Наталя

Керівник, бухгалтер, комірник, адміністратор

Considering positions:
Керівник, бухгалтер, комірник, адміністратор, Тім лід, Контролер, Скарбник, Спеціаліст з фінансів, Клієнт-менеджер
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бухгалтер, помічник керівника

from 05.2021 to now (4 years 3 months)
Компанія «Марк- Авто» (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер

from 03.2021 to 05.2021 (2 months)
Консалтингова компанія"Парадігма", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

ведення компаній

Бухгалтер

from 11.2014 to 02.2020 (5 years 3 months)
ТОВ «Турист – Сервіс», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- виконання розпоряджень безпосереднього керівництва;
- оформлення первинної касової документації. Формування звіту з РРО;
- работа з програмами - R-Kepeer та Medoc;
- рєестрація та оформлення довіреностей;
- работа з постачальниками – укладання договорів, щомісячна звірка по роботі, послуга та фінансам;
- работа з замовниками, оформлення договорів та залучення до співробітництва;
- реєстрація та проведення податкових накладних, розрахунок коригувань;
- щомісячне проведення актів виконаних робіт з постачальниками та замовниками;
- кадровий облік;
- нарахування заробітної плати, відпустки, лікарняних;
- відображення у первинних документах бухгалтерського обліку руху коштів;
- контроль руху коштів на банківських рахунках підприємства, проведення платежів (клієнт – банк), виписки;
- переміщення товарів між складами, проведення інвентаризації товара;
- оформлення, відкриття, реєстрація підприємств, ліцензій, касова книга.
Робота з 5-ю компаніями.

Менеджер з персоналу

from 04.2014 to 10.2014 (6 months)
ТОВ «Гарант Сєрвіс Групп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Работа з документацією, з налоговою, реєстрація підприємств, за дорученням керівництва.

Помічник керівника

from 05.2012 to 03.2014 (1 year 10 months)
ТОВ «МЛ Групп», Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

1. Работа з документами:
• - прийом та перевірка правильності офомлення підготовлених проектів документів, що передаються керівнику на підпис, якісне їх редагування;
• - прийом вхідної на розгляд керівника кореспонденції та подальша передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
• - ведення діловодства: складання листів, запитів та інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів та інших матеріалів, необхідних для роботи керівника. Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок та доручень керівником підприємства взятих під контроль;
- ведення контрольно – реєстраційної картотеки.
2. Робота організаційна:
• - прийом та передача повідомлень каналами зв’язку (факс, e-mail тощо);
• - створення «телефонного іміджу» компанії та керівника, огородження керівника від непотрібних відвідувачів та дзвінків, самостійне прийняття рішень щодо переадресації та завершення дзвінків;
• - забезпечення робоча міста керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють його ефективній роботі;
• - організація та координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального порядку та процедури роботи керівника;
• - підготовка засідань, порад та інших нарад, що проводяться керівником (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час та місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), ведення та оформлення протоколів нарад;
• - організація презентацій та представницька діяльність, організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань та пропозицій працівників;
• - виконання особистих доручень.
3. Бухгалтер – нарахування заробітної плати, щомісячна звітність, банк.
4. Організація та проведення Івент заходів.

Адміністратор салону краси

from 03.2011 to 02.2012 (11 months)
СК «Emotion», Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

СК «Emotion» (студія красоти) на посаді адміністратор — бухгалтер та за сумісництвом помічник керівника:
- контроль та постановка роботи з обслуговуючим персоналом та клієнтами;
- внутрішня документація, звіти;
- нарахування заробітної плати;
- облік складу (прихід – витрата, залишки);
- закупівля товару, розрахунок із постачальниками;
- ведення каси.

Адміністратор салону краси

from 01.2009 to 10.2010 (1 year 9 months)
ЧП «Лазер - Естет центр «Сузірря», Донецьк (Краса, фітнес, спорт)

ЧП «Лазер - Естет центр «Сузірря» (лікарська косметологія) на посаді старшого адміністратора та в.о. управителя:
- контроль та постановка роботи з обслуговуючим персоналом та клієнтами;
- внутрішня документація, звіти;
- нарахування заробітної плати;
- облік складу (прихід – витрата, залишки)
- ведення роботи салону в 1С.

Экономист

from 08.2008 to 11.2008 (3 months)
Банк «Кредит-Дніпро», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Банк «Кредит-Дніпро» на посаді ведучого спеціаліста з кредитування фізичних осіб.
- залучення та обслуговування – автосалони, страхові компанії, агенції нерухомості;
- кредитування авто та іпотека;
- моніторинг клієнтів.

Экономист

from 05.2005 to 08.2008 (3 years 3 months)
ДФ ОАО «Кредитпромбанк», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

ДФ ОАО «Кредитпромбанк» відділення №6 на посаді економіста з кредитування фізичних осіб;

Переведена на Путилівське відділення на посаді старшого економіста з роздрібного бізнесу:
- обслуговування фіз. осіб;:
- прийом платежів;
- виготовлення та видача пластикових карт;
- погашення кредитів;
- кредитування під зарплатний проект, кредитні ліміти;
- продаж банківських продуктів;
- депозити та депозитарій;
- ведення усіх форм журналів та т. ін..

Заступник директора

from 12.2003 to 06.2004 (6 months)
ДОД АППБ «Аваль» Калінінське відділення, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

ДОД АППБ «Аваль» Калінінське відділення на посаді зав. начальника з питань роздрібного бізнесу:
- організаційні питання;
- залучення клієнтів.

Экономист

from 05.2002 to 12.2003 (1 year 7 months)
ДРУ КБ «Приватбанк» Ворошиловське ТОБО, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

ДРУ КБ «Приватбанк» Ворошиловське ТОБО на посаді економіста з кредитування фізичних осіб:
- кредитування фіз. осіб. - авто, іпотека, ТНП;
- моніторінг.

Бухгалтер

from 03.2000 to 03.2002 (2 years)
ДФ АКБ «Правекс-Банк», Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

ДФ АКБ «Правекс-Банк» на посаді бухгалтера УОО:
- внутрішня бухгалтерия
переведена на посаду економіста грошового обігу:
- обслуговування фіз. та юр. осіб;
- продаж готівки;
- прийом платежів.

Knowledge and skills

  • Уважність
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Користувач 1С
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • R-Keeper
  • Здатність до навчання
  • Лідерство
  • Інвентаризація
  • Клієнт-Банк
  • Стресостійкість

Additional information

Користувач ПК , Excel, Microsoft Ofice, Far , Scrooge, Sybridge, 1 С 8.3, 1 С УПР-учет, УПП, BAZ, Medoc, R-Keeper, BAS – бухгалтерія, Вчасно. Права категорії В.
Цікавить віддалений формат роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: