• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13411522/

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Продавець-консультант, Оператор комп'ютерного набору, Діловод, Менеджер з продажу
City:
Fastiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Ющенко Тетяна Георгіївна
Рік народження: 09.12.1986 р.
Місце проживання: Фастів, Київська обл.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
2004-2008 рр. навчання у Білоцерківському національному аграрному університеті на економічному факультеті
(Спеціальність: «Менеджмент організацій». Диплом бакалавра з відзнакою. Кваліфікація: бакалавр з менеджменту).

2008-2009 рр. магістратура у Білоцерківському національному аграрному університеті (Диплом магістра з відзнакою. Кваліфікація: магістр з менеджменту організацій).

Досвід роботи:
2009-2016 рр. (7 років) – оператор комп’ютерного набору, секретар, діловод у державній установі (структурний підрозділ Освіта)
Обов’язки:
• Приймати та розглядати кореспонденцію, яка надходить на розгляд начальнику;
• Вести облік вхідної та вихідної кореспонденції, облік звернень громадян;
• Реєстрація наказів з основної діяльності, адміністративно-господарської діяльності та особового складу;
• Записувати та передавати інформацію про вхідні дзвінки та інші звернення, які надійшли за відсутності начальника; передавати і приймати інформацію за допомогою приймально-переговорних пристроїв, електронної пошти та мереж Інтернет;
• Робота з документаційного забезпечення кадрової діяльності підприємства: оформлення наказів по особовому складу, ведення табелю обліку робочого часу;
• Оформляти справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх збереження і у визначені строки здавати до архіву.
2016-2025 рр. (9 років) – адміністратор в медичній лабораторії.
Обов’язки:
• Внесення інформації про пацієнта, оформлення замовлення, видача результатів дослідження;
• Консультування щодо переліку досліджень, цін на послуги, акційних пропозицій та термінів виконання;
• Проведення касово-розрахункових операцій та робота з інформаційною системою;
• Підготовка супровідних документів для транспортування біологічного матеріалу.
Знання мов:
Англійська – базовий рівень, українська – вільно.
Додаткові відомості:
Впевнений користувач ПК, вільне володіння MS Office: Word, Excel, Internet.
У 2015 р. курси «Бухгалтерський облік в комплексі з 1С 8.2 +Головний бухгалтер»:
- оформлення бухгалтерських проводок, первинних документів (договори, рахунки, накладні і ін.);
- відображення господарських операцій (оплата постачальникам за товари, роботи, послуги і ін.)
Особисті якості: уважність, організованість, доброзичливість, комунікабельність, старанність, акуратність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, здатність до навчання, вміння аналізувати та логічно мислити.
Вважаю, що позитивний результат роботи, можливий лише за умови правильно та зрозуміло поставлених цілей, задач та механізмів реалізації роботи.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: