- File
Ольга
Інспектор відділу кадрів
- City:
- Odesa
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13380586/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
повна, неповна зайнятість, дистанційно
Дата нарождення: 26 жовтня 1988 (36 років)
Місто: Одеса
Телефон: [
Ел. пошта: [
Ціль
набуття досвіду, підвищення кваліфікації, покращення матеріального добробуту
Досвід роботи
Інспектор з кадрів
с 03.2015 по 12.2015 (9 місяців)
ПАТ “Юніон Стандард Банк”
- ведення кадрового діловодства банківських відділень Західного регіону України (штат співробітників понад 200 осіб);
- кадрове оформлення документів співробітників під час відкриття та закриття відділень (за час роботи відкрилося 10 відділень) у стислий термін;
- заповнення, облік руху трудових книжок співробітників (ведення журналу);
- облік відпусток, лікарняних згідно КЗпП України;
- підготовка довідок з місця роботи, копій трудових книг, та ін. довідок на вимогу;
- надання повідомлень та листів до ЦЗ та ДПІ;
- збір нововведених документів з усіх відділень, збір та перевірка табелів обліку робочого часу;
- внутрішні звіти про щоденні кадрові зміни;
- робота у программі ІС-ПРО;
- скорочення штату співробітників.
Менеджер з персоналу
с 02.2014 по 12.2014 (10 місяців)
Мережа готелів "Чорне море", ДП "Практика С" (Готельно - ресторанний бізнес)
- підбір персоналу, проведення співбесід;
- ведення з нуля кадрового документообігу мережі готелів та ресторанів у повному обсязі: заяв, наказів, посадових інструкцій, особових справ, довідок на вимогу, виписок з наказів, обхідних листів, журналів (штат співробітників понад 200 осіб.);
- облік, заповнення, видача трудових книг, ведення журналу;
- контроль графіка відпусток співробітників;
- наявності медичних книг;
- облік змінного графіка робіт;
- формування та перевірка табелів обліку робочого часу за підрозділами;
- контроль змін у штатному розписі (Excel);
- надання зарплатних карток співробітникам;
- заповнення лікарняних листів;
- контроль та внесення змін посадових окладів та ПСП у 1С 8.2;
- ведення за сумісництвом кадрового діловодства підприємства ДП "Практика С" - 1С, накази, журнали, лікарняні, відпустки тощо. (штат співробітників-65 осіб)
Інспектор відділу кадрів
с 09.2012 по 03.2013 (5 місяців)
ТОВ «Мед-сервіс Юг» (Роздрібна торгівля медикаментами, лікарською косметикою та супутніми товарами)
- ведення кадрового документообігу у повному обсязі: заяв, наказів, розпоряджень, особових справ, відгуків про закриття випробувальних термінів, довідок на вимогу, виписок із наказів, листів, обхідних листів, актів приймання-передачі, журналів (штат співробітників – 180 осіб);
- ведення обліку відряджень (накази, посвідчення про відрядження, службові записки, журнали);
- складання та контроль графіка відпусток співробітників;
- заповнення лікарняних листів, проведення в 1С-8.0;
- облік, заповнення, видача трудових книг, ведення журналу;
- контроль та внесення змін посадових окладів та ПСП в 1С;
- формування штатного розпису в 1С, внесення змін щодо штатних одиниць;
- формування та перевірка табелів обліку робочого часу (23 табелі);
- складання та здавання звітів за формами №3-ПН, №5-ПН, №6-ПВ, №10-ПI у Держ.органи;
- складання внутрішньокорпоративних кадрових звітів, таблиць;
- реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, отримання та відправлення пошти, взаємодія зі співробітниками аптек (збір заявок, службових записок, забезпечення бейджами, журналами з ОП, інструкціями тощо);
- збір пакету установчих документів по постачальникам, реєстрація договорів;
- формування наказів, листів, розпоряджень щодо основної діяльності, заповнення журналів;
- підбір персоналу, розміщення вакансій в Інтернеті;
- організація підвищення кваліфікації персоналу в навчальному закладі.
Оператор ПК, інспектор відділу кадрів
с 04.2011 по 05.2012 (1 рік 1 місяць)
Мережа продуктових супермаркетів (Продаж продовольчих товарів для населення)
- ведення бази даних в 1С-7.7, наказів, особистих карток співробітників, складання кадрових звітів за підрозділами (штат співробітників понад 1200 осіб);
- ведення бази персональних даних у Excel;
- заповнення, видача, облік трудових та медичних книг, складання звітності,
- контроль, перевірка табелів обліку робочого часу за підрозділами, штатних розстановок та штатного розпису, ведення журналів;
- ведення кадрового документообігу (трудові договори, накази, розпорядження, заяви про прийом, переведення, звільнення, про відпустки, у зв’язку з вагітністю та пологами, та інше);
- видача довідок за місцем вимоги;
- збирання, надання кадрових документів та складання звітів для перевіряючих та контролюючих Держ.органів, взаємодія з відділом Бухгалтерія;
- ведення знижкових карток у ПЗ «WBAR» по всіх підрозділах мережі;
- контроль вхідної та вихідної кадрової документації, наявності канцелярії у відділі;
- щоденні відстеження кадрових змін по підрозділам, звіряння, телефонні переговори, листування по ел.пошті;
Освоїла нові процедури за короткий термін – за два тижні. Постійно заміняла менеджера з підбору персоналу. Під час відкриття нового магазину займалась підбором персоналу.
Завжди виконувала роботу вчасно.
Освіта
Вища
с 09.2005 по 06.2010
Одеська Національна Академія Харчових Технологій (ОНАХТ), «Бухгалтерський облік та аудит» кваліфікація «Спеціаліст з обліку та аудиту», Одеса.
Додаткова освіта
січень 2013 - березень 2013 – Курси «HR-менеджмент» (Інститут сучасних професій)
при Обчислювальному Центрі ОНАХТ – 2008-2009 р. – «Комп’ютерна бухгалтерія (1С)» теоретичне та практичне вивчення програмного продукту 1С (7.7, 7.8, 8.0, 8.1 версій)
липень 2006р. – «Оператор ПК» при Обчислювальному Центрі ОНАХТ
з вересня 2015р. - Чкаловські курси іноземних мов (вивчення английскої мови, рівень
Pre-intermediate)
Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером, ПЗ
ІС-ПРО, 1С-версії 7.7, 8.0, 8.1, 8.2 (Зарплата/Кадри), ПЗ «WBAR», Офісні програми Word, Excel, Access, Internet, електронна пошта, принтер, ксерокс, факс, сканер, міні-АТС
Додаткова інформація
відповідальність, активність, старанність, швидке навчання, цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність
Similar candidates
-
HR-менеджер
Odesa -
Керівник відділу
Odesa, Vinnytsia , more 7 cities -
Менеджер з персоналу
35000 UAH, Odesa -
HR-менеджер
15000 UAH, Odesa, Remote -
Инспектор по кадрам
15000 UAH, Odesa -
Менеджер, инспектор кадров, делопроизводитель
25000 UAH, Odesa