- File
Наталія
Фінансист
- Considering positions:
- Фінансист, Бухгалтер з первинної документації, Фахівець з обліку, Постачальник
- Age:
- 49 years
- City of residence:
- Poltava
- Ready to work:
- Kyiv, Poltava, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13400218/?puid=143045
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Шилова Наталія Олексіївна
Дата народження: 19 грудня 1975 рік
Регіон: Полтава
Телефон(ы): [
E-mail: [
Посада:
Бухгалтер по первинним документам та взаєморозрахункам із
постачальниками
Основна інформація:
• Досвід у створенні та управлінні роботи відділу (3-5 співробітників);
• Навички адміністрування на найвищому рівні;
• Підготовка та супровід підписання договорів та дод. угод (в т.ч. нотаріальних) із
клієнтами, постачальниками, контроль за виконанням умов договорів;
• Організація документообігу відділу;
• Досвід роботи з важливими документами та робота з архівом;
• Досвід роботи з первинними документами;
• Побудова ефективної комунікації з іншими відділами;
• Базові знання юриспруденції;
• Координація робочого процесу;
• Звірити взаєморозрахунки з постачальниками послуг
• Робота з договорами оренди, підряду, послуг;
• Реєстрація ПН, РК, формування податкового кредиту;
• Контроль оплати відповідно до умов договору, формування заявок на оплату;
• Робота В 1С, AX Dynamiks, Medoc
Опрацювання запитів від керівництва (робота з таблицями)
Досвід роботи:
Бухгалтер групи оперативного обліку оренди відділу обліку оренди та
комунальних послуг
Сер 2015 – березень 2025
Нова Пошта, ТОВ / Нова Пошта
Транспорт та Логістика
• Робота з постачальниками (група кредиторів)
• Робота з первинними документами (акти виконаних робіт від постачальників послуг
(оренда, комунальні, послуги))
• Звірка взаєморозрахунків із постачальниками (щоквартальна, річна).
• Взаєморозрахунки з постачальниками послуг згідно діючих умов договору
• Участь погодженні договорів оренди.
• Формування резерву з оренди, кому. послуг та інших послуг, закриття місяця
• Робота з ПН, РК, рах. 644,20
• Робота з кредиторською та дебіторською заборгованістю.
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (стаж 9.9 років)
Керівник кредитного бек-офісу
лют 2005 - сер 2012 (7 років 7 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)
• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• управління документообігом відділу;
• підготовка документів щодо кредитного комітету;
• супровід видачі кредиту та кредитних операцій;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• складання та подання звітів про виконану роботу;
• робота з реєстрами;
• організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
• робота з адміністративними документами (накладні, рахунки, акти тощо);
• виконання поставлених завдань у чітко визначений часовий проміжок;
• збір інформації на вимогу керівництва.
Економіст кредитного відділу
січ 2003 — лютий 2005 (2 роки 2 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)
понад 500 співробітників Банки (Банк зі 100% іноземним капіталом, представлений у
21 країні світу, працює в Україні з 2001 року)
• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• повний документальний супровід продажів кредитних продуктів;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• робота з реєстрами;
• збір інформації на запит керівництва.
Освіта: Полтавський кооперативний інститут
Рік закінчення 2001
Економіка підприємства фахівець
Володіння мовами
Англійська - нижче за середню
Російська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою
Особисті якості
уважність, самодисципліна, аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння
швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення,
швидка навченість, відповідальність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість,
орієнтація на результат, наполегливість, вміння відстоювати свою точку зору
Комп'ютерні навички
п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Lotus Notes
(електронний документообіг), Internet, 1С, AX Dynamiks)
Стажування
Участь у різних семінарах та зборах для підвищення рівня необхідних знань та
кваліфікації, які проводились у банку (семінари на тему "Управління підрозділом",
"Наставництво" тощо)
Ціль
Отримання посади бухгалтера або аналогічної посади відповідно до досвіду роботи.
Гарантую сумлінне виконання своїх обов'язків. Рада застосувати свої навички і
навчитися чогось нового.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Финансовый менеджер
Kyiv -
Фінансист, спеціаліст фінансового контролю
Kyiv -
Менеджер з фінансів
50000 UAH, Remote -
Помічник з фінансів
Chernihiv, Remote -
Фін. аналітик
Kyiv -
Фінансовий аналітик
23000 UAH, Remote