер по роботі з клієнтами і бути частиною клієнтського успіху.
Досвід роботи:
Адміністратор Центру Надання Адміністративних Послуг
2024 — 2025
- Приймав клієнтів, консультував щодо послуг, супроводжував документообіг та
етапи отримання адмінпослуг
- Оперативно вирішував нестандартні ситуації, забезпечуючи якісний клієнтський
досвід
- Взаємодіяв з різними структурами та підрозділами для ефективного вирішення
запитів
Менеджер з продажу інфопродукту (супровід клієнтів)
2023 — 2024
- Вів повний цикл взаємодії з клієнтами — від першого контакту до оплати
- Будував довірливі відносини, виявляв потреби та допомагав знайти найкраще
рішення
- Набув досвіду ведення переговорів, управління клієнтською воронкою, роботи з
запереченнями
Менеджер контакт-центру, АТ «Укрпошта»
2021 — 2022
- Консультував клієнтів щодо сервісів, допомагав із запитами через дзвінки, чат
та email
- Працював у CRM-системі, фіксував звернення, слідкував за їх статусом та
ефективним виконанням
- Забезпечував позитивний досвід клієнтів навіть у складних ситуаціях
Soft skills:
- Робота з клієнтами / супровід
- Управління очікуваннями та комунікація
- Робота з запереченнями, критичне мислення
- Командна взаємодія
- Гнучкість, адаптивність, емоційна стабільність
- Тайм-менеджмент, багатозадачність
Hard skills:
- CRM-системи, Google Suite, MS Office
- Jira, Confluence, Trello, Miro
- Canva, базовий дизайн-контент для клієнтської комунікації
- ChatGPT-4, Midjourney (знання ШІ для оптимізації комунікації)
Освіта:
Київський університет ринкових відносин
Правознавство | 2022 — 2024
Чернігівський кооперативний фаховий коледж
Право | 2018 — 2022
Similar candidates
-
Сервіс-менеджер
Kyiv -
Сервіс-менеджер
Kyiv -
Customer service manager
Kyiv -
Сервіс-менеджер
35000 UAH, Kyiv -
Sales manager, customer support representative, English teacher
15000 UAH, Kyiv, Remote -
Customer support representative
Kyiv