• File

Олена

Адміністратор

Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Логозинська Олена Вікторівна
м. Київ, Оболонський р-н;
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section);
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 10.08.1977 р.;
Сімейний стан: розлучена, маю доньок 26 та 16 років.
Мета:
Шукаю можливість реалізувати свій багаторічний досвід у сфері адміністративного та кадрового супроводу на посаді адміністратора медичного закладу. Маю навички організації ефективної роботи персоналу, ведення документації, комунікації з співробітниками та контролю щоденних операційних процесів. Орієнтована на якісне обслуговування, порядок та злагоджену роботу колективу.

Освіта:
📘 Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
2018 — Магістр, облік і оподаткування
2017 — Бакалавр, облік і аудит

📘 Маріупольський будівельний технікум
2007 — Спеціальність: бухгалтерський облік

Досвід роботи:
04.2020 – 06.2024 - Бухгалтер / Адміністративний супровід.
ККП «МБТІ – Маріупольська нерухомість», м. Маріуполь.
• Ведення кадрової документації: табелювання, прийом/звільнення співробітників
• Розрахунок щомісячної оплати послуг, виставлення квитанцій
• Комунікація з клієнтами, надання консультацій
• Забезпечення безперебійного функціонування офісу

11.2013 – 04.2020 – Бухгалтер.
ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча», м. Маріуполь.
• Облік первинної документації
• Щомісячна звітність матеріально відповідальних осіб
• Проведення інвентаризацій

06.2004 – 11.2013 - Розподільник робіт / табельник
Цех РСЕУ, ПАТ «ММК ім. Ілліча», м. Маріуполь
• Облік матеріальних ресурсів
• Планування та облік виконаних робіт
• Табелювання персоналу

04.1995 – 09.2001 – Бухгалтер
Фірма «Азоввагон», концерн «Азовмаш», м. Маріуполь.
• Ведення розрахунків з підзвітними особами (відрядження)

Ключові навички
• Організація роботи персоналу, табелювання, ведення кадрового обліку
• Робота з документацією, включаючи облік послуг і розрахунки
• Комунікабельність, клієнтоорієнтованість
• Висока відповідальність і вміння працювати в команді
• Володіння ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook), Інтернет
• Робота з оргтехнікою
• Мови: українська – вільне володіння; російська – вільне володіння

Особисті якості:
• Комунікабельна, відповідальна, неконфліктна.
• Працьовита, ефективна на робочому місці, відповідальна ставлюсь до поставлених обов’язків.
• Маю активну життєву позицію, швидко пристосовуюсь до нових умов.
• Вмію працювати в команді, оперативна реагувати на нестандартні ситуації, здатна швидко навчатися.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: