• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13404316/

Начальник відділу продажу

Considering positions:
Начальник відділу продажу, Комерційний директор, Директор з продажу, Керуючий магазином, Директор ресторану, Менеджер філії, Адміністратор, Мерчендайзер, Адміністратор стоматології, Регіональний менеджер
City:
Rivne

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Ящук Катерина Андріївна
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 11 квітня 2000 року (повних 25 роки).
Стать: Жіноча.
Громадянство: України.
Сімейний стан: одружена, дітей не маю.
Освіта: Національний університет «Острозька академія, Навчально-науковий інститут права ім. І. Малиновського, освітній ступінь бакалавр.

Досвід роботи:
• 2020 р. Продавець-касир магазину непродовольчих товарів «Cosmetic Loveshop». Обов’язки: продаж товарів та обслуговування клієнтів в залі, робота з касою, написання постів в соціальні мережі та формування оголошень на сайтах для продажів, також, фотографування товару.
• 27.07.2021 р. Консультант центру продажу та обслуговування (далі - ЦПО) «Volia». Обов’язки: консультування абонентів в залі, продаж постуг та обладнання компанії.
• Квітень 2023р. Виконуючий обов’язки Начальника ЦПО «Volia».
• Серпень 2023р і до тепер. Начальник ЦПО «Volia». Обов’язки: адміністрування в залі, створення графіку роботи консультантів, відправка основної документації на відповідні служби, проведення співбесід з потенційними кандидатами на посаду консультанта, розробка стратегії для виконання планового показника відділення, управління продажами задля досягнення цілі, навчання персоналу, ведення щоденної звітності, організація ефективної роботи відділення при дефіциті працівників, дотримання стандартів мерчендайзингу, мотивації команди на результат, формування цілей команди, матеріально відповідальна особа, розприділення планових показників між працівниками, розділення плану поденно/потижнево, робота з CRM системами, 1С як користувач, проведення інвентаризацій, наставництво та адаптація керівників відділень по каналу, ведення додатковий активностей в межах каналу .
Досягнення: підняла рівень продаж ЦПО на 20%, приріст оцінки якості консультації з 60ти балів до 90 балів в середньому, зменшення рівня плинності персоналу, формування ефективної команди з 0, розробка та впровадження шаблонів спілкування з клієнтом для консультантів, покращення умов роботи для консультантів.
Навички: вміння вести переговори, знання офісної техніки, ефективне планування робочого часу, високий рівень відповідальності, вміння користуватись MS Office, робота з орг. Технікою, здійснення продажів, виявлення потреби, робота з запереченням.
Особисті якості: цілеспрямована, пунктуальна, висока працездатність, здатність до навчання, активна життєва позиція, маю організаторські здібності, ініціативна, доброзичлива, маю вміння миттєво ладнати назріваючі конфлікти, бажання розвиватись як особисто так і професійно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: